SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Dat bedoel ik..daar weet Beau ook alles vanquote:
Ja, zichzelf wel indekken met "ik wil geen relatie he" maat wel blijven aandacht geven terwijl hij 100% doorhad dat Beau wel meer wilde.quote:Op maandag 28 mei 2018 14:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik..daar weet Beau ook alles van
Ik heb toen op hem gestemdquote:Op maandag 28 mei 2018 14:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
Bas zegt 1 keer gewonnen te hebben door de Streamers, gosert is in de war met schuimpjes
Ja een soort homohaat maar dan met streamersquote:
Alle streamers over een kam scheren en haten die hij niet eens kentquote:Op maandag 28 mei 2018 13:59 schreef Ranah het volgende:
bas is niet een beetje dom, hij weet precies wat hij zegt en heeft er gewoon lak aan
Streamers en tv publiek stemmen identiek. Dat is een vast gegeven.quote:Op maandag 28 mei 2018 14:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
Bas zegt 1 keer gewonnen te hebben door de Streamers, gosert is in de war met schuimpjes
OntBas u zelfquote:Op maandag 28 mei 2018 14:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bas las wat de streamers schreven
toen was het klaar met de liefde voor de streamers
Bas geen moraal .. Bas de eendenneukrt
Bas .. de ideale schoonzoon
die door de mand viel,..
ontBas uzelf
Tuurlijk anderen voor gek zetten dat is zijn ding!quote:Op maandag 28 mei 2018 14:07 schreef IkFok het volgende:
Bas vind de "prijzen" die hij geregeld heeft helemaal geweldig. Wat een balletje
neem het jezelf niet kwalijk hier nog een ezel,EEn sms op Bas en ik heb ook op Giorgo gestemd als zijnde isa schuimpje en een week later lag hij te w..ppen met naomi,quote:
En dan vinden ze de tweeling slechte verliezers.quote:Op maandag 28 mei 2018 14:08 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Alle streamers over een kam scheren en haten die hij niet eens kent
Dan is hij wel heel diep gezonken
Oh eerst vond hij ze wel leuk maar toen ze hem niet meer leuk vonden ging hij ze haten hoor ik
Moordenaar?quote:Op maandag 28 mei 2018 14:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
Toen Bas Cees een moordenaar noemde was ik klaar met hem.
Fritsie volgens mij ook.
Nooit..vooral toen hij wou zorgen om het dolfanrium te sluiten, wel dezelfde dag een koe proberen kunstjes te laten doen, en een leren zadel kopen, de nep veganist, zo ook de geiten en eenden kunsten te laten doen..en dat voor stemmen, ben er nooit ingetrapt!quote:
En dat filmpje was vast voor die kus opgenomenquote:Op maandag 28 mei 2018 14:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
Met Patricia Paay gezoend, dat wijf dat zich in haar bek laat zeiken. Trots op zijn Losert !!
Er kunnen meer slechte verliezers zijn ...quote:Op maandag 28 mei 2018 14:09 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
En dan vinden ze de tweeling slechte verliezers.
maar dat was allemaal na dat hij de eerste keer gewonnen had , toen hij met do ging was ik genezenquote:Op maandag 28 mei 2018 14:09 schreef Silves het volgende:
[..]
Nooit..vooral toen hij wou zorgen om het dolfanrium te sluiten, wel dezelfde dag een koe proberen kunstjes te laten doen, en een leren zadel kopen, de nep veganist, zo ook de geiten en eenden kunsten te laten doen..en dat voor stemmen, ben er nooit ingetrapt!
Over ouwe koeien gesprokenquote:Op maandag 28 mei 2018 14:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
Met Patricia Paay gezoend, dat wijf dat zich in haar bek laat zeiken. Trots op zijn Losert !!
Dolfinarium ja de sponsor notabenequote:Op maandag 28 mei 2018 14:09 schreef Silves het volgende:
[..]
Nooit..vooral toen hij wou zorgen om het dolfanrium te sluiten, wel dezelfde dag een koe proberen kunstjes te laten doen, en een leren zadel kopen, de nep veganist, zo ook de geiten en eenden kunsten te laten doen..en dat voor stemmen, ben er nooit ingetrapt!
quote:Op maandag 28 mei 2018 14:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Over ouwe koeien gesproken![]()
Jezus, Ivan heeft ook de Fles staan neuken
Misschien zegt Ivan dit nog wel als slechtste moment, maar ik denk het nietquote:Op maandag 28 mei 2018 14:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Over ouwe koeien gesproken![]()
Jezus, Ivan heeft ook de Fles staan neuken
Ja ook zoiets..dit was ook een van mijn grootste ergernissen..helemaal samen.quote:Op maandag 28 mei 2018 14:10 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maar dat was allemaal na dat hij de eerste keer gewonnen had , toen hij met do ging was ik genezen
quote:Op maandag 28 mei 2018 14:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
quote:
Omdat Cees vlees eet.quote:
Gelukkig heeft Fok een groter geheugenquote:
ja inderdaad do vond ik ookquote:Op maandag 28 mei 2018 14:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja ook zoiets..dit was ook een van mijn grootste ergernissen..helemaal samen.
Ik ben zelf vegetariër maar ik zal anderen nooit moordenaars noemen. Slaat ook nergens op trouwens want zij zijn niet degene die die dieren slacht. Moet ieder voor zich weten waarom je wel of geen vlees wilt eten.quote:
het meestal werken wel de twins,maar goedquote:Op maandag 28 mei 2018 14:17 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik lees het ook net.
Hard werken, zoals Ivan doet/deed, wordt niet beloond.
Voor hunzelf ja. Want wat is er nu feitelijk naar de pot gegaan, helemaal niks.quote:Op maandag 28 mei 2018 14:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
het meestal werken wel de twins,maar goed
Heb je al die maanden nou zitten slapen Mario?quote:Op maandag 28 mei 2018 14:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
het meestal werken wel de twins,maar goed
ze hadden altijd het meeste geld verdient daarquote:Op maandag 28 mei 2018 14:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb je al die maanden nou zitten slapen Mario?
Nou, vooruit dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht is een column.
Dat was José.quote:Op maandag 28 mei 2018 14:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze hadden altijd het meeste geld verdient daar
quote:Op maandag 28 mei 2018 14:22 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan.Proost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ze zijn toch ook doof?quote:Op maandag 28 mei 2018 14:21 schreef Soulraven het volgende:
Ja bas, kwartels zijn focking lawaaierig. Heb er hier zelf 1 die nog geen dames heeft.
Niet alles draait om geld Mario en bovendien vroegen ze woekerprijzen voor die slechte troep die zij verkochten en hebben er zichzelf ook goed van gekleed. Heel veel klachten op het afgelopen feest van mensen die niets hadden ontvangen en tóch al betaald hadden. Lekker ben je dan, nee, zij zijn geen van beiden de titel waardig.quote:Op maandag 28 mei 2018 14:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nogmaals, voor henzelf. Dat telt dus niet.quote:Op maandag 28 mei 2018 14:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2018 14:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
Die meneer waar ze het nu over hebben,zijn dochter heb ik nog mijn caps gestuurd ,was ze heel blij mee.
quote:Op maandag 28 mei 2018 14:22 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan.Das een draaidop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2018 14:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
Die meneer waar ze het nu over hebben,zijn dochter heb ik nog mijn caps gestuurd ,was ze heel blij mee.
En ook allemaal zelf opgemaaktquote:Op maandag 28 mei 2018 14:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
Het geld wat de andere utopianen verdienden ging grotendeels in de gezamenlijke bv. Dat is dus een bijdrage aan de groep. In tegenstelling tot wat de twins deden.quote:
en de andern hebben het altijd voor de de gezamenlijke bv verdient?quote:Op maandag 28 mei 2018 14:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het geld wat de andere utopianen verdienden ging grotendeels in de gezamenlijke bv. Dat is dus een bijdrage aan de groep. In tegenstelling tot wat de twins deden.
Thanks.quote:Op maandag 28 mei 2018 14:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
hey dat lied van Zaterdag is "Strong"
Jose heeft het meeste geld verdiend, voor de bvquote:Op maandag 28 mei 2018 14:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
Snap ik.quote:
Ik vind het hetzelfde dom gelul als de afgelopen 4 jaarquote:
quote:
Over het algemeen wel ja, anders zou er toch niks in de pot zitten.quote:Op maandag 28 mei 2018 14:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
en de andern hebben het altijd voor de de gezamenlijke bv verdient?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |