dan neem je toch sondevoeding, stoma en een katheter?quote:Op zondag 27 mei 2018 18:37 schreef Atak het volgende:
Ik word er een beetje moe van. Eten, drinken en poepen en piesen. Eten, drinken en poepen en piesen. Ben ik de enige of wat? Soms zou ik gewoon een vrouw willen zijn want die eten en drinken niet. En poepen doen ze helemaal niet.
Ja, maar toch niet 3x per dag zo uitgebreid?quote:Op zondag 27 mei 2018 18:43 schreef Farenji het volgende:
Eten vind ik juist van die mooie dingen die het leven de moeite waard maken. Ik steek er ook graag veel tijd en moeite in, lekker en goed eten is veel te belangrijk om af te raffelen. En daarna, van een goed potje schijten kan ik ook best genieten hoor.
Elke dag lekker eten is ook niet leuk. Elke dag de wc-pot tot de rand volschijten ook niet.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:43 schreef Farenji het volgende:
Eten vind ik juist van die mooie dingen die het leven de moeite waard maken. Ik steek er ook graag veel tijd en moeite in, lekker en goed eten is veel te belangrijk om af te raffelen. En daarna, van een goed potje schijten kan ik ook best genieten hoor.
Te jong voor die dingen.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
dan neem je toch sondevoeding, stoma en een katheter?
Opgelost, slotje.
Ochtend drink ik alleen koffie en water. En misschien wat fruit. Middag eet ik nooit. Ik moet het van het avondeten hebben. Dan kook ik wel eens culinaire hoogstandjes maar nu begint dat ook te vervelen.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik hou echt niet van eten.
Ochtend: NOOIT zin om te eten. Meestal maar wat havermout met yoghurt en jam omdat dat snel weg gewerkt kan worden.
Middag: Ik vergeet meestal te eten en raak vermoeid. Weer voedsel naar binnen werken omdat het moet
Avond: koken. Nooit zin in. Eten is vaak wel iets meer genieten.
Echt lekker eten is altijd ongezond. Ik zou veel over hebben voor een leven waar dit niet zou hoeven.
Dit is echt totale onzin.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Echt lekker eten is altijd ongezond.
Zij propt zich elke avond en nacht helemaal vol zodat ze de volgende dag overdag kan volhouden. Daar heb ik al helemaal geen zin in. Zij denkt de hele dag aan eten en propt zich dan helemaal vol.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:56 schreef Sigaartje het volgende:
Ga trouwens met Maghebrijnse, die vast alleen maar.
Maar dan als blauwe geen slotje zettenquote:Op zondag 27 mei 2018 18:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
dan neem je toch sondevoeding, stoma en een katheter?
Opgelost, slotje.
Eten uit de magnetron lust ik niet.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:01 schreef Geleerde het volgende:
De oplossing, pling pling (microwave) lekker snel en handig. En neen, koop slagersmaaltijden, waar geen rommel aan toegevoegd word.
Alleen met deze rothitte, ben ik futloos, en geen trek in eten.
Dan ben je fuckedquote:
Is niks mis mee. Straks na het soppen van de badkamer, een heerlijke Chili con carne in de plingquote:
Heb medelijden met jouquote:Op zondag 27 mei 2018 19:16 schreef Aethereal het volgende:
Terechte klacht. Al die verplichtingenEn ook continu die drang om te willen neuken echt zwaar vermoeiend allemaal.
En dat ook nog ja. Vrouwen hebben het maar makkelijk.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:16 schreef Aethereal het volgende:
Terechte klacht. Al die verplichtingenEn ook continu die drang om te willen neuken echt zwaar vermoeiend allemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |