quote:als je s`morgens rond een uur of 8 thuis komt lijkt het mij geen probleem
Op donderdag 26 december 2002 14:35 schreef TheGHunter het volgende:
Okee dan, een topic over Malgrat in 2003. We gaan dus volgend jaar met 7 man naar Malgrat, en wel naar Hotel Cartago Nova. Ligt naast hotal Reymar zeg maar, voor de kennens onder ons
. Ik geloof dat t een rood geverfd hotel is, althans dat zeggen de foto's. Nu dus mijn vraag of er mensen zijn die ervaring hebben met dit hotel met betrekking tot eten en veiligheid enzo. En of je veel lawaai mag maken als je smorgens thuiskomt
quote:grapjas
Op donderdag 26 december 2002 14:40 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
als je s`morgens rond een uur of 8 thuis komt lijkt het mij geen probleem
Het eten was goed, maar als je er 2 weken zit dan heb je al gauw gezien.
Voor een weekje is het eten best te doen.
Verder zijn de kamers netjes, goed verzorgt en ook de badkamer.
Geloof dat toen ik er was niet zoveel jeugd was.
Denk dat het verder net is al bij alle andere hotels, als je niet TE veel kabaal maakt en niks afbreekt het allemaal wel meevalt..
fijne vakantie alvast
quote:ja idd ! Malgrat is helemaal niet zo bijzonder hoor....
Op donderdag 26 december 2002 14:49 schreef sunbloem het volgende:
Ik ben 2 jaar geleden in malgrat geweest. Qua uitgaansgelegenheden is er niet zoveel. Maar met de trein ben je binnen een halfuurtje in andere badplaatsen. Waar je ook gezellig kan stappen.
quote:nope 5 min lopen en dan is het
Op donderdag 26 december 2002 14:57 schreef SqueaK het volgende:[..]
ja idd ! Malgrat is helemaal niet zo bijzonder hoor....
quote:5 minuten? Ik was meer dan een half uur onderweg van mijn hotel naar het oude centrum. Onderweg kwam ik langs (veel!) hotels, cafees, discotheken en een boel zand.
Op donderdag 26 december 2002 21:32 schreef sunbloem het volgende:[..]
nope 5 min lopen en dan is het
dag malgrat.
Tis echt klein, of je moet er naar toe gaan om de hele dag op het strand te gaan liggen en bruin te worden en voor de rest niks. Dan zit je daar wel goed
Wel lache dat alles daar zo vlak bij elkaar zit. Ben de laatste keer in Malgrat ook in Callela, Blanes en LLoret uit geweest.
Malgrat is wel lache maar zeker niet groot. Alleen de QK en de Don Juan zijn een beetje goede discotheken, voor de rest is het niet veel.
quote:En waarom is het niets???
Op donderdag 2 januari 2003 11:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Malgrat is echt tien keer niks. Ik zou er niet heen gaan dus als ik jou was.
quote:Het volk dat er zit. Qua uitgaan valt het toch tegen, en het strand daar is ook niet je-van-het.
Op donderdag 2 januari 2003 11:16 schreef Liejannuh het volgende:[..]
En waarom is het niets???
quote:Ik ben in 1997 (time flies) 10 dagen in Cartago Nova geweest met m'n ouders en zusje! Was een goed hotel met wat ik me er van kan herinneren redelijk eten! Maar goed , t'is natuurlijk alweer een tijdje geleden dus pin me er niet op vast!
Op donderdag 26 december 2002 14:35 schreef TheGHunter het volgende:
Okee dan, een topic over Malgrat in 2003. We gaan dus volgend jaar met 7 man naar Malgrat, en wel naar Hotel Cartago Nova. Ligt naast hotal Reymar zeg maar, voor de kennens onder ons
. Ik geloof dat t een rood geverfd hotel is, althans dat zeggen de foto's. Nu dus mijn vraag of er mensen zijn die ervaring hebben met dit hotel met betrekking tot eten en veiligheid enzo. En of je veel lawaai mag maken als je smorgens thuiskomt
Malgrat is vooral leuk als je voor het eerst zonder je ouders op vakantie gaat! Alle hotels en appartementen liggen aan een boulevard. Er is een straat met allemaal barretjes en er zijn twee discotheken: QK en Don Juan. QK ziet er heel erg mooi uit van binnen, maar ik vond er niet veel aan! In Don Juan barst het van de opdringerige Spanjaarden!
Leukste tentje was wat mij betreft Waikiki! Leuke bar met in de kelder een discotheek-achtige setting! Wat ik me vooral kan herinneren waren de halve liter-glazen die ze daar voor zowel mixdrank als bier gebruikten!
Kortom, ik heb in Malgrat toen een hele leuke vakantie gehad!
quote:Bestaat de QK nog steeds??? Heb ik nog een T-shirt van
Op zondag 29 december 2002 16:55 schreef GEsTOoRD het volgende:
Malgrat is wel lache maar zeker niet groot. Alleen de QK en de Don Juan zijn een beetje goede discotheken, voor de rest is het niet veel.
Mijn vriendin heeft er 6 maanden gewerkt in Hotel Sorra Daurada, dit was meer een familie hotel wat overigens erg goed is!
De tijd dat ze er werkte ben ik enkele keren op en neer gevlogen.
Inderdaad Malgrat is erg klein , heeft een klein oud centrum, is wel leuk om te zien maar is 100 meter lang en je bent er voorbij.
Uitgaan is redelijk, niet super. Je hebt er enkele discotheken maar geen mega disco's. Er zijn disco's waar bekende nederlandse dj's draaien zoal Erick E, Jean , Marc van Dale enz.
Café's heb je er oog erg veel, ik ging van naar de Delfse Duit, was wel gezellig.
Discotheek Don Guan is ook wel leuk!
Verder staat de boemel trein bijna voor je deur en hiermee kan je makkelijk naar Blanes afreizen of een tochtje nr Barcelona maken. Blanes is 15 minuten en Barcelona 2 uur met de boemeltrein
Makkelijk is dat de treinen weer vroeg gaan rijden dus je kan makkelijk nachtjes stappen in Blanes en weer terug met de trein!
Veel plezier maar ik had een andere vakantie uitgezocht!
quote:Heey Frenk jij ook hier
Op zondag 26 januari 2003 20:11 schreef SG_Frenk het volgende:
ff weer nieuw leven in blazen* SG_Frenk blaast
maar ff een vraagje... is het bier duur daaro
Je haalt de woorden uit mijn mond
* SG_Tannus blaast gezellig mee
En nog ff een leuke toevoeging wie gaan er dit jaar ook in de periode van 14-7 tot 24-7 ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door SG_Tannus op 27-01-2003 11:31]
quote:volgens mij blazen we niet hard genoeg
Op maandag 27 januari 2003 11:16 schreef SG_Tannus het volgende:[..]
Heey Frenk jij ook hier
Je haalt de woorden uit mijn mond
* SG_Tannus blaast gezellig mee
En nog ff een leuke toevoeging
wie gaan er dit jaar ook in de periode van 14-7 tot 24-7 ofzo
quote:daar hebben wij niks aan wij gaan van 14-7 tot 24-7!!
Op vrijdag 31 januari 2003 23:37 schreef Djoowey het volgende:
Ik ga 27-7 tot 6-8 naar Tahiti Playa Hotel , en opzeker weer naar Qk en Don Juan. Is wel leuk daar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |