Ja he!quote:
Al ge-eist maar ze komen niet.quote:
IT bedrijf hier, er werkt maar één vrouw en die is er niet (want: management)quote:Op maandag 28 mei 2018 10:21 schreef Wrick het volgende:
vieze sexist weet je wel dat vrouwe het gelijk koud krijge als jij de airco vol open zet
Pff, orderpicker, dan loop je vast ergens in een koel mooi fijn magazijn rond.quote:Op maandag 28 mei 2018 10:19 schreef Nobu het volgende:
Als orderpicker staat je welzijn nu eenmaal niet zo hoog op de prioriteitenlijst.
*zet deze op het verlanglijstje*quote:Op maandag 28 mei 2018 10:18 schreef LurkJeRot het volgende:
Heb je niet zo'n petje met ingebouwde ventilator?
Mja, dan was mijn jeugd vast minder leuk geweest.quote:Op maandag 28 mei 2018 10:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dan had je wat beter je best moeten doen op school.
quote:Op maandag 28 mei 2018 12:18 schreef Pharkus het volgende:
Stuur een oververhitte mail naar het voltallige management!
Dat is klaar dusquote:Op maandag 28 mei 2018 13:16 schreef AMS76 het volgende:
Inmiddels 35C hier. Ik ga er vandoor, ze kunnen me wat.
Doeii!!!
Dat ook net naar het management gemaild.
quote:Op maandag 28 mei 2018 10:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IJs dat van het management komt!
En dan met dit weer de showmodellen ook snel uitverkocht. Sta je te zweten omdat je hard moet werken en nog geen airco.quote:
En terecht.quote:Op maandag 28 mei 2018 13:16 schreef AMS76 het volgende:
Inmiddels 35C hier. Ik ga er vandoor, ze kunnen me wat.
Doeii!!!
Dat ook net naar het management gemaild.
Een airco winkel zonder (werkende) airco wekt niet bepaald vertrouwen.quote:Op maandag 28 mei 2018 14:37 schreef CyberCow het volgende:
[..]
En dan met dit weer de showmodellen ook snel uitverkocht. Sta je te zweten omdat je hard moet werken en nog geen airco.
Wat voor effect gaat dat geven denk je?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:41 schreef AMS76 het volgende:
Toch effect, vandaag geregeld dat alle werknemers die app krijgen. Zitten we nooit meer zonder airco.
Ja, dat wordt nog leuk, maar dan open ik wel een nieuwe klachtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:01 schreef nanuk het volgende:
[..]
Wat voor effect gaat dat geven denk je?
Iedereen die zonder overleg anoniem vanaf het buro de airco kan instellen.
Wel jammer dat de collega's niet vanaf thuis de airco kunnen aanpassen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:01 schreef nanuk het volgende:
[..]
Lekker laten gaan joh, schommelt het tussen 19 en 23. Allemaal prima. Fijn werken terwijl je collega's elkaar de tent uitvechten.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:01 schreef nanuk het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |