abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11965967
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 22:47 schreef Robino het volgende:

[..]

Oh ja, dat schreeuwende mens. Als je 20x in het Engels of Spaans zegt dat je haar niet kan verstaan, blijft ze nog gewoon in retesnel Spaans doortetteren

Hahaha ik heb het niet helemaal gelezen maar dit gaat over app complex bellamar. Ben vandaag trug gekomen. Gedeelte van de borg kwijt omdat die vent van het restaurant onze deurintrapte toen we nie merr binnenkwamen.

Voor de rest was 't top daar in Malgrat. Asterix is daat echt een aanrader. Ga anders naar de Delftsche Duyt vooral als er rozen verkopers lang komen ... altijd leuk.

pi_11997170
* naar Thalassa gaat morgen

met Danpy en Flow en nog 5 anderen

pi_12009019
QUOTE: Geplaatst door _Daniel_ op woensdag 21 mei 2003 13:46Nog fokkers die vanaf 4 augustus naar Santa Susanna (Malgrat) gaan?? Wij zitten in hotel Aquamarina, bekend?? Goed hotel??

Beetje een late reaktie maar ik las het nu pas
Ik ga dit jaar samen met me vriend voor de 3de keer naar Malgrat en voor de 2de keer zitten we hotel Aquamarina.
Het hotel is echt super, lekker groot, lekker zwembad en overal dichtbij!
Het eten is ook wel te eten, je hebt veel keus iedergeval!
(het is wel 2 jaar geleden dat ik er voor het laatst was dus mss is er wel het een en ander veranderd )

vrijdag 1 augustus 2003 @ 20:46:36 #79
45042 _Daniel_
Jao dich auk?!
pi_12171152
* schopje omhoog

Hehe... maandag is het dan eindelik zover: Malgrat de Mar

de vastelaoves disco dens... veur alle vastelaoves fens!
pi_12205815
Heel veel plezier in Malgrat! Je gaat het er echt leuk hebben!

Have Fun!

Baaai!

pi_12583625
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:46 schreef _Daniel_ het volgende:
* schopje omhoog

Hehe... maandag is het dan eindelik zover: Malgrat de Mar

Hey! Hoe is je vakantie geweest?? Ben benieuwd of we je toevallig tegen gekomen waren
pi_12613538
Vorig jaar 2 weken in Quintasol gezeten in Malgrat. Super vakantie gehad! Iedere avond eerst naar Yellow, dan door naar Asterix (helemaal geweldig ) en dan door naar QK tot in de vroege uurtjes.
Nadeel van QK vind ik wel dat het op zaterdagavond stikt van de Spanjaarden die zichzelf helemaal het einde vinden... Op zaterdag heb je dan dus in QK hetzelfde publiek als dat de hele week in Don Juan rondloopt...

Verder is er niet heel veel te beleven, dat moet je echt buiten Malgrat zoeken. Met de trein zit je in een half uur in Barcelona, wat prima te doen is voor een leuk daggie stadten of cultureel bezig zijn.
Voor de liefhebbers is er vanuit Malgrat een fantastische culturele toer te boeken naar het museum van Dalí en het huis van zijn vrouw Galà. Als dit je aanspreekt is het zeker een aanrader, tis het summum voor de echte Dalí freak!!

[Dit bericht is gewijzigd door crazylady op 21-08-2003 21:05]

pi_12896008
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 21:00 schreef crazylady het volgende:
Iedere avond eerst naar Yellow, dan door naar Asterix (helemaal geweldig ) en dan door naar QK tot in de vroege uurtjes.
Nadeel van QK vind ik wel dat het op zaterdagavond stikt van de Spanjaarden die zichzelf helemaal het einde vinden... Op zaterdag heb je dan dus in QK hetzelfde publiek als dat de hele week in Don Juan rondloopt...
Astrix vond ik niet echt heel erg bijzonder, gemiddelde leeftijd lag er erg laag toen wij er waren!
QK is top maar inderdaad niet op een zaterdag!
pi_16771956
Iemand ervaringen met een van deze 2 hotels??

- Sorra Daurada
- Tahiti Playa

Ik en mijn vriendin zitten te twijfelen tussen deze 2

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')