Ditquote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:19 schreef yosander het volgende:
Antiklacht: je hebt het bij één topic gehouden
Terechte antiklacht.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:19 schreef yosander het volgende:
Doordat ik niet meer werkloos ben, heb ik weinig tijd! Ik niet werken morgen! Ik thuis filmpjes kijken! Ik moet Primal Rage nog afkijken!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:19 schreef yosander het volgende:
1. Poets je tandenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:17 schreef Kluun1985 het vol e2gende:
1. Ik heb geen tandenstokers meer, dus vannacht met bacteren tussen tanden en kiezen slapen.
2. Het is fokking warm! Zelfs ventilator blaast alleen warme lucht!!!
3. Morgenavond date, maar het gaat fokking regenen/hagelen/onweer en meer shit.
4 .Morgen 8 uur werken en om 09:00 beginnen.
5. Kluun was naar bio winkel Ekoplaza, zeer prijzig. Biologisch eten en vegetarisch zijn mag dan wel hip zijn, maar je geld gaat ervan op. Kluun blijft liever kippie eten.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:47 schreef Pharkus het volgende:
Bij de eko winkel koop je toch alleen om je eventuele date te imponeren om daarna heel hard van bil te gaan?
1. Tandenpoetsen is echt overratedquote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:17 schreef Kluun1985 het volgende:
1. Ik heb geen tandenstokers meer, dus vannacht met bacteren tussen tanden en kiezen slapen.
2. Het is fokking warm! Zelfs ventilator blaast alleen warme lucht!!!
3. Morgenavond date, maar het gaat fokking regenen/hagelen/onweer en meer shit.
4 .Morgen 8 uur werken en om 09:00 beginnen.
5. Kluun was naar bio winkel Ekoplaza, zeer prijzig. Biologisch eten en vegetarisch zijn mag dan wel hip zijn, maar je geld gaat ervan op. Kluun blijft liever kippie eten.
Hey, deze persoon linkt naar een site, ik heb er per abuis op geklikt:quote:Op dinsdag 29 mei 2018 05:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1. Poets je tanden
2. Zet een glas koud water met ijsklontjes voor je ventilator
3. Pak een paraplu
4. Niet zo zeuren
5. Een normale supermarkt zoals ah of jumbo is qua biologisch net iets goedkoper
Opgelost
Kunnen jullie daar wat tegen doen?quote:Op woensdag 2 mei 2018 20:59 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
In principe geldt hier onschuldig tot schuld bewezen is, en in theorie is dat vrijwel onmogelijk, maar in de praktijk zijn er al wel mensen aangepakt. Ik ben benieuwd naar die zaken.
Tot nu toe gaan de rechters wel mee in de downloadzaken. Bizarre boetes zijn uitgedeeld. Vooral uploaders.
https://stichtingbrein.nl/nieuws.php?id=390
Meer dan 60.000 euro per persoon aan boetes, en dan zeggen ze erbij : " we hebben gekeken naar de draagkracht"...
Ik ben zelf geen jurist, maar vrienden van mij wel en die hebben daar zeker zaken aan.quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:36 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Hey, deze persoon linkt naar een site, ik heb er per abuis op geklikt:
[..]
Kunnen jullie daar wat tegen doen?
BVD,
Kluun
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |