abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 mei 2018 @ 09:33:41 #101
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_179505699
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 09:12 schreef JaJammerJan het volgende:
16 is legaal, iemand in elkaar trappen is niet legaal. Maar ik ben triest als ik mij verdedig tegen een vader van een 16-jarige die mij in elkaar wilt slaan _O-

Als de Nederlandse wet je niet bevalt, dan ga je toch ergens anders wonen. Je 16-jarige dochter is van mij.
Ah daar is onze incel gewauwel mafkees. Verbaasd mij niet dat je ze zo jong mogelijk wilt hebben want de hele mentale aspect van een relatie zie jij niet. Vrouwen zijn schijnbaar objecten.
pi_179505777
quote:
Als de Nederlandse wet je niet bevalt, dan ga je toch ergens anders wonen. Je 16-jarige dochter is van mij.
Wow, jij bent echt een hele ruige meneer.
Hier had uw reclame kunnen staan.
  donderdag 31 mei 2018 @ 09:50:04 #103
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179505920
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 05:38 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik vermoed toch dat de gemiddelde vader je compleet kapot slaat als je aan zijn kind zit en daar is niets mis mee :)
En wat gaat dat oplossen, behalve dat papa bak in gaat en die man wellicht nog een mooie schadevergoeding tegemoet kan zien.
En een dochter die nu een hekel aan papa heeft omdat hij haar liefde in elkaar beukt. Dan maak je je ‘probleem’ alleen maar groter.

Sowieso, lekker iemand in elkaar trimmen die wettelijk gezien niets verkeerds doet, puur omdat het niet in jouw normen en waarden plaatje past. Dit zijn wetten die we met zijn allen hebben afgesproken. Democratisch.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 31 mei 2018 @ 09:52:33 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179505949
quote:
16 is legaal, iemand in elkaar trappen is niet legaal. Maar ik ben triest als ik mij verdedig tegen een vader van een 16-jarige die mij in elkaar wilt slaan _O-

Is de TS van dit topic een kloon van jou?
Daarbij was dit kind geen 16 maar 14.... en dat er al een hoop mis is als een 32-jarige voor een 16-jarige gaat is evident, maar dat die 32-jarige dan nog doet alsof hij niet doorheeft dat die "16-jarige" geen 16 maar 14 is is niet echt geloofwaardig meer.

Maar goed, je begint er zelf over dat je aan vechtsport doet zodat je je kunt verdedigen tegen de vaders van de 16-jarige meisjes die je wel denkt te kunnen krijgen, terwijl ieder weldenkend mens weet dat de kans groot is dat de vader van een 16-jarige flipt als ze met een 32-jarige thuiskomt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179505967
quote:

Ik denk niet dat je erg veel kans maakt :)
pi_179506013
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 09:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is de TS van dit topic een kloon van jou?
Daarbij was dit kind geen 16 maar 14.... en dat er al een hoop mis is als een 32-jarige voor een 16-jarige gaat is evident, maar dat die 32-jarige dan nog doet alsof hij niet doorheeft dat die "16-jarige" geen 16 maar 14 is is niet echt geloofwaardig meer.

Maar goed, je begint er zelf over dat je aan vechtsport doet zodat je je kunt verdedigen tegen de vaders van de 16-jarige meisjes die je wel denkt te kunnen krijgen, terwijl ieder weldenkend mens weet dat de kans groot is dat de vader van een 16-jarige flipt als ze met een 32-jarige thuiskomt.
Leg me dit eens uit, wat heb ik er persoonlijk aan als ik als 32-jarige niet meer achter 16-jarigen aan zou gaan? Wat zou het mij opleveren door dit niet meer te doen?

Precies, helemaal niks. Ik verbreek geen wetten en niemand kan mij wat maken.
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:02:31 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179506060
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 09:58 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Leg me dit eens uit, wat heb ik er persoonlijk aan als ik als 32-jarige niet meer achter 16-jarigen aan zou gaan? Wat zou het mij opleveren door dit niet meer te doen?

Wat levert het je op het wel te doen?
Want van een fatsoenlijke of gelijkwaardige relatie kan geen sprake zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:04:11 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179506093
Maar ik hoop dat de ouders van de 14-jarige aangifte doen, 14 (liegend dat ze 16 is) en 25 is nog op het randje, je hebt immers ook erg onvolwassen 25-jarigen, maar 14 en 32 is gewoon misdadig (letterlijk) ongeacht of ze over haar leeftijd gelogen heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_179506094
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 09:58 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

het houd je wel jong, door je hele leven elke paar jaar weer op zoek te moeten gaan naar een meisje van rond de 16.
pi_179506118
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat levert het je op het wel te doen?
Want van een fatsoenlijke of gelijkwaardige relatie kan geen sprake zijn.
Seks en plezierige dingen doen samen? Meiden van die leeftijd zijn nog niet zo serieus/saai als meiden van 32, meer avontuur mee te doen. Ik hoef geen gelijkwaardige relatie en of dat wel of niet fatsoenlijk is, is alleen jouw mening.
pi_179506143
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:04 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

het houd je wel jong, door je hele leven elke paar jaar weer op zoek te moeten gaan naar een meisje van rond de 16.
Precies, dan ga je dus altijd mee met nieuwe ontwikkelingen van de jeugd, social media, etc. Prima.
pi_179506157
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:05 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Seks en plezierige dingen doen samen? Meiden van die leeftijd zijn nog niet zo serieus/saai als meiden van 32, meer avontuur mee te doen. Ik hoef geen gelijkwaardige relatie en of dat wel of niet fatsoenlijk is, is alleen jouw mening.
Waar leer je als 32-jarige meiden van die leeftijd kennen dan? Als invaldocent havo 4?Paardeninstructeur? Hockeytrainer? Verkoper bij Douglas?

En wat voor soort lol, One Direction concerten of zo?
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:11:44 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179506196
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:05 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Plus dat je als 32-jarige een bedrag te besteden hebt waar hun leeftijdsgenoten alleen maar van kunnen dromen, nou.... toffe basis weer.
Maar goed, het gaat je ook niet om een relatie, want dat wil je niet. En waarschijnlijk ontbreekt het je ook de capaciteiten een normale relatie te hebben.

Nog even en dat grut heeft geen oog mee voor je en ben je voor een 16-jarige gewoon een vieze ouwe vent, en anders dan seks kopen kun je kennelijk niet, dus dan weet je waar je moet zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_179506226
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:09 schreef Drxx het volgende:

[..]

Waar leer je als 32-jarige meiden van die leeftijd kennen dan? Als invaldocent havo 4?Paardeninstructeur? Hockeytrainer? Verkoper bij Douglas?

Gewoon in de stad als ze aan het shoppen zijn, bij de McDonalds hangen ze ook vaak, publieke evenementen, in het park, als ze buiten aan het hangen zijn ergens, bij concerten, zoooooveel plekken.
pi_179506237
quote:

[..]

Als portier bij een jeugdkroeg waar geen alcohol geschonken mag worden.
Waar tot verleiding overgegaan wordt een meisje huilt omdat ze geen scooter van haar pappa mag, ze een 4 voor gym heeft gekregen, ze op zoek is naar ¤ 50 om 500 extra volgers op instagram te krijgen, ze boos is op haar broertje omdat hij haar aan het begluren was op de badkamer etc etc.

Mooi leven, niks aan de hand
pi_179506252
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Plus dat je als 32-jarige een bedrag te besteden hebt waar hun leeftijdsgenoten alleen maar van kunnen dromen, nou.... toffe basis weer.
Maar goed, het gaat je ook niet om een relatie, want dat wil je niet. En waarschijnlijk ontbreekt het je ook de capaciteiten een normale relatie te hebben.

Nog even en dat grut heeft geen oog mee voor je en ben je voor een 16-jarige gewoon een vieze ouwe vent, en anders dan seks kopen kun je kennelijk niet, dus dan weet je waar je moet zijn.
Hoe zag eigenlijk het liefdesleven van jou en jouw vriendinnen er in 1982 uit? Was het toen niet nog erger qua leeftijdsverschillen?
pi_179506269
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:14 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

een meisje huilt omdat ze geen scooter van haar pappa mag, ze een 4 voor gym heeft gekregen

Mooi leven, niks aan de hand
_O- :')
pi_179506278
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jaloers dat 16-jarigen veel aantrekkelijker zijn voor mannen en altijd zullen blijven dan een of andere 35-jarige vrouw met overgewicht, kort haar, cellulitis en rimpels? Als ik geen 16-jarigen meer kan regelen, dan zie ik dan wel wat ik doe. Dat is niet iets waar ik mij nu druk over hoef te maken :W
pi_179506279
quote:

[..]

Lekker giechelen, nagels lakken, urenlang shirtjes zoeken bij de H&M, samen ponnies voeren, samen masturberen op Justin Bieber, poeziealbum bijhouden, duckfaces en hippe dansjes oefenen...genoeg leuke dingen te doen met pubers hoorrrr
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:20:40 #120
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179506322
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:17 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Lekker giechelen, nagels lakken, urenlang shirtjes zoeken bij de H&M, samen ponnies voeren, samen masturberen op Justin Bieber, poeziealbum bijhouden, duckfaces en hippe dansjes oefenen...genoeg leuke dingen te doen met pubers hoorrrr
Je hebt 16 jarigen en 16 jarigen.

Denk dat JaJammerJan vooral het type 16jarige zoekt dat vrijdag en zaterdag op de VIP rondhangt in de hippe club.

Die kun je in ieder geval makkelijk imponeren met centen, en grote fles champagne met sterretjes en een dikke auto. Moet je het wel opnemen tegen de (wannabe) mocromaffia.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179506326
Toen ik 16 was vond ik meisjes van 16 al gruwelijk saai en totaal niet boeiend _O-
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:21:03 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179506330
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:17 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Jaloers dat 16-jarigen veel aantrekkelijker zijn voor mannen en altijd zullen blijven dan een of andere 35-jarige vrouw met overgewicht, kort haar, cellulitis en rimpels? Als ik geen 16-jarigen meer kan regelen, dan zie ik dan wel wat ik doe. Dat is niet iets waar ik mij nu druk over hoef te maken :W
Nou nee, ik ben sowieso niet jaloers, en ik ben sowieso nooit aandacht tekort gekomen, niet toen ik 16 was, niet toen ik 35 was, en niet nu ik 51 ben.
Overigens; toen ik 35 was zou ik al helemaal niet "jaloers" zijn omdat iemand van 32 kennelijk zo infantiel is dat hij liever een 16-jarige heeft, die 14 blijkt te zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:22:48 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179506359
quote:
11s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:14 schreef Drxx het volgende:

[..]

Hoe zag eigenlijk het liefdesleven van jou en jouw vriendinnen er in 1982 uit? Was het toen niet nog erger qua leeftijdsverschillen?
Toen ik 16 was had ik verkering met een jongen van 19.
Wel een hele foute jongen om het even bij de standaard clichés te houden, dat dan wel weer.
En nee, mijn vriendinnen hadden ook geen vriendjes die 2 keer zo oud waren, het was allemaal zo ongeveer een 3 jaar leeftijdsverschil verhaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_179506364
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:17 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik heb een mooie quote voor jou, het werd paar weken geleden gezegd door Daniel Ricciardo, een Australische Formule 1 coureur, tijdens een race. Namelijk: "I like 'em vulnerable". Kan zo jouw levensmotto kunnen worden
pi_179506452
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou nee, ik ben sowieso niet jaloers, en ik ben sowieso nooit aandacht tekort gekomen, niet toen ik 16 was, niet toen ik 35 was, en niet nu ik 51 ben.
Overigens; toen ik 35 was zou ik al helemaal niet "jaloers" zijn omdat iemand van 32 kennelijk zo infantiel is dat hij liever een 16-jarige heeft, die 14 blijkt te zijn.
Ja, want als je als man 16-jarige slanke blondines aantrekkelijker vindt dan een gemiddelde 35-jarige, dan ben je 'infantiel' _O-

Je doet net alsof kinderlijk en speels zijn een slechte eigenschap is. Nee, beter hou je je bezig met 'volwassen' zaken en ga je je druk maken om de kleur van de tegels in je badkamer ofzo _O-
pi_179506501
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik heb een mooie quote voor jou, het werd paar weken geleden gezegd door Daniel Ricciardo, een Australische Formule 1 coureur, tijdens een race. Namelijk: "I like 'em vulnerable". Kan zo jouw levensmotto kunnen worden
Inderdaad. Waarom zou je niet voor een 'makkelijke' 16-jarige gaan, in plaats van een bittere 35-jarige tante die allerlei eisen gaat stellen en nog amper een libido heeft? _O-
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:32:19 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179506511
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:28 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ja, want als je als man 16-jarige slanke blondines aantrekkelijker vindt dan een gemiddelde 35-jarige, dan ben je 'infantiel' _O-

Je doet net alsof kinderlijk en speels zijn een slechte eigenschap is. Nee, beter hou je je bezig met 'volwassen' zaken en ga je je druk maken om de kleur van de tegels in je badkamer ofzo _O-
Als jij niet snapt wat daar infantiel aan is dan zegt dat genoeg over jou idd....

Maar kennelijk gaat het alleen maar om de seks en is het niet van belang of je er een normaal gesprek mee kunt hebben, laat staan een goed gesprek.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_179506551
Ik heb door mijn pretogen en omdat ik een bepaald typetje ben altijd sjans van bakvissen, de enige emotie die ik ervaar is vertedering en dan denk ik geniet lekker van het begin van je leven meisje, geen haar om mijn kont die eraan denkt om seks met zo'n grietje te hebben, gewoon omdat het kan, noem het principe, noem het beschaafd, noem het mannelijk...
Ik was een tijdje geleden op een verjaardag en daar zaten twee oude Nederlandse mannen met twee erg jonge Thaise meiden als partnertje, ik heb die mannen niets te vertellen en zij mij al helemaal niet _O-
pi_179506611
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als jij niet snapt wat daar infantiel aan is dan zegt dat genoeg over jou idd....

Maar kennelijk gaat het alleen maar om de seks en is het niet van belang of je er een normaal gesprek mee kunt hebben, laat staan een goed gesprek.
En met een gemiddelde 35-jarige vrouw kun je wel goede gesprekken hebben? _O-

De meeste mannen van 40+ die ik ken, die brengen liever minder dan meer tijd met hun vrouw door. Hebben ook altijd totaal verschillende hobby's en interesse's.

Als ik goede gesprekken wil, dan voer ik die wel met mijn mannelijk vrienden. Daarvoor hoef je geen relatie met een vrouw voor te hebben. Noem het infantiel of hoe je het ook wilt noemen, de mening van een oude vrouw interesseert mij niet. Oude vrouwen hebben mij niks te bieden en hoef ik dus ook niet te imponeren.
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:37:33 #130
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_179506614
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:00 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Dat is dan wel vreemd. Want ik ben toch die gene die belazerd is door haar? Zij loog over haar leeftijd. Toen ze aangaf dat ze dus nog geen 16 was en dat ze dus loog over haar leeftijd heb ik per direct onze relatie beëindigt.
Maar tegelijkertijd is zij ook maar 14. Kan ze de gevolgen niet overzien. Kan ze nog geen juiste inschattingen maken en wordt ze daarom 'minderjarig' genoemd. Jij had toch meer onderzoek moeten doen.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:39:23 #131
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_179506646
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 22:00 schreef Kronkos het volgende:
Meisjes van 16 zijn mentaal nog kinderen, je bent gewoon een vieze pedo en als ik haar vader was had ik je helemaal lens geslagen
Tokkie alert!
pi_179506657
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:37 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

En met een gemiddelde 35-jarige vrouw kun je wel goede gesprekken hebben? _O-

De meeste mannen van 40+ die ik ken, die brengen liever minder dan meer tijd met hun vrouw door. Hebben ook altijd totaal verschillende hobby's en interesse's.

Als ik goede gesprekken wil, dan voer ik die wel met mijn mannelijk vrienden. Daarvoor hoef je geen relatie met een vrouw voor te hebben. Noem het infantiel of hoe je het ook wilt noemen, de mening van een oude vrouw interesseert mij niet. Oude vrouwen hebben mij niks te bieden en hoef ik dus ook niet te imponeren.
Vind je moeder jou een leuke jongen?
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:40:50 #133
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_179506673
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:28 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Nou het is wel gezond om een beetje met je leeftijd mee te groeien in je smaak voor het andere geslacht.

Ik vind die iele, onzeker ogende 16 jarige meisjes echt niet aantrekkelijk. 35 jarige schoonheden daarentegen..
pi_179506686
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:40 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Vind je moeder jou een leuke jongen?
Ik woon niet meer bij mijn ouders, dus wat doet dit er toe?
pi_179506719
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:41 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik woon niet meer bij mijn ouders, dus wat doet dit er toe?
"De mening van een oude vrouw interesseert mij niet. Oude vrouwen hebben mij niks te bieden"
pi_179506813
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:43 schreef UitStraling het volgende:

[..]

"De mening van een oude vrouw interesseert mij niet. Oude vrouwen hebben mij niks te bieden"
Wat heeft mijn moeder mij nog te bieden?
pi_179506868
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nou het is wel gezond om een beetje met je leeftijd mee te groeien in je smaak voor het andere geslacht.

Ik vind die iele, onzeker ogende 16 jarige meisjes echt niet aantrekkelijk. 35 jarige schoonheden daarentegen..
35 jarige schoonheden die nog single zijn en niet te serieus/bitter zijn, daar heb je er niet veel van helaas. Met de participatie van vrouwen in de arbeidsmarkt tegenwoordig heb je ook veel van die carrière-'tijgers' met veel mannelijke persoonlijkheid-eigenschappen. Ook niet echt aantrekkelijk.
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:51:48 #138
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_179506881
Dit is wel een serieus probleem overigens. Toen ik 18 was en uitging kwam ik in clubs en kroegen ook vaak 14 jarige tienersnollen tegen. Die zeiden dat ze 16 of 17 waren en het verschil kon je niet zien. Naar een ID vragen doe je echt niet en dan had je zo een one-night-stand waar je veel problemen mee kon krijgen.

Sowieso kan TS mentaal 5 jaar achter lopen en dat meisje 5 jaar voor. Dan heb je 19 om 20 en is het niet zo raar dat ze elkaar aantrekkelijk/interessant vinden.

Persoonlijk vind ik dat TS voor safe had moeten gaan. Bij zo'n groot leeftijdsverschil en met een minderjarig meisje is het risico nu eenmaal groot. Je hoeft niet naar een ID te vragen als je een relatie begint maar voor je seks hebt zou je nu eenmaal die controle even moeten doen. Dat kan ook zonder te vragen als ze naar het toilet is en haar portemonnee zit in haar tas zit. Maar dan kom je weer in een ander niet prettig gebied, dat wil je eigenlijk ook niet.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
  Moderator donderdag 31 mei 2018 @ 10:55:54 #139
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_179506967
We zijn wel een beetje offtopic aan het gaan met de discussie of Jan al dan niet op meiden van 16 zou moeten vallen.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:51 schreef KimJong-un het volgende:
Dit is wel een serieus probleem overigens. Toen ik 18 was en uitging kwam ik in clubs en kroegen ook vaak 14 jarige tienersnollen tegen. Die zeiden dat ze 16 of 17 waren en het verschil kon je niet zien. Naar een ID vragen doe je echt niet en dan had je zo een one-night-stand waar je veel problemen mee kon krijgen.

Sowieso kan TS mentaal 5 jaar achter lopen en dat meisje 5 jaar voor. Dan heb je 19 om 20 en is het niet zo raar dat ze elkaar aantrekkelijk/interessant vinden.

Persoonlijk vind ik dat TS voor safe had moeten gaan. Bij zo'n groot leeftijdsverschil en met een minderjarig meisje is het risico nu eenmaal groot. Je hoeft niet naar een ID te vragen als je een relatie begint maar voor je seks hebt zou je nu eenmaal die controle even moeten doen. Dat kan ook zonder te vragen als ze naar het toilet is en haar portemonnee zit in haar tas zit. Maar dan kom je weer in een ander niet prettig gebied, dat wil je eigenlijk ook niet.
Bij zo'n groot leeftijdsverschil zou je dat inderdaad moeten doen. Al snap ik dat in de praktijk dit niet gebeurt. En inderdaad zeker als de leeftijdsverschillen kleiner worden kunnen (jong)volwassenen echt goed in de problemen komen zonder daar echt veel aan te kunnen doen
pi_179507005
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:34 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb door mijn pretogen en omdat ik een bepaald typetje ben altijd sjans van bakvissen, de enige emotie die ik ervaar is vertedering en dan denk ik geniet lekker van het begin van je leven meisje, geen haar om mijn kont die eraan denkt om seks met zo'n grietje te hebben, gewoon omdat het kan, noem het principe, noem het beschaafd, noem het mannelijk...
Ik was een tijdje geleden op een verjaardag en daar zaten twee oude Nederlandse mannen met twee erg jonge Thaise meiden als partnertje, ik heb die mannen niets te vertellen en zij mij al helemaal niet _O-
Ja dat soort gasten inderdaad _O- En dan naar de buitenwereld verkondigen dat Europese vrouwen verpest zijn, dat Aziaten nog weten wat het is om een man te pleasen, en dat in onze maatschappij de vrouwen alleen maar onaantrekkelijker worden... En dan zo’n ongelukkig Thais mokkel zonder tieten dat geen kut zegt ernaast, dat maar wat blij is dat ze voor het eerst in dertig jaar haar jurken niet in de rivier hoeft te wassen. _O-
Dan heb ik toch liever mijn Europese high maintance vrouw die vind dat ik te weinig doe in huis. :P
-nee-
pi_179507068
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:58 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ja dat soort gasten inderdaad _O- En dan naar de buitenwereld verkondigen dat Europese vrouwen verpest zijn, dat Aziaten nog weten wat het is om een man te pleasen, en dat in onze maatschappij de vrouwen alleen maar onaantrekkelijker worden... En dan zo’n ongelukkig Thais mokkel zonder tieten dat geen kut zegt ernaast, dat maar wat blij is dat ze voor het eerst in dertig jaar haar jurken niet in de rivier hoeft te wassen. _O-
Dan heb ik toch liever mijn Europese high maintance vrouw die vind dat ik te weinig doe in huis. :P
Ja ik vind dat soort gemankeerde mannen die naar hun piemeltje leven ook altijd naar een bloemkoolpapje ruiken
  donderdag 31 mei 2018 @ 11:05:26 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179507147
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:58 schreef Marsenal het volgende:

[..]

En na 5 jaar huwelijk zijn ze je ineens zat.... verblijfsvergunning permanent en 12 jaar alimentatie.
Maar zo fijn, die volgzame Aziatische vrouwtjes.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_179507327
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 11:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

En na 5 jaar huwelijk zijn ze je ineens zat.... verblijfsvergunning permanent en 12 jaar alimentatie.
Maar zo fijn, die volgzame Aziatische vrouwtjes.
Dat nepvolgzame ja :')
Ik zou compleet gek worden met zo'n opblaaspop, koop dan een middelgrote hond, ben je er ook na wat training
pi_179507387
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:31 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Inderdaad. Waarom zou je niet voor een 'makkelijke' 16-jarige gaan, in plaats van een bittere 35-jarige tante die allerlei eisen gaat stellen en nog amper een libido heeft? _O-
Waarom niet gewoon 20-24 dan of zo? Student of afgestudeerd, niet meer op de middelbare school, mag drinken... Waarom gelijk een puber?
pi_179507416
quote:
5s.gif Op donderdag 31 mei 2018 11:17 schreef Drxx het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon 20-24 dan of zo? Student of afgestudeerd, niet meer op de middelbare school, mag drinken... Waarom gelijk een puber?
waarom niet allebei? gwn lekker doen waar je zin in hebt op dat moment ^O^
pi_179507430
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 11:19 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

waarom niet allebei? gwn lekker doen waar je zin in hebt op dat moment ^O^
Omdat:

quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:17 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Of dat moeten maar net je hobby's zijn, I don't judge.
pi_179507463
quote:
Je lijkt mijn neefje wel, lange knappe jongen (een man zal het nooit worden) met meer geld dan dat er sterren bestaan, altijd jonge mooie meisjes voor een paar maanden en als hij er een keer mee probeert te praten dan raakt hij depressief want er valt helemaal niet mee te praten, dood- en doodongelukkig is hij als het erop aankomt

[ Bericht 39% gewijzigd door noodgang op 31-05-2018 11:37:03 (quote gewijzigd) ]
pi_179507518
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 11:21 schreef Drxx het volgende:

[..]

Omdat:

[..]

Of dat moeten maar net je hobby's zijn, I don't judge.
Lekker naar het strand gaan, citytrip doen, samen dansen in een club, neuken op openbare plekken, chillen bij het zwembad, wandeling maken, samen muziek maken (als ze een instrument speelt), samen koken of gaan uiteten en zoveel meer.
pi_179507560
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 11:27 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Lekker naar het strand gaan, citytrip doen, samen dansen in een club, neuken op openbare plekken, chillen bij het zwembad, wandeling maken, samen muziek maken (als ze een instrument speelt), samen koken of gaan uiteten en zoveel meer.
Allemaal oude wijven dingen dus _O-
pi_179507622
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2018 11:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Allemaal oude wijven dingen dus _O-
Dan doe jij die dingen toch mooi met je 40-jarige vrouw en ik met een schone 16-jarige. Zijn we allebei blij. :)

De jaloezie druipt ervan hier op dit forum. Niemand gunt elkaar iets hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')