nu pas? Dat ventje rijdt al ruim een jaar in de Formule 1 en heeft nog niet door hoe hij moet rijdenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Stroll krijgt op zijn donder van zijn engineer
Mooi tochquote:
FP1quote:
Iddquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:48 schreef zoem het volgende:
[..]
Mooi tochIk hoop dat Honda Renault passeert en RB/Honda een dikke vinger kan maken volgend seizoen.
Tegelijkertijd ook triest dat een voormalig topteam als McLaren zo diep kan zakken en al jaren niet op weet te krabbelen.
Van mij mag hetquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Hmmm, da's lekker.
Morgen zijn eerste pole in de F1?
Party mode Mercedesquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Hmmm, da's lekker.
Ga hier uit van een geplofte Renault, kan alles alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van mij mag het
Maar ik verwacht het niet.
Ik heb het idee dat de party-mode niet meer zo party is als vorig jaar. En die party-mode moet op dit moment 6/10 goed maken. Da's best veel.quote:
Iedereen alweer met hoge verwachtingen en goede hoop en dan is het zondag alweer binnen 5 minuten voorbij.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Hmmm, da's lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |