Best ernstig hequote:
quote:Op maandag 28 mei 2018 14:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik kwam trouwens mijn dubbelganger tegen op grindr.
Maar dan ook echt akelig lijkend. Zo erg dat ik even twijfelde of niet iemand mijn foto had gejat.
Al m'n vrienden moisten ook 4x kijken of ik t niet was.
En nu chatten we en gaan we binnenkort iets drinken
Toch raar, geneukt worden door jezelf#narcisme
Zou dan toch de guntest doen, zeker weten dat het geen ontsnapte host uit Westworld, Raj world of Shogun World isquote:Op maandag 28 mei 2018 14:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik kwam trouwens mijn dubbelganger tegen op grindr.
Maar dan ook echt akelig lijkend. Zo erg dat ik even twijfelde of niet iemand mijn foto had gejat.
Al m'n vrienden moisten ook 4x kijken of ik t niet was.
En nu chatten we en gaan we binnenkort iets drinken
Toch raar, geneukt worden door jezelf#narcisme
Ja maar dan andersomquote:Op maandag 28 mei 2018 14:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik ook niet, want geen tetten en een piemel.
Wooow, we're going to Ibiza!quote:Op maandag 28 mei 2018 14:56 schreef Ang3l het volgende:
Oeh! En ik heb zaterdag echt met een gvd'se hunk van een vent gezoen zeg
Helemaal mijn type qua uiterlijk (hij werd al aangewezen door m'n vrienden: "O jee, Angel pas op!" ). Danste ook nog eens goed en zoende heerlijk.
Komt ie uit Ibiza...............
WAAROM val ik altijd op mensen buiten Nederland?
Snap de hint dan eens man. Opdonderen jijquote:Op maandag 28 mei 2018 14:56 schreef Ang3l het volgende:
Helemaal mijn type qua uiterlijk (hij werd al aangewezen door m'n vrienden: "O jee, Angel pas op!" ). Danste ook nog eens goed en zoende heerlijk.
Toch geen straf om daar te wonen?quote:Op maandag 28 mei 2018 14:56 schreef Ang3l het volgende:
Nee vind het niksquote:Op maandag 28 mei 2018 14:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh ja, je was niet van het scharen hé
NJa klopt ook niet echt natuurlijkquote:Op maandag 28 mei 2018 14:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb jij wel tetten en geen piemel?
Lekker niksen dus!quote:Op maandag 28 mei 2018 14:58 schreef Joosie200 het volgende:
Mijn ouders zijn van 11:00 tot 14:00 langs geweest. Heb nu nog zeeën van tijd om iets te doen. Maar heb atm nergens zin in
Ik dacht wel dat ik die bobbel in de broek goed gespot had.quote:
Ja is niet te verbergen. Ik blijf een fokkerquote:Op maandag 28 mei 2018 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat ik die bobbel in de broek goed gespot had.
Noorderlingquote:
Noordoosterling present!quote:Op maandag 28 mei 2018 15:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Noorderling
Ik liep zaterdag door het park en had iemand aan de telefoon, hing ik op met "hoi" zoals ik altijd doe, kreeg ik een heel ongemakkelijke "hallo" terug van de vrouw die net langs fietste
Lekker niksen terwijl het 26 graden binnen is. Voelt door de luchtvochtigheid aan alsof ik in de sauna zit thuisquote:Op maandag 28 mei 2018 15:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lekker niksen dus!![]()
In de tuin onder een parasolletje
quote:Op maandag 28 mei 2018 14:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zou dan toch de guntest doen, zeker weten dat het geen ontsnapte host uit Westworld, Raj world of Shogun World is
Ibiza? Echt welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |