quote:
Op donderdag 26 december 2002 15:09 schreef Youssef het volgende:
quote:Tuurlijk niet ,elke FF is welkom
Op donderdag 26 december 2002 15:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:of is FF5 te oud om over te praten
, ik vinnut iig de leukste met die 25 verschillende job classes (volgensmij):)
quote:Wie kan mij hier meer over vertellen?
Quelques jours après la présentation de Final Fantasy CC lors du V-Jump Festival, c'est au tour de Final Fantasy XII de faire la une de l'actulité. En effet, le magazine japonais Dorigama dévoile dans ses pages quelques artworks de ce futur jeu qui s'annonce à première vue assez futuriste. Prévu pour l'année 2003 au Japon celui-ci sera supervisé par Jun Akiyama épaulé lui même par Akihiko Yoshida (Designer des personnages et des cartes) ainsi que de Hideo Minaba (Art Direction).Egalement selon le magazine, une connection pourrait voir le jour entre FFXII et Final Fantasy Tactics Advance sur GBA. On peut donc imaginer une sortie probable de Final Fantasy XII sur Nintendo GameCube, car nous voyons mal une connection entre la PS2/GBA étant donné la concurrence, et certains conflits entre Nintendo et Sony, mais tout cela n'a pas encore été confirmé.
Plus amples informations et images verront très certainement le jour prochainement.
FF 12 naar de cube????????
quote:
Op donderdag 26 december 2002 16:31 schreef silenzer het volgende:[..]
Wie kan mij hier meer over vertellen?
FF 12 naar de cube????????
Hierdoor suggereert dat stuk tekst dat FF12 naar de Cube zou komen ook. In navolging van FF Tactics op de GBA en FF CC op de GC
je hebt meer geluk bij een hogere luck
quote:Reken er maar op dat ie iig op PS2 komt want ze zijn er al mee bezig.
Op donderdag 26 december 2002 22:50 schreef Mastermaus het volgende:
ah nee he moek een cube aanschaffen...
weet iemand wat luck doet in je stats?
Square released a teaser poster of Final Fantasy XII in the Japanese magazine Dorimaga. Square has also announced the producers of the game:
*Jun Akiyama will be the production supervisor-FFVII
*Akihiko Yoshida will be the character design and 3D map design-Final Fantasy Tactics, Vagrant Story
*Hideo Minaba will be the art director-FF Tactics, FFIX
In addition, Yasumi Matsuno commented on the battle system. He didn't say much except that new elements of the gameplay system of Final Fantasy Tactics Advance will be incorporated into Final Fantasy XII. Matsuno also says that he encouraged players to experience Final Fantasy Tactics Advance for themselves as a prelude of things to come in Square's RPG series.
Square is also recruiting new development team members to work on Final Fantasy XII. The company recently issued several print advertisements in Japan soliciting the help of 3D artists.
In other news, Square announced the number of registered user for Final Fantasy XI has reached 200,000
quote:OMG
Op donderdag 26 december 2002 23:49 schreef Ker_Plunk het volgende:
FFXII
Square released a teaser poster of Final Fantasy XII in the Japanese magazine Dorimaga. Square has also announced the producers of the game:*Jun Akiyama will be the production supervisor-FFVII
*Akihiko Yoshida will be the character design and 3D map design-Final Fantasy Tactics, Vagrant Story
*Hideo Minaba will be the art director-FF Tactics, FFIXIn addition, Yasumi Matsuno commented on the battle system. He didn't say much except that new elements of the gameplay system of Final Fantasy Tactics Advance will be incorporated into Final Fantasy XII. Matsuno also says that he encouraged players to experience Final Fantasy Tactics Advance for themselves as a prelude of things to come in Square's RPG series.
Square is also recruiting new development team members to work on Final Fantasy XII. The company recently issued several print advertisements in Japan soliciting the help of 3D artists.
In other news, Square announced the number of registered user for Final Fantasy XI has reached 200,000
quote:Yup
Op vrijdag 27 december 2002 07:58 schreef Chocobo het volgende:[..]
OMG
Wat een cool nieuws en wat een cool artwork
![]()
Ander woorden,........heb zin in FFX !
quote:Ja,....maar dat duurt nog zo lang. FFX hebben wij beiden thuis liggen.
Op vrijdag 27 december 2002 12:04 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik ga binnekort maar eens die secrets doen.
Heb opeens erg zin in FFX-2 ,vooral om Yuna![]()
en thx voor the info over luck
quote:/offtopic
Op zaterdag 28 december 2002 02:52 schreef Mastermaus het volgende:
hehe ik wou dat ook doen, ff-x weer gamen, maar ik was al bezig met ff7
ik had ook eigenlijk liever gehad dat Tetsuya Nomura de character design deed, deze dude had ze ook voor FF7, 8 en 10 gedaan en die vond ik eigenlijk ook leuker dan ff9 eerlijk gezegt, en het verhaal/sfeer eromheen was ook iets leuker (kwil niet zeggen dat ff9 een slecht spel was natuurlijk)
anyhoo ik wil iig geen sphere grid hebben om te levelen, dat suckeden thx voor the info over luck
/ontopic
Ik moet zeggen dat ik ok niet zo gek was van het spheregrid. Het was op zich wel leuk voor 1 spel maar ik hoop niet dat ze het voortaan in alle FF (of andsere RPGs) zullen gebruiken.
edit:typo ik had het niet gezien
[Dit bericht is gewijzigd door nikanoru op 28-12-2002 11:27]
quote:Natuurlijk niet vriend. Square bedenkt voor elk spel andere mogelijkheden. Spheregrid komt misschien alleen in FFX-2 terug en dan compleet aangepast trouwens.
Op zaterdag 28 december 2002 11:17 schreef nikanoru het volgende:[..]
/offtopic
Janova getuige hahaha toppie![]()
/offtopic/ontopic
Ik moet zeggen dat ik ok niet zo gek was van het spheregrid. Het was op zich wel leuk voor 1 spel maar ik hoop niet dat ze het voortaan in alle FF (of andsere RPGs) zullen gebruiken.
En het is Jenova
quote:Zo´n zorgen maak ik me ook niet want het is en blijft een topspel met of zonder sphere grid.
Op zaterdag 28 december 2002 11:23 schreef Chocobo het volgende:[..]
Natuurlijk niet vriend. Square bedenkt voor elk spel andere mogelijkheden. Spheregrid komt misschien alleen in FFX-2 terug en dan compleet aangepast trouwens.
En het is Jenova
Hoe kon ik het nou verkeerd schrijven . Ik heb het over het hoofd gezien zeg ik je!
quote:Ik geloof je
Op zaterdag 28 december 2002 11:29 schreef nikanoru het volgende:[..]
Hoe kon ik het nou verkeerd schrijven
. Ik heb het over het hoofd gezien zeg ik je!
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 14:17 schreef Jenova het volgende:
Jenova idd
Damn ,Yuna
De nieuwe trailer(zie pics) is trouwens de downen op www.ruliweb.com ,site is wel koreaans dus het is spitten.
quote:OMG
Op zaterdag 28 december 2002 19:15 schreef Ker_Plunk het volgende:
[afbeelding]Damn ,Yuna
De nieuwe trailer(zie pics) is trouwens de downen op www.ruliweb.com ,site is wel koreaans dus het is spitten.
FFX-2 ...............................
leuke truck om geld bij elkaar te sprokkelen:
je mastered ALL materia verkopen
en telkens ethers dupliceren mbv de W-Item trick en verkopen wel goed voor zo'n bijna 75000 gill
ps...
die choco races zijn best saai met prefect geupgrade wonderfull / black choco's, je komt altijd als eerste aan en je moet een half uur op de rest van de racers w88
[Dit bericht is gewijzigd door Mastermaus op 28-12-2002 22:22]
quote:Stop eens even met die fantastische FFVII verhalen. Dat brengt schitterende herinneringen naar boven. Krijg drang om mijn FFVII in mijn ps2 te douwen !
Op zaterdag 28 december 2002 22:00 schreef Mastermaus het volgende:
hehe we vergeven het je hoor, deze keer
ik ben nu trouwens bezig met een gouwe chocobo te kweken, wat een K:OT werk is dat zeg ik moe gelukkig nou alleen nog de wonderfull chocobo en de black chocobo naar class S racen (kheb hun stats gemaxt dus no prob...) en tijdje w88 totdat de black choco volwassen genoeg is om te matenleuke truck om geld bij elkaar te sprokkelen:
je mastered ALL materia verkopen
en telkens ethers dupliceren mbv de W-Item trick en verkopen wel goed voor zo'n bijna 75000 gill
quote:Kheb er ook zin in
Op zaterdag 28 december 2002 21:19 schreef Chocobo het volgende:
Hier is de link, maar veel succes met downen aangezien het MEGAdruk is en je er niet makkelijk doorheen komt.http://211.216.52.167:8080/ff10-2/ffx201.mpg
quote:Doe het dan ook!
Op zaterdag 28 december 2002 22:06 schreef Chocobo het volgende:[..]
Stop eens even met die fantastische FFVII verhalen. Dat brengt schitterende herinneringen naar boven. Krijg drang om mijn FFVII in mijn ps2 te douwen !
quote:Whoehahahaha,..wat fantastisch !
Op zaterdag 28 december 2002 22:49 schreef Ker_Plunk het volgende:Doe het dan ook!
![]()
Ben nu bij Nibelheim ... maar durf er niet in
quote:Heb FFX al uitgespeeld volgens de officele guide ,hoef alleen die secrets nog te doen ...maar die sucken
Op zaterdag 28 december 2002 23:11 schreef Chocobo het volgende:[..]
Whoehahahaha,..wat fantastisch !
Tja,...misschien dat ik ipv FFX idd maar eens FFVII ga doen ! Wat jij ?
quote:Er zit een Final leek in het Kingdom Hearts topic. Heeft een opmerking die je niet zo snel vergeet
Op zaterdag 28 december 2002 23:14 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Heb FFX al uitgespeeld volgens de officele guide ,hoef alleen die secrets nog te doen ...maar die sucken
Chocobo race
Ben wel benieuwd hoe de ultimate weapon's eruit zien.
Filmpje van FFX-2 ruled btw
quote:
Op maandag 30 december 2002 22:25 schreef Mastermaus het volgende:
true... true...
iig iedereen een gelukkige jaarwisseling en voorzichtig met Firaja
quote:* X.T.C kent alleen fira
Op dinsdag 31 december 2002 13:22 schreef Mastermaus het volgende:
iig iedereen een gelukkige jaarwisseling en voorzichtig met Firaja
quote:ik heb fire, fira, firaga en firaja gezien in FFX (nouja eigenlijk met thunder) een dark-summon castte die deed 999999 damage (bizar!)
Op dinsdag 31 december 2002 15:33 schreef X.T.C het volgende:[..]
* X.T.C kent alleen fira
en 10 is korter als je het bekykt op side-quests, die zijn bij 10 minder boeiend dan bij 7 (mijn mening dan he)
quote:*Mee eens is*
Op donderdag 2 januari 2003 00:23 schreef Mastermaus het volgende:
10, die is (naar mijn idee) korter en zet je makkelijker apart voor die andere gameen 10 is korter als je het bekykt op side-quests, die zijn bij 10 minder boeiend dan bij 7 (mijn mening dan he)
10 it is !
It's been rumoured that a preview trailer of the next brand new Final Fantasy game - number XII in the series - will be packaged with FFX-2 when it's released on 13 March in Japan.
It had previously been suggested that there would be two Final Fantasy console titles released this year - the sequel FFX-2, plus Final Fantasy XII. If the preview disc does show up, it would certainly add weight to that suggestion and FF fans will be doing backflips, no doubt.
It's certainly not unheard of for Square to do such a thing. A playable preview disc of FFVIII was packaged with Brave Fencer Musashi when it was released.
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 01:46 schreef Chocobo het volgende:
[02/01/2003: 13:40]
Rumour would have you believe Square are soon to release a preview trailer of Final Fantasy XII
It's been rumoured that a preview trailer of the next brand new Final Fantasy game - number XII in the series - will be packaged with FFX-2 when it's released on 13 March in Japan.
It had previously been suggested that there would be two Final Fantasy console titles released this year - the sequel FFX-2, plus Final Fantasy XII. If the preview disc does show up, it would certainly add weight to that suggestion and FF fans will be doing backflips, no doubt.
It's certainly not unheard of for Square to do such a thing. A playable preview disc of FFVIII was packaged with Brave Fencer Musashi when it was released.
quote:Sig jatter!
Op vrijdag 3 januari 2003 12:56 schreef Mastermaus het volgende:
hmmz 2 treats in 1 jaar
ik heb ook nog een game gevonden, niet echt direct FF maar tgaat over chocobo's, ik weet niet wat ik er van moet denken maar hier's de link
http://www.squaresoft.com/web/games/CD2/
quote:Dus ik krijg op mn PS2 een voorstukje te zien van een GC game.
Op vrijdag 3 januari 2003 01:46 schreef Chocobo het volgende:
[02/01/2003: 13:40]
Rumour would have you believe Square are soon to release a preview trailer of Final Fantasy XII
quote:?
Op vrijdag 3 januari 2003 20:13 schreef nikanoru het volgende:[..]
Dus ik krijg op mn PS2 een voorstukje te zien van een GC game.
Of zou het beteken dat FFX-2 ook zou uitkomen op de GC of dat FF12 ook zou uitkomen op de PS2
Nee,...dat betekent dat je als FFX-2 (PS2) in maart uitkomt in Japan er een FFXII (PS2) demo bij kan zitten. FF Crystal Chronicles is voor de Cube !
quote:hehe niet helemaal, jou quote komt van Jenova (battle in het schip), mijnes alleen van Sephiroth (in Shinra Mansion alsk me niet vergis)
Op vrijdag 3 januari 2003 13:34 schreef Jenova het volgende:[..]
Sig jatter!
maar ik had em niet van jou, ik zat dat ene verhaaltje weer te lezen, paar posts terug en daar moest ik weer aan denken
anyhoo voorlopig wordt t nog ff w88 voordat de volgende deel uitkomt
wordt ff11 ook in nederland/europa gereleased eigenlijk?
quote:[Jenova]
Op vrijdag 3 januari 2003 23:47 schreef Mastermaus het volgende:[..]
hehe niet helemaal, jou quote komt van Jenova (battle in het schip), mijnes alleen van Sephiroth (in Shinra Mansion alsk me niet vergis)
maar ik had em niet van jou, ik zat dat ene verhaaltje weer te lezen, paar posts terug en daar moest ik weer aan denken
anyhoo voorlopig wordt t nog ff w88 voordat de volgende deel uitkomt
quote:Zal vast wel maar pas in 2004 geloof ik. Mij boeit het niks want ik ben principieel tegen een online Final Fantasy.
Op vrijdag 3 januari 2003 23:47 schreef Mastermaus het volgende:anyhoo voorlopig wordt t nog ff w88 voordat de volgende deel uitkomt
en dat van die sig, was toch van Jenova (user) tegenover mij?
quote:Jenova is een kloon van mij
Op zaterdag 4 januari 2003 20:24 schreef Mastermaus het volgende:
lijkt me opzich wel grappig om een paar keer te spelen maar het gaat wel heel snel vervelen denk k, en sowieso het feit dat je ervoor moet betalenen dat van die sig, was toch van Jenova (user) tegenover mij?
aan die poster van ff12 te zien zal het denk k zo'n sfeer als ff9 zijn, geen high tech poop als 7 en 8 ik wens ze veel succes om weer een goeie verhaal / game te maken
quote:Synch is idd moeilijk, maar vergis je niet. Hier zit wel wat meer text in als in KH. Tevens is het niet makkelijk om een tussenweg in graphics te vinden om zowel het prettig voor Japanners en US/PAL gamers te maken.
Op zondag 5 januari 2003 18:57 schreef Mastermaus het volgende:
hehe ik ben ook maar weer aan FFX begonnen, kben nah bij de 2e tempel (kilika) wat me nou echt goed opvalt na het spelen van kingdom hearts is dat de nasynchronisatie echt behoorlijk slecht is en ik mis ook wel de materia van ff7, khoop dat ff12 wat beter is dan ditaan die poster van ff12 te zien zal het denk k zo'n sfeer als ff9 zijn, geen high tech poop als 7 en 8 ik wens ze veel succes om weer een goeie verhaal / game te maken
FF9 sfeer zei je? Mmmm,..dan denk ik iets heel anders We zullen moeten wachten tot de eerste screens !
quote:wat is synch? die kenk nog nie geloof ik
Op maandag 6 januari 2003 14:44 schreef Chocobo het volgende:
Synch ....FF9 sfeer zei je? Mmmm,..dan denk ik iets heel anders
We zullen moeten wachten tot de eerste screens !
en met ff9 sfeer bedoelde ik natuurlijk de dingen als ridders en prinsessen, veel bossen en lekker warme knusse houten geboutjes, boerenknullen dat soort dingen, echt RPG-standaard dus eigenlijk
*sparen gaat voor PS2
quote:Met synch bedoelde ik voice-overs die synchroon lopen met graphics.... Waar jij het over had!
Op maandag 6 januari 2003 19:40 schreef Mastermaus het volgende:[..]
wat is synch? die kenk nog nie geloof ik
en met ff9 sfeer bedoelde ik natuurlijk de dingen als ridders en prinsessen, veel bossen en lekker warme knusse houten geboutjes, boerenknullen dat soort dingen, echt RPG-standaard dus eigenlijk
Sakaguchi said he needs more time, more time to develop the completion of Final Fantasy XII. The only way to buy this time and still keep the company's revenue rolling, is the idea of a sequel to his most successful of all Final Fantasy series, FFX. While this idea was forming, many many fan requests for a sequel started to arrive at Square, thus, the origin of FFX-2. So then, what about FFXII we asked?
quote:Nobuo Uematsu is not working on FFX-2, rumors are that he is retiring after Final Fantasy Tactics, what can you say about this?
Sakaguchi:
To put it into perspective, Final Fantasy XII is a giant mammoth beast. Could probably be the biggest game in the history of video games. Both game-play available, Online and Offline features for the 76% of the franchise's offline players.
quote:So you see, That is why FFX-2 was created. Overall, I think FFXII Is going to be BIG. Real big.
Sakaguchi:
Nobou Uematsu is a force not to be medled with. You just don't take him off a major Final Fantasy episode. Sakaguchi and Uematsu make or break the series. They are the pinnacles behind the success of the franchise. One could see why Uematsu is not involved in FF X-2 now. His major task, besides his involvement in FF Tactics Advance, is actually Final Fantasy XII.
quote:Alsje
Op zondag 5 januari 2003 13:35 schreef Chocobo het volgende:
Ik snak echt naar meer FFXII info. Die art poster zag er gewoon te goed uit. Ben zo benieuwd !
quote:Ik zou het wel leuk vinden als je na verloop van tijd meer side-quests, wapens en summons kon downloaden! Moet toch niet zo'n probleem zijn als je een grote wereld creërt!
Op dinsdag 7 januari 2003 15:41 schreef Chocobo het volgende:
OMGwat een goed nieuws. FFXII een gigantisch groot spel....ik hoop alleen dat ze zich niet teveel richten op het online gebeuren. Ik vind dat een spel als FF offline moet blijven.
quote:Precies,...das cool idd en dat zou ook gaaf zijn, maar een Massive Multiplayer Online RPG oftewel MMORPG zoals FFXI is hoeft voor mij niet. Ik ben nu erg benieuwd naar FFXII geworden ! Het is in ieder geval in goede handen !
Op dinsdag 7 januari 2003 15:46 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik zou het wel leuk vinden als je na verloop van tijd meer side-quests, wapens en summons kon downloaden! Moet toch niet zo'n probleem zijn als je een grote wereld creërt!
quote:Mmmmm,..goed punt over die tussengame FFX-2. Erg scherp. Ik heb zelf ook een erg goed gevoel over FFXII.
Op dinsdag 7 januari 2003 16:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
'Verklaart' ook waarom FFX-2 komt ,aangezien FFXII langer duurt om te maken hebben ze ook een inkomstenbron nodig.
Ik hoop echt op een nieuwe impuls in de serie en ze weer een echt klassieker ala deel VI / VII maken!
*Ker ook benieuwd is*
Final Fantasy III voor de SNES (6 in de serie)
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Morgen in mijn brievenbus:Final Fantasy III voor de SNES (6 in de serie)
wat voor mij het best verbeterd kan worden is de sync van de teksten, en dan niet zo zeer dat het overeenkomt met de lippen maar meer dat ze beetje doorpraten, soms heb je pauzes tussen zinnen waarvan je af en toe denkt dat ze stotteren aant onderdrukken zijn
anyhoo ik w8 met grote spanning af op FFX-2 en FFXII (hmmz leuke cijferspeling)
Zijn er mensen die deze winkel kennen, en die er ervaring mee hebben? Ik zag namelijk dat ze daar Final Fantasy Legend 1 t/m 3 zouden kunnen regelen
Waar ik minder wild over ben is het platform-element. Ook hoop ik dat Square wat meer vrijheid in de Final Fantay reeks terugbrengt, in tegenstelling tot bijvoorbeeld FFVII vond ik FFX wel erg lineair.
quote:Nimo?
Op woensdag 8 januari 2003 18:29 schreef Mastermaus het volgende:
hey ker, ik ken die FF trailer van je site niet afspelen, en die plugins die drbij staan werken ook nie echt bij mij, wa moek doen?
quote:Coole trailer he !
Op woensdag 8 januari 2003 18:29 schreef Mastermaus het volgende:
hey ker, ik ken die FF trailer van je site niet afspelen, en die plugins die drbij staan werken ook nie echt bij mij, wa moek doen?
quote:Kan jij hem afspelen ?
Op woensdag 8 januari 2003 20:08 schreef Chocobo het volgende:[..]
Coole trailer he !
quote:Tuurlijk
Op woensdag 8 januari 2003 21:37 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Kan jij hem afspelen ?
Die kon ik in eerste instantie ook niet afspelen. Maar met de Nimo Codec Pack kon ik in Winamp geluid krijgen. Geen beeld nog
Windows Media Player crasht wel als ik het filmpje nu wil kijken.
Hij duurt maar 2:20 minuten btw, en dan 23 MB
Ik zoek dus ook nog de goede codec
Enne Ker_plunk, wat voor server heb jij man, ik kon daar downloaden met 5 mb per seconde
quote:Ik kan hem ook niet meer afspelen
Op donderdag 9 januari 2003 00:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaat het om die FFVII trailer uit zijn sig?Die kon ik in eerste instantie ook niet afspelen. Maar met de Nimo Codec Pack kon ik in Winamp geluid krijgen. Geen beeld nog
Windows Media Player crasht wel als ik het filmpje nu wil kijken.Hij duurt maar 2:20 minuten btw, en dan 23 MB
Ik zoek dus ook nog de goede codecEnne Ker_plunk, wat voor server heb jij man, ik kon daar downloaden met 5 mb per seconde
quote:omg ik heb hem!!!
Op donderdag 9 januari 2003 16:51 schreef Chocobo het volgende:
Is FFXII al uit
quote:Hehehe
Op donderdag 9 januari 2003 17:42 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
omg ik heb hem!!!
Final Fantasy 1 (NES)
FF 2 (SNES)
FF 3 (SNES)
FF 7 (PC)
FF 8 (PC)
others:
Secret of Mana (SNES)
Secret of Evermore (SNES)
quote:Final Fantasy IV (Pal, PSone)
Op donderdag 9 januari 2003 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie heeft welke FF spellen? En evt andere square RPG's?
Final Fantasy 1 (NES)
FF 2 (SNES)
FF 3 (SNES)
FF 7 (PC)
FF 8 (PC)others:
Secret of Mana (SNES)
Secret of Evermore (SNES)
Final Fantasy VII (Pal, PSone)
Final Fantasy VII (US versie sealed)
Final Fantasy VII (Jap versie)
Final Fantasy VIII (Pal, PSone)
Final Fantasy VIII (US versie)
Final Fantasy IX (Pal, PSone)
Final Fantasy IX (US versie, PSone)
Final Fantasy X (Pal, PS2)
Deze zijn allemaal origineel
------
Crono Trigger ,EMU
Crono Cross ,EMU
Secret of Mana ,EMU
Secret Of Evermore
FFII
FFIII
Maar ja, die kan ik niet spelen
*cursus Japans lezen gaat
Btw... Waarom heeft niemand CT erbij staan? Die zit toch in zo'n bundel? FF Chronicles? Of is anthology 4 en 5? En bestaat FF Chronicles niet in Europa?
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 09-01-2003 19:27]
quote:Vagrant Story,... ? Das toch dat spel met die race-auto's ?
Op donderdag 9 januari 2003 19:24 schreef Ker_Plunk het volgende:
FFIV (PAL,psx)
FFV (PAL,psx)
FFVI (PAL,psx)
FFVII (PAL,psx)
FFVIII (PAL,psx)
FFIX (PAL,psx)
FFX (PAL,Ps2)
Vagrant Story (PAL,psx),rete moeilijk spel maar een meesterwerk,doet pijn dat Cho hem niet heeftDeze zijn allemaal origineel
------Crono Trigger ,EMU
Crono Cross ,EMU
Secret of Mana ,EMU
Secret Of Evermore
FFII
FFIII
quote:*bitch-slapped*
Op donderdag 9 januari 2003 19:27 schreef Chocobo het volgende:[..]
Vagrant Story,... ? Das toch dat spel met die race-auto's ?
http://psx.ign.com/articles/162/162288p1.html
9.6 @ IGN
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 21:56 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
*bitch-slapped*
http://psx.ign.com/articles/162/162288p1.html9.6 @ IGN
quote:Uitspelen lukte mij nou net niet
Op donderdag 9 januari 2003 23:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
Whoehahahahaha,.....lieve vriend natuurlijk ken ik VS. Uitgespeeld en al !
quote:Moeilijkste spel wat ik ooit gespeeld heb ja !
Op vrijdag 10 januari 2003 00:07 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Uitspelen lukte mij nou net niet
Schijnt dat 60 % het niet gelukt is..
quote:SoE vond ik de slechtste van Square. Het was ook Square US die het deed .
Op vrijdag 10 januari 2003 07:04 schreef Mastermaus het volgende:
Secret Of Evermore (van Square? nooit geweten eigenlijk wel leuk spel, binnenkort maar weer uit de kast trekken of op emu verkrijgen...)
verder:
FFVII
FFVIII
FFIX
FFX
Kingdom Hearts
allemaal pal's
en op emu hebk FF1 tot 6 maar die tellen eigenlijk niet mee
Ben je Tobal no 1 vergeten? En de Bouncer?
Of heb je het alleen over de RPG's van Square?
quote:Slechtste wat betreft RPG's idd dan
Op vrijdag 10 januari 2003 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:De slechtste?
Ben je Tobal no 1 vergeten? En de Bouncer?
Of heb je het alleen over de RPG's van Square?
http://insider.ign.com/download/video/ps2/ffx2/ffx2highres.mov
Kijk, ik had er dus een, maar die is in december verlopen. Nu wil ik een nieuwe, maar ik heb geen creditcard meer. Dus, doneer je creditcard in mijn brievenbus en je krijgt een dank email!
quote:Ik vergeet natuurlijk Kingdom Hearts
Op donderdag 9 januari 2003 19:24 schreef Ker_Plunk het volgende:
FFIV (PAL,psx)
FFV (PAL,psx)
FFVI (PAL,psx)
FFVII (PAL,psx)
FFVIII (PAL,psx)
FFIX (PAL,psx)
FFX (PAL,Ps2)
Vagrant Story (PAL,psx),rete moeilijk spel maar een meesterwerk,doet pijn dat Cho hem niet heeftDeze zijn allemaal origineel
------Crono Trigger ,EMU
Crono Cross ,EMU
Secret of Mana ,EMU
Secret Of Evermore
FFII
FFIII
quote:
Final Fantasy OriginsThe first two Final Fantasies, updated for a new generation.
January 09, 2003 - So that's one down and one to go. The April 2003 release of Final Fantasy Origins, Square's collection of Final Fantasy and Final Fantasy II for the PlayStation, will leave only the elusive Famicom Final Fantasy III as the only game in the world-beating RPG series to never make it to the United States. That one may prove more than a little sticky, given that it's only been ported to the...Wonderswan? Perhaps the Game Boy Advance will provide an easier outlet. But for now, retro gamers should have their hands full with two classic RPGs, one of which has never been released stateside before.
To clarify: Final Fantasy Origins is Squaresoft's title for a collection of two PlayStation remakes, which were released separately in Japan. The American Origins will include both Final Fantasy, originally released for the Famicom in 1987 and the NES in 1990, and Final Fantasy II, released only for the Famicom in 1988. The PlayStation versions feature updated graphics, comparable to the later 16-bit installments in the series, and Origins is also to include a variety of extra features to complement the games. The whole package will be released in April.
Final Fantasy, of course, was the most successful console RPG of its time, expanding the genre's American following substantially after the earlier release of Dragon Warrior. It featured a more complex character class and development system, a magic system inspired by tabletop RPGs, and what for the time was a massive selection of items and equipment for customizing characters. Though its characters were faceless by modern standards, its globe-spanning quest (requiring the player to travel by boat, ship, and airship) was of unprecedented scope.*
[*Yes, I know Ultima fans had been there and done that, but for a ten-year-old NES player, it was something pretty special.]
Final Fantasy II was the first game in the series to introduce more individualized characters and a plot that built on their experiences and personalities. It also may have been the first console RPG to pit the player against the depredations of an evil Empire and Emperor, although that honor might belong to one of Falcom's efforts. The player takes on the role of a party of young heroes orphaned by the monstrous army summoned by the Emperor -- their quest is to stop him and avenge their parents' deaths.
Both games will be localized with no editing or omission of content. The NES version of Final Fantasy required simplified text and item names, as well as the removal of some scenes, to fit within cartridge memory limitations, but the PlayStation version has no such constraints. Their music has been improved to take advantage of the added disk space and system capability, and new FMV sequences open each game, accompanied by new theme songs. Certain event scenes have been updated with new graphics, and new scenes have been added to accent key story elements. Topping all that off, a "Memo Save" feature allows quicker and more frequent game saves.
An extras gallery for both games includes illustrations by character designer Yoshitaka Amano, and completing Final Fantasy opens up a "photo gallery" of memorable moments from the game. There's also a new bestiary database to provide detailed information on monsters from both games.
Some Final Fantasy fans may have to face up to a rude awakening upon encountering the series' roots -- there's an awful lot of random battling, leveling up, and trudging from distant airship landing sites to await them in these two games. Die-hards should enjoy a more gameplay-intensive experience, though, as well as the opportunity to play through Final Fantasy II for the first time. When Square offers us a closer look at FF Origins, look forward to further news between now and April.
Bron: IGN
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 13:46 schreef Strolie75 het volgende:[..]
quote:Heb er nog niet zo bijster veel, en nog géén gespeeld (gebrek aan tijd, bezig met andere games).
Op donderdag 9 januari 2003 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie heeft welke FF spellen? En evt andere square RPG's?
FF VIII
FF IX
FF X
Kingdom Hearts
Stevig op zoek naar FF IV, V, VI & VII
Andere RPGs
Zelda I & II op NES
Zelda III op SNES
Zelda: OoT en Zelda Majora's Mask op N64
Suikoden I (copy naarstig op zoek naar origineel) & II (origineel) op PSOne
Jade Cocoon op PSOne
quote:Respect voor deze collectie, echter moet je nu wel een FF uit gaan spelen
Op vrijdag 10 januari 2003 17:22 schreef twi het volgende:[..]
Heb er nog niet zo bijster veel, en nog géén gespeeld (gebrek aan tijd, bezig met andere games).
FF VIII
FF IX
FF X
Kingdom HeartsStevig op zoek naar FF IV, V, VI & VII
Andere RPGs
Zelda I & II op NES
Zelda III op SNES
Zelda: OoT en Zelda Majora's Mask op N64Suikoden I (copy
naarstig op zoek naar origineel) & II (origineel) op PSOne
Jade Cocoon op PSOne
quote:Ik ben nu nog bezig met Suikoden, wat ook een ontzettend coole RPG is
Op zaterdag 11 januari 2003 10:31 schreef Chocobo het volgende:
(Sorry? )
quote:Respect voor Suikoden......lang geleden dat ik die gamede. Das toch oa met die legerbattles en het verzamelen van mannetjes voor je leger? Als je daarmee klaar bent zou ik FFX gaan gamen. Das een echte PS2 RPG
Op zaterdag 11 januari 2003 10:57 schreef twi het volgende:[..]
Ik ben nu nog bezig met Suikoden, wat ook een ontzettend coole RPG is
Daarna ga ik over naar Suikoden II, en dan is FFX of KH aan de beurt (want dan moet ik eindelijk eens een echte PS2-RPG spelen)
(Sorry?
)
quote:hopen dattie binnenkort op kazaa te downen valt
Op vrijdag 10 januari 2003 11:28 schreef Chocobo het volgende:
Hier een High Resolution trailer van FFX-2 in 640 bij 480. Waanzinnig.....tis 90 MB dus downze en geniet maar. Tis niet normaal. Tis overigens ook voor Insiders only.
![]()
![]()
quote:Whoehahahahahaha......
Op zaterdag 11 januari 2003 13:36 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik had gisteren gedroomd dat ik FFXII speelde
*Jaloers is* En? Hoe was het? Hoe is de Gameplay?
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=12857&item=3000250201
verzending alleen in Duitsland
quote:edit: oeps, vorige bericht gequote ipv edit
Op maandag 13 januari 2003 14:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zupah Geil Ebay Deutschland:http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=12857&item=3000250201
en ook dit nog:http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=3608&item=3000417049
en dit:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=12857&item=3000087680
verzending alleen in Duitsland
Overigens vind ik FFIII waanzinnig,....na VII de beste Final Fantasy
Als ik nou eens een miljoen won ergens ofzo
quote:Ik heb eigenlijk wel interesse, Doe je ze weg?
Op maandag 13 januari 2003 18:39 schreef Smots het volgende:
Cüül!
Tijdens het opruimen van mijn bureaula ontdekte ik nog twee van deze sets Final Fantasy X-kaarten:
[afbeelding]
Iemand interesse?
quote:ja
Op maandag 13 januari 2003 18:41 schreef frank_woei het volgende:[..]
Ik heb eigenlijk wel interesse, Doe je ze weg?
quote:En hoeveel vraag je ervoor?
Op maandag 13 januari 2003 18:42 schreef Smots het volgende:[..]
ja
quote:Hmmm.. wat zoek je nog?
Op maandag 13 januari 2003 18:54 schreef Smots het volgende:
geen idee wat ik ervoor kan vragen.
heeft er iemand iets wat 'ie wil ruilen?
quote:Mijn vriendin
Uhm PSone spel?
[edit]
Zou wel koel zijn als ik ze kreeg want mijn vriendin is zelf gek op dat soort plaatjes dus het zou perfect zijn
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door frank_woei op 13-01-2003 19:04]
quote:Misschien een copy van FF 7 voor de PC?
quote:Wil je je originele MGS1 ruilen tegen zo'n set?
Op maandag 13 januari 2003 19:03 schreef Needler het volgende:
Ik heb het over een origineel PSone spel... MGS1 bijvoorbeeld...FFX-2 trailer:
- Mirror 1
- Mirror 2
quote:Hij is veel leuker op de PS1.
Op maandag 13 januari 2003 19:13 schreef Smots het volgende:
Wil je je originele MGS1 ruilen tegen zo'n set?
OK. Ik heb 'm al op de PC, maar dit is gewoon leuk 'voor de heb'.
(het is toch wel een origineel hè?)
quote:* Smots kijkt boos.
Op maandag 13 januari 2003 19:05 schreef frank_woei het volgende:[..]
Misschien een copy van FF 7 voor de PC?
Pliess .. het zou echt sweeeet zijn
quote:Moet dat hier
quote:OK, dan ga ik on-topic: effe die twee clips downloode!
Op maandag 13 januari 2003 19:14 schreef Chocobo het volgende:[..]
Moet dat hier
quote:Najah wil mn orginele niet kwijt
Op maandag 13 januari 2003 19:14 schreef Smots het volgende:[..]
* Smots kijkt boos.
EEN KOPIE?!?
quote:holy shit... 4 k/sec!
Op maandag 13 januari 2003 19:03 schreef Needler het volgende:
Ik heb het over een origineel PSone spel... MGS1 bijvoorbeeld...FFX-2 trailer:
- Mirror 1
- Mirror 2
quote:Die tweede gaat vrij rap, 49 kb/sec.
Op maandag 13 januari 2003 19:16 schreef Smots het volgende:
holy shit... 4 k/sec!
Da's ehm... klote
quote:ze gaan bij mij alletwee zo traag als bakstenen door een baby-anusje.
Op maandag 13 januari 2003 19:16 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Die tweede gaat vrij rap, 49 kb/sec.
quote:Hey joh
Op maandag 13 januari 2003 19:20 schreef Smots het volgende:[..]
ze gaan bij mij alletwee zo traag als bakstenen door een baby-anusje.
quote:Same here.. en zit met ADSL
Op maandag 13 januari 2003 19:20 schreef Smots het volgende:[..]
ze gaan bij mij alletwee zo traag als bakstenen door een baby-anusje.
quote:Hier 25... maar das nog niet erg snel als je 60 mb wil binnenhalen
Op maandag 13 januari 2003 19:16 schreef Smots het volgende:[..]
holy shit... 4 k/sec!
Da's ehm... klote
quote:Ja,.....die is het wel alleen die is HR ! Wereldtrailer trouwens....... !
Op maandag 13 januari 2003 19:26 schreef Strolie75 het volgende:
Het is dus niet deze?http://insider.ign.com/download/video/ps2/ffx2/ffx2highres.mov
quote:Daar wil ik dus een link naar.
Op maandag 13 januari 2003 19:27 schreef Chocobo het volgende:
Ja,.....die is het wel alleen die is HR ! Wereldtrailer trouwens....... !
quote:gedaan!
Op maandag 13 januari 2003 19:21 schreef frank_woei het volgende:[..]
Hey joh
zullen we anders ff verder bieden in V&A ? Kan je daar misschien een topicje over openen
Zou echt tof zijn!!!
Square
quote:RARGH!
Op maandag 13 januari 2003 19:37 schreef Strolie75 het volgende:
ow...my...god....trailer....x-2.....must...have....now....
![]()
![]()
Square
quote:Cool he.......... !
Op maandag 13 januari 2003 19:37 schreef Strolie75 het volgende:
ow...my...god....trailer....x-2.....must...have....now....
![]()
![]()
Square
Square !
quote:Dat ze zelf van zo'n tussendoortje zoiets moois weten te maken!
Op maandag 13 januari 2003 19:40 schreef Chocobo het volgende:
Square!
edit: Die uit zijn sig kan je kijken in Power DVD!
Edit 2: Die trailer van FFX2 is ook erg mooi, maar jammer dat ie Japans is
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 13-01-2003 20:20]
quote:De 100ste die het vraagt
Op maandag 13 januari 2003 19:56 schreef Strolie75 het volgende:
Ker_Plunk, heb ik een speciale code nodig voor die FFVII trailer in je sig?
quote:Helaas kan niet hetzelfde worden gezegd over die Nimo-site. Wat een trage kutzooi is dat zeg!
Op maandag 13 januari 2003 20:32 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ps ,me breedband is 1.5 keer verhoogt naar 768 kb/sec
quote:JAAAAAAAAAAAAAAH!
Op maandag 13 januari 2003 20:32 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
De 100ste die het vraagt
Nimo instaleren ,en andere codecs ,het bestandje is goed maar veel mensen schijnen het niet af te kunnen spelen.
Ff de juiste codecs vinden.
Ps ,me breedband is 1.5 keer verhoogt naar 768 kb/sec
quote:Ander link via me site
Op maandag 13 januari 2003 20:46 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Helaas kan niet hetzelfde worden gezegd over die Nimo-site. Wat een trage kutzooi is dat zeg!
![]()
quote:Bedankt voor de tip!
Op maandag 13 januari 2003 20:47 schreef Smots het volgende:[..]
JAAAAAAAAAAAAAAH!
Met Power DVD doet 'ie het!
quote:ehm, je moet Notorious_roy bedanken.
Op maandag 13 januari 2003 21:02 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Ander link via me site
[..]Bedankt voor de tip!
quote:Wat vond jij nou het coolste aan FFVII Ker ?
Op dinsdag 14 januari 2003 08:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
Damn ,ik ga die Materia kopen ,alleen erg duur.
Black Materia![]()
*summoning meteor*
quote:Wat een vraag!
Op dinsdag 14 januari 2003 11:30 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wat vond jij nou het coolste aan FFVII Ker ?
Ik denk het gevecht na Aeris's dood ,met Jenova.
Hoor je dat zielige muziekje op de achtergrond...Dat hele stuk eigenlijk.
Maar ook de Reunion in The Northern Crater.
Maar ook dat stuk in de Lifestream
En jij?
quote:* Ik dat stuk met Barret in Slump Town onder de Golden Saucer,....die gozer die zich in het ravijn werpt.
Op dinsdag 14 januari 2003 11:52 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Wat een vraag!
Ik denk het gevecht na Aeris's dood ,met Jenova.
Hoor je dat zielige muziekje op de achtergrond...Dat hele stuk eigenlijk.
Maar ook de Reunion in The Northern Crater.
Maar ook dat stuk in de LifestreamEn jij?
* De kerkscene met Aeris
* Dat prachtige sneeuwdorpje (bijna het hele stuk)
* Gevecht na Aeris d'r dood
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 11:57 schreef Chocobo het volgende:[..]
* Ik dat stuk met Barret in Slump Town onder de Golden Saucer,....die gozer die zich in het ravijn werpt.
* De kerkscene met Aeris In het begin he?
![]()
* Dat prachtige sneeuwdorpje (bijna het hele stuk) Ik wil daar wonen!
![]()
* Gevecht na Aeris d'r dood
quote:Ik wil daar ook wonen, maar ik zou ook makkelijk in kalmtown kunnen wonen............. Junon heerst ook maar Costa del Sol lijkt me ECHT geweldig !
Op dinsdag 14 januari 2003 12:24 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
quote:Ik heb daar een villa
Op dinsdag 14 januari 2003 12:25 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik wil daar ook wonen, maar ik zou ook makkelijk in kalmtown kunnen wonen............. Junon heerst ook maar Costa del Sol lijkt me ECHT geweldig !
Gameplay moet ik nog ff aan wennen, maar t ziet er fantastisch uit (FFX)
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 12:51 schreef Eazzz het volgende:
OMG... die graphics... *hijg*Gameplay moet ik nog ff aan wennen, maar t ziet er fantastisch uit (FFX)
quote:FFX heerst
Op dinsdag 14 januari 2003 12:51 schreef Eazzz het volgende:
OMG... die graphics... *hijg*Gameplay moet ik nog ff aan wennen, maar t ziet er fantastisch uit (FFX)
Chocobo lure materia
...damn
De Golden Saucer was echt briljant: Ik heb daar misschien wel de helft van mijn FF7 tijd rondgehangen en spelletjes gespeeld
Het chocobo kweken totdat je een gouden had
Ultima Weapon
Aeris' dood...
quote:Wondersquare heerst
Op dinsdag 14 januari 2003 15:22 schreef Notorious_Roy het volgende:De Golden Saucer was echt briljant: Ik heb daar misschien wel de helft van mijn FF7 tijd rondgehangen en spelletjes gespeeld
quote:Golden Saucer,..........that takes me back !
Op dinsdag 14 januari 2003 15:32 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Wondersquare heerst
,ook veel tijd in gestopt vooral in snowboarden
quote:Dat filmpje idd met die rolstoel en de instortende stad !
Op dinsdag 14 januari 2003 23:18 schreef Mastermaus het volgende:
ik vond dat stukje dat Cloud en Tifa in de lifestream waren om Cloud's geheugen terug te krijgen wel ownage
quote:Dat kan ik me niet meer 100 % herinneren
Op dinsdag 14 januari 2003 23:18 schreef Mastermaus het volgende:
ik vond dat stukje dat Cloud en Tifa in de lifestream waren om Cloud's geheugen terug te krijgen wel ownage
quote:*PETS*
Op dinsdag 14 januari 2003 23:32 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dat kan ik me niet meer 100 % herinneren
quote:Vriend ,
Op dinsdag 14 januari 2003 23:32 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dat kan ik me niet meer 100 % herinneren
*schaam
maar het is al zo lang geleden
quote:WHOEJHAHAHAHAH
Op dinsdag 14 januari 2003 23:41 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Vriend ,
Ik vraag je netjes om hier nooit meer te komen.
Ik had respect voor je met al die FF games maar dit kan niet.
of is dat weer een ander stuk
AARRGH moet hem echt weer gaan spelen...
Kijk maar op www.rpgamer.com voor meer screens...
Damn ,die prijs:
http://cgi.ebay.com/ws/eB...16462&item=3107789629
Ik word zo dus gedwongen om een PS (2) te kopen!!
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik word zo dus gedwongen om een PS (2) te kopen!!
Mmm ,die plaatjes vanaf rpgamer werken niet top ,komen niet door firewall heen maar ze doen het wel
quote:Ze doen het als je eenmaal de plaatjes in je browser hebt gezien... Je kan ze waarschijnlijk niet linken vanaf hun site, net als bij Geocities.
Op woensdag 15 januari 2003 22:26 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Mmm ,die plaatjes vanaf rpgamer werken niet top ,komen niet door firewall heen maar ze doen het wel
Maar nu alleen deeltje 3 nog ...
quote:*PETS*
Op woensdag 15 januari 2003 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik word zo dus gedwongen om een PS (2) te kopen!!
Heb je die nog niet dan ?
Nee ik heb (nog maar een keer) ALLEEN nintendo consoles...
Na mijn vakantie in de US ga ik sparen voor een PS2
quote:*PETSSSSS*
Op woensdag 15 januari 2003 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:Hou eens op joh !
Maar ja, op de PS (2) zijn nu dus ALLE Final Fantasies uitgebracht (of gaan nog komen)... behalve 3. Wat doen ze DAAR dan mee?
quote:Ik snap je niet helemaal maar het zit zo.
Op donderdag 16 januari 2003 00:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Knew that was going to happen
Maar ja, op de PS (2) zijn nu dus ALLE Final Fantasies uitgebracht (of gaan nog komen)... behalve 3. Wat doen ze DAAR dan mee?
FF6 (oftewel 3 in de states) was de laatste Snes titel.
FF7 PSone
FF8 PSone
FF9 PSone
FFX PS2
Final Fantasy 6 = PSone (remakes)
en nu dus aangekondigd: Final Fantasy Originales = FF1 + FF 2 (remakes)
Snappez vous?
Als ik dan dus een PS 2 heb kan ik 1 t/m 12 in ieder geval gewoon spelen (muv 3 dan, maar dat zal ook wel niet lang duren voordat die aangekondigd word)
quote:Ohhhh,..ik dacht dat je een vraag stelde
Op donderdag 16 januari 2003 00:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Final Fantasy Anthology PAL = FF 4 + FF 5 = PSone (remakes)Final Fantasy 6 = PSone (remakes)
en nu dus aangekondigd: Final Fantasy Originales = FF1 + FF 2 (remakes)
Snappez vous?
Als ik dan dus een PS 2 heb kan ik 1 t/m 12 in ieder geval gewoon spelen (muv 3 dan, maar dat zal ook wel niet lang duren voordat die aangekondigd word)
Maar dat zal waarschijnlijk de PS3 worden...
quote:Denk ook dat dat de PS3 wordt. (The Fourth World
Op donderdag 16 januari 2003 10:26 schreef Mastermaus het volgende:
Square houdt een traditie om telkens 3 FF-delen op een bepaalde console uit te brengen... zou FFXIII op een andere console terecht komen denken jullie?
quote:Jeetje,...geen flauw idee !
Op donderdag 16 januari 2003 10:26 schreef Mastermaus het volgende:
Square houdt een traditie om telkens 3 FF-delen op een bepaalde console uit te brengen... zou FFXIII op een andere console terecht komen denken jullie?
quote:Thx!
Op woensdag 15 januari 2003 22:31 schreef CosmoKramer het volgende:[..]
Mooie avatar! [afbeelding]
quote:Die vind ik dus niet zo grappig
Op donderdag 16 januari 2003 17:29 schreef Smots het volgende:
Hahahahahahaha!!
DIT MOET JE ZIEN!!!!
(als je dat nog niet gedaan had)
http://www.weebl.jolt.co.uk/ff7.htm
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 17:29 schreef Smots het volgende:
Hahahahahahaha!!
DIT MOET JE ZIEN!!!!
(als je dat nog niet gedaan had)
http://www.weebl.jolt.co.uk/ff7.htm
quote:Beter als VII ?
Op donderdag 16 januari 2003 18:09 schreef Ixnay het volgende:
Nou ik heb dus FFX voor de PS2, alleen voor dit spel zou je eigenlijk al een PS2 moeten kopen. Hij is nog beter als deel 7.
in je dromen..........X is goed maar niet zo goed als VII..... ! Tis enthousiasme van je wat spreekt,..niet je objectiviteit.
quote:Geachte Ixnay ,
Op donderdag 16 januari 2003 18:09 schreef Ixnay het volgende:
Nou ik heb dus FFX voor de PS2, alleen voor dit spel zou je eigenlijk al een PS2 moeten kopen. Hij is nog beter als deel 7.
Ik begrijp dat je FFX leuk vind en in je enthousiasme (zoals Cho het zei) FFX beter vind.
Maar een ding:
je speelt zo met vuur.
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 19:32 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Geachte Ixnay ,
Ik begrijp dat je FFX leuk vind en in je enthousiasme (zoals Cho het zei) FFX beter vind.
Maar een ding:
je speelt zo met vuur.
quote:Battlesystem beter ?
Op donderdag 16 januari 2003 19:42 schreef Ixnay het volgende:
Het verhaal en de landschappen van 7 zijn mooier.
Maar het battle systeem van 10 is beter.
Nope,.......Materia ruled !
quote:Damn ,dat was pas een systeem!
Op donderdag 16 januari 2003 19:48 schreef Chocobo het volgende:[..]
Battlesystem beter ?
quote:Dan raad ik je aan om iets tactieser te zijn.
Op donderdag 16 januari 2003 20:23 schreef Ixnay het volgende:
Tsss. met materia zit je heletijd met die bolletjes te klungelen.
Bij de vorige delen kun je tijdens een gevecht ook niet van character of wapen veranderen. Dus als je per ongeluk het verkeerde wapen of het verkeerde character hebt gekozen, ben je een half uur bezig met een gevecht.
quote:Ga nou maar spelen
Op donderdag 16 januari 2003 20:25 schreef Ixnay het volgende:
Ja, ik had er geen last van, maar er zijn ook minder tactische mensen, en die willen ook FF spelen.
met ff7 kan je zelfs poppetjes creeren die echt onoverwinnelijk zijn
4x cut met 9999 damage
alleen ff8 ken dr overheen eigenlijk, daar had ik DEATH aan status attack gekoppeld en dan aan de hele party dus
Zell -> ATTACK -> instant death! (werkte helaas niet op alle monsters en helemaal niet op de bazen)
quote:Materia is imo beste system ,echt zo flexibel.
Op vrijdag 17 januari 2003 23:58 schreef Mastermaus het volgende:
als je in ff10 niet voorbij een bepaalde monster/gebied/baas komt dan was de ENIGE oplossing: levellen (nouja levellen, dat bestaat daar nie eens meer) met ff7 kon je tenminste nog een beetje met je materia klotenmet ff7 kan je zelfs poppetjes creeren die echt onoverwinnelijk zijn
4x cut met 9999 damagealleen ff8 ken dr overheen eigenlijk, daar had ik DEATH aan status attack gekoppeld en dan aan de hele party dus
Zell -> ATTACK -> instant death!(werkte helaas niet op alle monsters en helemaal niet op de bazen)
quote:Whoehahahaha,...je hoeft ons niet te vertellen hoe FFX in elkaar zit vriend, maar ben het wel eens met mastermaus en Ker ! FFVII bood gewoon ontzettend veel opties en mogelijkheden. Ga nou maar FFX spelen en have fun !
Op zaterdag 18 januari 2003 01:08 schreef Ixnay het volgende:
Bij FFX kun je ook eigenschappen aan bepaalde wapens of armor toevoegen. ipv materia, meer dan alleen die Sphere Grid.
En als je ver bent kun je met Auron ook in 1 klap je enemies verslaan. Net zoals dat met Zell ging.
Trouwens,....ik las net een stukje over FFVIII. Dat blijft toch ook een cool spel hoor. Ik vind zelf IX juist de minste !
Zoals het hoort eigenlijk?
quote:Whoehahahaha,..en dat maakt een echte RPG ? Maar het klopt wel. IX is echt nostalgisch met draken, kastelen, tovenaars, heksen, trollen etc. etc.... waanzinnig cool en mag je niet missen !
Op zaterdag 18 januari 2003 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoor juist dat 9 er eentje is zoals een echte RPG, met tovenaars en elfjes?Zoals het hoort eigenlijk?
Ehhhhhhhh,...begrijp ik hieruit dat je het spel niet kent.
*Mouw oprolt*
HELP ROY AAN EEN PS2 !
En ja, een RPG met eljes en draken vind ik pas ECHT stoer, net als FF legend voor de GB.
Ik mis echt teveel FF op deze manier
quote:Je,.......je,....hebt X dus ook nog niet.........ge..speeld..
Op zaterdag 18 januari 2003 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet dat 9 psx is... maar think about X, XI, XII en X-2Ik mis echt teveel FF op deze manier
PATS
Ik kan er ok nix aan doen dat square wegging bij Nintendo
Toen had ik geen reden meer om de N64 te kopen, FF7 kwam immers ook op de PC. En 8, dus ik dacht ''Yeah, maakt nix uit dat ik geen PSX heb''
Maar toen kwam IX niet naar de PC en kwam de PS2 uit... En werd de Gamecube aangekondigd... Ikke denken en denken...
En een gamecube gekocht...
En nu brengt square allemaal re-releases van ouwe Final Fantasies... en nu word ik verdrietig.
Ik heb trouwens geen spijt van mijn Cube, I love it!!
En FF:CC komt eraan!!
Maar ik weet wel zeker dat jij, Choco, de FF's van de GB niet kent
quote:Hoe bedoel je de FF's van de GB? Je bedoeld Mystic Quest enzo? En natuurlijk heb je geen spijt van je Cube.....die heerst,..helemaal met MP en Zelda die straks komen. PS,...moet ik SFA nou kopen of niet? Is dat wat ?
Op zaterdag 18 januari 2003 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik kan er ok nix aan doen dat square wegging bij Nintendo
Toen had ik geen reden meer om de N64 te kopen, FF7 kwam immers ook op de PC. En 8, dus ik dacht ''Yeah, maakt nix uit dat ik geen PSX heb''
Maar toen kwam IX niet naar de PC en kwam de PS2 uit... En werd de Gamecube aangekondigd... Ikke denken en denken...
En een gamecube gekocht...En nu brengt square allemaal re-releases van ouwe Final Fantasies... en nu word ik verdrietig.
Ik heb trouwens geen spijt van mijn Cube, I love it!!
En FF:CC komt eraan!!
Maar ik weet wel zeker dat jij, Choco, de FF's van de GB niet kent
(ff offtopic)
Waar vooral 2 geniaal van is. Deze zijn ook gewoon turnbased zoals een echte FF.
Plaatjes:
enne over SFA... ik weet niet eerlijk gezegd... schijnt nogal een verzamel spel te zijn...
Get 2 rocks to open te door, get 5 stars to jump over the cliff, get a woman to to please... etc
quote:Je hebt gelijk,...die heb ik niet veel gespeeld !
Op zaterdag 18 januari 2003 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Final Fantasy legend 1 t/m 3Waar vooral 2 geniaal van is. Deze zijn ook gewoon turnbased zoals een echte FF.
Plaatje:
HELD !
quote:Als ik jou was dan zou ik een PS2 kopen en FFX gaan spelen. Das ook echt iets wat je niet mag missen !
Op zaterdag 18 januari 2003 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is gewoon de FF serie voor de GB.
quote:Bedankt,...denk ik.... !
Op zaterdag 18 januari 2003 20:43 schreef Mastermaus het volgende:[..]
whaha lauwe sig gijs aka choco
quote:maar dat wisselen met characters ook
Op donderdag 16 januari 2003 19:48 schreef Chocobo het volgende:[..]
Battlesystem beter ?
koel he!
quote:Whoehahahahaha,...maar das wel minder voor de rest van het spel. Alhoewel je soms wel Steiner een aantal uur moet missen. Hij verdwijnt even dus een paar extra levels kan geen kwaad.
Op zondag 19 januari 2003 03:18 schreef Mastermaus het volgende:
ik weet nog iets leuks voor IX, op een gegeven moment zit je met Steiner en Marcus (of een van die andere Tantalus gasten) gevangen in zo'n kooi, als je daaruit breekt komen allemaal van die soldaten op je af rennen, daar ken je Steiner echt heel goed laten levellen:
equip de bloodsword, dat zwaard doet damage bij het slachtoffer maar er komt een evengrote hoeveelheid hp bij jou bij, zo kan je je psx de hele nacht aan laten staan (met een turbo controller die telkens op B drukt) en als je de volgende dag wakker wordt heeft steiner zomaar ff zo'n 30-40 leveltjes erbijkoel he!
quote:hehehe.... nou ik ben compleet de draad kwijt met FFX.. kweenie meer wak moet doen enso
Op donderdag 23 januari 2003 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
SideQuests heersen, ongeacht welk spel
quote:Zeg maar eens waar je niet meer verder komt.
Op donderdag 23 januari 2003 12:39 schreef Hakkert het volgende:[..]
hehehe.... nou ik ben compleet de draad kwijt met FFX.. kweenie meer wak moet doen enso
En in die sidequests gaat zoveel tijd zitten en die zijn ook nie leuk om te doen..
ik in een gevecht op L1 drukken ... hee wat is dat nou ??
kool je kan ventjes wisselen tijdens een gevecht en dan zit je al bij die chocobo eater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |