SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ja Fay probeerde hetquote:Op maandag 28 mei 2018 21:29 schreef rowan634 het volgende:
Ivan zei tegen Fay dat hij een aversie tegen hun twee heeft gekregen
Hij kan er zelf ook moeilijk mee omgaan
Wij hebben geen direct linkje met Talpa of zo, we weten net zoveel als iedereen hier.quote:Op maandag 28 mei 2018 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat de mod's wel meer info hadden wat Utopia2 betreft.
Ga er vooral serieus op in. Maar Ik weet wel dat Gert ooit op het terrein van 1 is geweestquote:Op maandag 28 mei 2018 21:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wij hebben geen direct linkje met Talpa of zo, we weten net zoveel als iedereen hier.
hij mag bij mij naar binnenquote:Op maandag 28 mei 2018 21:32 schreef sjampoeh het volgende:
Hij mag hier ook wel ff een poosje bij m'n deur zitten zo
Lekker zitten op die scheurenquote:Op maandag 28 mei 2018 21:32 schreef sjampoeh het volgende:
Hij mag hier ook wel ff een poosje bij m'n deur zitten zo
quote:
Zou ik wel 3d doen kan je gelijk je jas ophangenquote:Op maandag 28 mei 2018 21:37 schreef markdeajaxfan het volgende:
Ik wil ook een mooie twins foto boven mijn bed
toch eeuwig zonde van die vloerquote:
Ik zocht even op spread legs.Maar dat kan ik hier niet posten.quote:
aan de venusheuvels?quote:Op maandag 28 mei 2018 21:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zou ik wel 3d doen kan je gelijk je jas ophangen
Echte vent.quote:Op maandag 28 mei 2018 21:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Bas blijft het proberen de baard![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 mei 2018 21:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Echte vent.
Beetje een afknapper na die caps van Ivan.
kun je zien hoeveel praatjes gescript zijnquote:Op maandag 28 mei 2018 21:36 schreef rowan634 het volgende:
er hangt een neppe sfeer daar
er is er ook maar een die eerlijk is
Wat doe je nog hier als alles gecript isquote:Op maandag 28 mei 2018 21:40 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
kun je zien hoeveel praatjes gescript zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |