ja met 11 procent op mobiel kan ik dat niet eens filmen hequote:Op maandag 28 mei 2018 12:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ga een dansje doen en vraag er geld voor.
De vogeltjesdans bijvoorbeeld.
Omdat je in de verkeerde trein zit.quote:
in een ic met 1 verdieping? Zo een oude?quote:Op maandag 28 mei 2018 13:19 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
In de 1e klasse keurig stopcontacten, die ene euro niet ervoor over hebben
laatst gebruikt vrijdag toen gewoon dicht geklapt.quote:Op maandag 28 mei 2018 13:21 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Omdat je in de verkeerde trein zit.
En misschien is het tijd voor een nieuwe laptop als die van standby modus zo snel leeg gaat!
Ja, dat doe ik ook vaak. Mijn laptop was vol (100%) toen ik 'm vrijdag dichtklapte, vanmorgen nog 98% over.quote:Op maandag 28 mei 2018 13:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
laatst gebruikt vrijdag toen gewoon dicht geklapt.
laptop gaat zo een dag mee maar merk dat die dicht geklapt aardig wat verbruikt.quote:Op maandag 28 mei 2018 13:24 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook vaak. Mijn laptop was vol (100%) toen ik 'm vrijdag dichtklapte, vanmorgen nog 98% over.
Staat 'ie dan wel écht op stand-by?quote:Op maandag 28 mei 2018 13:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
laptop gaat zo een dag mee maar merk dat die dicht geklapt aardig wat verbruikt.
klote natuur :pquote:Op maandag 28 mei 2018 13:29 schreef Aiciu het volgende:
Ga naar buiten kijken.
Of ga lekker een dutje doen.
hw makenquote:
Nee hw niks huiswerk.quote:Op maandag 28 mei 2018 13:55 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
hw makenis zelfs huiswerk teveel moeite om te schrijven? Echt, waar gaat het heen met de wereld, of wghhmdw.
![]()
![]()
![]()
![]()
ts heeft een neukia 3310, nu nog 7% batterijquote:
quote:
wat is daar mis mee? Moet toch iets met mijn FPGA.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:16 schreef DerekB het volgende:
[..]
Mensen die HardWare maken in de trein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |