Hier dus niet. Hier wordt alles bevoorraad met stinkende vrachtwagens en bestelbusjes, die op de stoep of de brug geparkeerd worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dan ruikt het zo lekker fris, schoon, helder.
Ja, zo heb ik het vannacht getest. Niet met kaas, maar met stukje toast met pindakaas. Was onaangeroerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je geen blokje kaas neerleggen om te kijken of er van gegeten wordt?
Ach, als Til er maar blij mee is.quote:[..]
Ja, dat kan bijna niet goed gaan.
Echt, hou op hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we de 40 graden voor het eerst aan gaan tikken.
Nah, het smaakt wat aangebrand.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:59 schreef mootie het volgende:
Waarom wil ik lava altijd aanraken, het ziet er zo lekker uit.
Je moet ze daarna wel even afspoelen. Of blussen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet om op te eten, gekkie. Gewoon lekker met je handen door de lava roeren.
En even lekker insmeren met handcreme.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet ze daarna wel even afspoelen. Of blussen, eigenlijk.
Dat topic is inderdaad de weg kwijt!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
GC / Wat is jullie binnenhuistemperatuur? #16
Er is potdomme een heel topic over![]()
Begrijp alleen niet waarom die niet in UTO staat.
Ja, ik snap niet dat mootie niet even de mensen in dat topic naar de COS heeft doorgestuurd.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja toch? Had ook best allemaal in de COS gekund.
En dan meteen even een muziektopic koppelen. De ene na de andere youtube komt voorbij.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja toch? Had ook best allemaal in de COS gekund.
Een pakje sigaretten was wel weer handig geweest.quote:
Als het maar niet over politiek gaatquote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:25 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan meteen even een muziektopic koppelen. De ene na de andere youtube komt voorbij.![]()
En nog een weertopic mergen, dan hoeft men nooit meer uit de Cos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |