Te snel komen is bij mij niet echt het probleem. Het punt is dat ik vol cardio-style sprintje trekken ben. Na 30 minuten ben ik kapot.quote:Op maandag 28 mei 2018 10:15 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Ja afknijpen wanneer je bijna komt. Dan kan je gewoon door.
Gewoon rustig aan. Op haar liggen en rustig heen en weer. Paar stoten niet te diep en daarna helemaal erin. En dan dit telkens herhalen.quote:Op maandag 28 mei 2018 10:25 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Te snel komen is bij mij niet echt het probleem. Het punt is dat ik vol cardio-style sprintje trekken ben. Na 30 minuten ben ik kapot.
Lekker zo'n scharreltje van 14 jaar oudquote:Op maandag 28 mei 2018 09:46 schreef alors het volgende:
Zie posthistory van TS voordat je serieus gaat reageren.
Dat is wel smerige shit. Mja ik ben wel van mening dat het niet mijn schuld is. Zij loog over haar leeftijd.quote:
Ik heb het hier over een ander vrouw. Ik heb meerdere relaties tegelijk lopen.quote:Op maandag 28 mei 2018 10:38 schreef Plompzakker het volgende:
Maar hoe is ze in een jaar tijd 7 jaar ouder geworden. Is ze soms een hond?
Je bent een loverboy?quote:Op maandag 28 mei 2018 10:39 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Ik heb het hier over een ander vrouw. Ik heb meerdere relaties tegelijk lopen.
Loverboy is een pooier. Ik ben geen pooier. Ik n**k ze en chill met ze en verder niet veel.quote:
Waarom niet. Schijnt best lucratief te kunnen zijnquote:Op maandag 28 mei 2018 10:42 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Loverboy is een pooier. Ik ben geen pooier. Ik n**k ze en chill met ze en verder niet veel.
Zit zeker veel geld in. Een redelijk goed lopende vagina verdient makkelijk 5000 tot 10.000 euro per maand. Ik heb er momenteel 4 , dus dat is dan 20.000 tot 40.000 euro cash per maand.quote:Op maandag 28 mei 2018 10:44 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waarom niet. Schijnt best lucratief te kunnen zijn
Maar waarom heb je dit topic nou geopend?quote:Op maandag 28 mei 2018 10:42 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Loverboy is een pooier. Ik ben geen pooier. Ik n**k ze en chill met ze en verder niet veel.
Ik ben van mening dat vrouwen zeer onbetrouwbaar zijn. Ik wou mijn mening geven en een gebeurtenis die dus momenteel plaats vind met jullie delen.quote:Op maandag 28 mei 2018 10:50 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Maar waarom heb je dit topic nou geopend?
Ah, het boeit dus niet echt wat anderen ervan vinden?quote:Op maandag 28 mei 2018 10:55 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat vrouwen zeer onbetrouwbaar zijn. Ik wou mijn mening geven en een gebeurtenis die dus momenteel plaats vind met jullie delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |