Ik voel me aangesprokenquote:Op maandag 28 mei 2018 15:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen van 40 jaar en ouder die weer lekker los willen gaan. Want wat Cherso is voor de jeugd nu was Ibiza voor hun eigen jeugd.
Best koud daar in de winterquote:Op maandag 28 mei 2018 15:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Overwinteren met de rest van de bejaarden?
viel echt super mee. Het is nu ook gewoon voor jonge mensen om te feesten nog hoorquote:Op maandag 28 mei 2018 15:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen van 40 jaar en ouder die weer lekker los willen gaan. Want wat Cherso is voor de jeugd nu was Ibiza voor hun eigen jeugd.
Welke context?quote:Op maandag 28 mei 2018 15:35 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn hier vast mensen die weten wat acid phosphate is. Fosforzuur?
Mja, praten met ex gaat meestal over games, maar soms praten we iets meer. Ik heb hem iets meer aangewezen dat ik het totaal niet weet, maar dat mijn antwoord vrijwel is; ik ga niet meer terug. Verders wil ik gewoon met rust gelaten worden met grote beslissingen. Ik moet aan mijzelf werken, en als hij niet meer wilt wachten tot ik het wel weet dan is die "ons" klaar. Geen contact meer enzo. Daar zie ik wel een beetje tegenop, maar tegelijkertijd kan ik ook niet verwachten dat hij op mij blijft wachten tot ik wat meer op mijn benen wil staan.quote:Op maandag 28 mei 2018 15:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ups en downs horen erbij. Hopelijk worden de ok dagjes steeds vaker en beter
Yes.quote:Op maandag 28 mei 2018 15:35 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn hier vast mensen die weten wat acid phosphate is. Fosforzuur?
Waarom praat je met je ex dan.quote:Op maandag 28 mei 2018 15:37 schreef Emisys het volgende:
[..]
Mja, praten met ex gaat meestal over games, maar soms praten we iets meer. Ik heb hem iets meer aangewezen dat ik het totaal niet weet, maar dat mijn antwoord vrijwel is; ik ga niet meer terug. Verders wil ik gewoon met rust gelaten worden met grote beslissingen. Ik moet aan mijzelf werken, en als hij niet meer wilt wachten tot ik het wel weet dan is die "ons" klaar. Geen contact meer enzo. Daar zie ik wel een beetje tegenop, maar tegelijkertijd kan ik ook niet verwachten dat hij op mij blijft wachten tot ik wat meer op mijn benen wil staan.
Heb je hem ook duidelijk gezegd dat het klaar is en dat jij aan jezelf wil werken?quote:Op maandag 28 mei 2018 15:37 schreef Emisys het volgende:
[..]
Mja, praten met ex gaat meestal over games, maar soms praten we iets meer. Ik heb hem iets meer aangewezen dat ik het totaal niet weet, maar dat mijn antwoord vrijwel is; ik ga niet meer terug. Verders wil ik gewoon met rust gelaten worden met grote beslissingen. Ik moet aan mijzelf werken, en als hij niet meer wilt wachten tot ik het wel weet dan is die "ons" klaar. Geen contact meer enzo. Daar zie ik wel een beetje tegenop, maar tegelijkertijd kan ik ook niet verwachten dat hij op mij blijft wachten tot ik wat meer op mijn benen wil staan.
Ik weet niet precies wat er gebeurd is, ik ken je verhaal niet.quote:Op maandag 28 mei 2018 15:37 schreef Emisys het volgende:
[..]
Leuk als het lukt maar als het niet werkt is stoppen gewoon het bestequote:Op maandag 28 mei 2018 15:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik snap die zelfmarteling door krampachtig contact te houden met een ex nooit.
Het gaat wel in een drankje ja, het is een van de ingrediėnten.quote:Op maandag 28 mei 2018 15:39 schreef ElDinosaur het volgende:
Acid phosphate is blijkbaar een drankje?
We zijn niet slecht uit elkaar gegaan. Wij wilden elkaar beide niet opgeven het moment dat het over is. Hij moest dingen inzien en dat heeft hij ook gedaan, daarbij ook actie ondernomen om het te verbeteren.quote:
Omdat je soms best goede vrienden kunt zijn. Er is toch een zekere klik.quote:Op maandag 28 mei 2018 15:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik snap die zelfmarteling door krampachtig contact te houden met een ex nooit.
Best goede vrienden die elkaar een kutgevoel bezorgen. Ja, klinkt als een feestje.quote:Op maandag 28 mei 2018 15:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat je soms best goede vrienden kunt zijn. Er is toch een zekere klik.
Al bouw ik het nu af
Hij woont in Tsjechie en ik in Nederland, ik heb 1,3jaar in Tsjechie met hem samengewoont wat een zinkend schip was dankzij alcohol. Nu is hij daar klaar mee. Als hij in NL woonde zou ik het zo nog een kans geven, maar die taal, afstand van mijn ouders wil ik gewoon niet.quote:Op maandag 28 mei 2018 15:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat er gebeurd is, ik ken je verhaal niet.
Maar als contact met hem je zo laat voelen is verbreken waarschijnlijk beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |