Dit inderdaad. Ik heb me een paar keer laten overhalen om het dan toch te doen en met de toezegging dat je het makkelijk op kan zeggen maar dat was altijd weer gezeik en nabellen waarom ik nou weg wil blablabla. Ik wil het zelfs best overmaken maar dan wel een eenmalig bedrag. Maar dat is vaker wel dan niet onmogelijk.quote:Op maandag 28 mei 2018 14:49 schreef LurkJeRot het volgende:
Herkenbaar wel. Denk je eens in een gulle bui: 'okee, ik zal ze een paar euro geven', kan het niet
Dan krijgen ze helemaal niks he, zo simpel is het.
En zelfs als je denkt: okee, dan doneer ik elke maand iets, dan mag je NOG niet zelf kiezen hoeveel! Ja nee, moet wel minstens 7.50 zijn per maand (ik noem maar wat.)quote:Op maandag 28 mei 2018 14:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik heb me een paar keer laten overhalen om het dan toch te doen en met de toezegging dat je het makkelijk op kan zeggen maar dat was altijd weer gezeik en nabellen waarom ik nou weg wil blablabla. Ik wil het zelfs best overmaken maar dan wel een eenmalig bedrag. Maar dat is vaker wel dan niet onmogelijk.
De enige die ik nu al 10 jaar vergeet op te zeggen en eigenlijk wel een beetje grappig vind zijn de clini-clowns en dan hoop ik wel dat ze minimaal een paar keer per maand zo'n kleine gebroken koter ff flink laten janken.quote:Op maandag 28 mei 2018 15:00 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
En zelfs als je denkt: okee, dan doneer ik elke maand iets, dan mag je NOG niet zelf kiezen hoeveel! Ja nee, moet wel minstens 7.50 zijn per maand (ik noem maar wat.)
Zak erin met je zielige kindjes of diertjes of wat het is
vertel eens?quote:Op maandag 28 mei 2018 14:52 schreef MilkTea het volgende:
Ik heb zelf ooit wat dingen gedaan voor een goed doel, zoveel te weten gekomen dat ik nooit meer zoiets steun.
Ik ga niet teveel in detail treden maar een leuk voorbeeld is wel dat boekje van 8 euro. Wij verkochten ook producten aan huis voor een bedrag van ruim 7 euro. uiteindelijk bleef van dat bedrag nog geen 13 cent over voor de doelgroep waar die mensen voor "doneerden"quote:
Dat idee heb ik ook gekregen. Ik wil best wel een doel steunen betaal ik ook voor een ongewenst boekje. Het mooiste was toen dat het was voor een stichting die tegen onnodig houtkap was in de amazone. Maar mijn vooroordeel blijkt wel te kloppen. Wil je een goede daad doen blijkt je gewoon geld in een bodemloze put aan het dumpen bent.quote:Op maandag 28 mei 2018 15:09 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Ik ga niet teveel in detail treden maar een leuk voorbeeld is wel dat boekje van 8 euro. Wij verkochten ook producten aan huis voor een bedrag van ruim 7 euro. uiteindelijk bleef van dat bedrag nog geen 13 cent over voor de doelgroep waar die mensen voor "doneerden"
+ Mensen die dus dat product niet wilde kopen en een vrijwillige bijdrage wilde doen belanden in de zak van de lopersquote:Op maandag 28 mei 2018 15:13 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook gekregen. Ik wil best wel een doel steunen betaal ik ook voor een ongewenst boekje. Het mooiste was toen dat het was voor een stichting die tegen onnodig houtkap was in de amazone. Maar mijn vooroordeel blijkt wel te kloppen. Wil je een goede daad doen blijkt je gewoon geld in een bodemloze put aan het dumpen bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |