Ik ben te lui om echt werk van zulke dingen te maken.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2018 20:44 schreef Atak het volgende:
ik weet nog toen YouTube een kleine elite gemeenschap was. Goede oude tijden.
link?quote:Op zondag 27 mei 2018 21:17 schreef SonicVolcano het volgende:
In 2005 een dierentuin filmpje online gegooid en nu doet iedereen het
Volgens mij was dat het eerste filmpje ooit, van de maker die naar de dierentuin ging.quote:Op maandag 28 mei 2018 00:53 schreef the-eye het volgende:
[..]
link?
Je ouders namen je mee naar de dierentuin ofzo, wat moet ik me erbij voorstellen?
Ben jij in een gangbang verwekt?quote:Op maandag 28 mei 2018 01:04 schreef Zwolsboy het volgende:
YouTube![]()
Nergens (amateur) pr0n te vinden![]()
Kut preutse Amerikanen, dat is natuur of zijn jullie door de Ooievaar gebracht?
quote:
Hee haags, haags, ja hee haags, ik moet je wat vragen. Jij houdt van voetbal he haags? Ja toch? En dan vooral ado met hun tekst hand in hand kameraden. Maar goed, daar gaat mijn vraag niet over, haags. Nee ik heb een gedichtje voor je geschreven? Leuk he haags? Mag ik het hier neerzetten voor je haags? Nou? Is toch leuk? Ja tochniettan haags?quote:Op maandag 28 mei 2018 05:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ondanks dat heb ik daar echt zelden op gekeken.
Kijk deze baas. Zoveel abonnees maar geen enkele alinea te vinden.quote:Op maandag 28 mei 2018 04:47 schreef TechnoCat het volgende:
Mijn 'dikste' video doet zo'n 70.000 kijkers, maar ik heb dan ook meer dan 1.250 video's op mijn YouTube kanaal staan. Dat liep aardig lekker, qua monetizen, totdat YouTube met die nieuwe richtlijnen kwam, dat je minimaal 1.000 abonnees moest hebben en 4.000 kijkuren per jaar. Nou die kijkuren had ik wel op mijn kanaal (ruim 9.000 uur), maar ik had slechts 530 ofzo abonnees. Daar ging m'n zakcentje a la 30 euro per maand. Maar goed, ben er niet bij de pakken gaan neerzetten. Ben gewoon doorgegaan met YouTube filmpjes maken, abonnees aantrekken door meer te richten op het verkrijgen van meer abonnees. Soms inhoudelijk, soms gewoon sub4sub. Alle beetjes helpen. Ik zit nu op 830 abonnees, nog 170 te gaan. Jammer genoeg is mijn kanaal niet specifiek gericht op 1 onderwerp maar een verzameling van onderwerpen. Als elke Fokker nu even abonnee kan worden dan is het probleem verholpen.
Zwijgen is toestemmen dus hierbij het gedichtje.quote:Op maandag 28 mei 2018 14:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hee haags, haags, ja hee haags, ik moet je wat vragen. Jij houdt van voetbal he haags? Ja toch? En dan vooral ado met hun tekst hand in hand kameraden. Maar goed, daar gaat mijn vraag niet over, haags. Nee ik heb een gedichtje voor je geschreven? Leuk he haags? Mag ik het hier neerzetten voor je haags? Nou? Is toch leuk? Ja tochniettan haags?
quote:Op maandag 28 mei 2018 17:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zwijgen is toestemmen dus hierbij het gedichtje.
Altijd is kwartiertje ziek
Midden in de week maar zondags niet
Zondags gaat hij naar Vitesse
Met een knuppel en wat messen
Altijd is kwartiertje ziek
Midden in de week maar zondags niet
Nog geen reactie van HK?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |