SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ja en? Morgen mogen de streamers (paspoort) mensen stemmen. Misschien is het wel andersquote:Op zondag 27 mei 2018 18:19 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Nou nee, de meesten hebben hun stem zelfs al uitgebracht.
Do komt ook natuurlijkquote:Op zondag 27 mei 2018 18:19 schreef Ranah het volgende:
[..]
en wie weet wordt het alsnog een spetterende finale, het kan nog steeds
Ja, dat vind ik dus ookquote:Op zondag 27 mei 2018 18:16 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. De hele bestaande groep waar ze inkwamen is eruitgeflikkerd en dan met de prijs ervandoor gaan. Ik zou het heel raar vinden
Was het niet dat Oud-Utopianen vanaf een bepaalde datum zich aan mochten melden voor 2.0? Ofzoiets..quote:Op zondag 27 mei 2018 18:17 schreef Ranah het volgende: ik had eerder ook begrepen dat iedere utopiaan mee mocht doen aan de eindstrijd
Ja b en benieuwd wat dat gaat worden, hopelijk niet gelijk met oud utopianenquote:Op zondag 27 mei 2018 18:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
omdat hogere machten hebben bepaald dat het kan. Tis niet anders. En als jouw utopiaan er niet bij zit en je niet wilt kiezen uit deze 5...tsja dan is dat zo. Lekker belangrijk ook allemaal eigenlijk. We gaan het van de week zien. Vind U2 eigenlijk wel weer leul. Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Ach denk even logisch na. We kunnen al een week stemmen ofzo en dan zullen ze op de laatste dag opeens nog kandidaten toevoegen? Dat geloof je toch zelf niet, hoop ikquote:Op zondag 27 mei 2018 18:24 schreef Soury het volgende:
*
[..]
Ja en? Morgen mogen de streamers (paspoort) mensen stemmen. Misschien is het du
Ja, alleen die gene die ten tijde van de petitie in Utopia zaten.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:25 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Was het niet dat Oud-Utopianen vanaf een bepaalde datum zich aan mochten melden voor 2.0? Ofzoiets..
quote:Op zondag 27 mei 2018 18:26 schreef Soury het volgende:
Ik had niet de lapo als iemand de TT anders wil hebben is het dikke pech
Nee joh nog een paar dagenquote:Op zondag 27 mei 2018 18:26 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ach denk even logisch na. We kunnen al een week stemmen ofzo en dan zullen ze op de laatste dag opeens nog kandidaten toevoegen? Dat geloof je toch zelf niet, hoop ik
Ik heb mijn paspoort stem al gelijk uit gebracht donderdagquote:Op zondag 27 mei 2018 18:24 schreef Soury het volgende:
*
[..]
Ja en? Morgen mogen de streamers (paspoort) mensen stemmen. Misschien is het wel anders
Wie wil dat nog hebben. Hebben de schuimpjes achterloos laten slingeren...en terecht.quote:
ohja dat was hetquote:Op zondag 27 mei 2018 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, alleen die gene die ten tijde van de petitie in Utopia zaten.
Oapier proppen van maken om een haardvuurtje te maken?quote:
Ik dacht aan Twins flyeren omgekeerd ofzoquote:Op zondag 27 mei 2018 18:26 schreef Soury het volgende:
Ik had niet de lapo als iemand de TT anders wil hebben is het dikke pech
Morgen mag je 5 stemmen gevenquote:Op zondag 27 mei 2018 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb mijn paspoort stem al gelijk uit gebracht donderdag
Ze gaan er hun kamer er mee behangen.Deed ik ik vroeger ook met houseparty flyers.quote:
Ja dat zei je alquote:
Dat zeg ik dat gezeikquote:Op zondag 27 mei 2018 18:28 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik dacht aan Twins flyeren omgekeerd ofzoMaar deze is goed toch
Die zijn er wel.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:28 schreef freaky40 het volgende:
Waren er maar screenshots van het schuimpje wat een middelvinger opstak naar de Twins.
Nog nooit een middelvinger gezienquote:Op zondag 27 mei 2018 18:28 schreef freaky40 het volgende:
Waren er maar screenshots van het schuimpje wat een middelvinger opstak naar de Twins.
Dat mag je de hele week al doen, morgen is de uitslag. Welke Utopiaan krijgt 5 stemmen van het publiek. Maar 1 naam wordt er dan bekend.quote:
Als paspoort houder kan je maar een keer stemmen of je moet meer dan een account hebben.quote:
Confectie?quote:Op zondag 27 mei 2018 18:29 schreef zodeju het volgende:
Ook echt geen confectie oppakken of ff vegen.......
quote:
Leuke jurkquote:Op zondag 27 mei 2018 18:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is van Aggie.Er moet er nog eentje zijn.
ivan had gevraagd of ze ze wilden opruimen voordat het gaat regenenquote:Op zondag 27 mei 2018 18:33 schreef magnaal het volgende:
Die flyers worden alleen maar opgepakt, omdat ze dan nog een keer gebruikt kunnen worden? Want opruimen en de twins, dat gaat niet samen...
Nee die twee lagen lepeltje lepeltje te slapen.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:33 schreef magnaal het volgende:
Die flyers worden alleen maar opgepakt, omdat ze dan nog een keer gebruikt kunnen worden? Want opruimen en de twins, dat gaat niet samen...
die dame had gewoon een zere vinger...wat een onzin, om haar het terrein af te sturen...quote:Op zondag 27 mei 2018 18:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niemand weet wat er gaat gebeuren.quote:
quote:
Ja leuke jurk dusquote:Op zondag 27 mei 2018 18:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Het gaat even om de mevrouw op links,wel even focus graag.
Ja, van Cobain 1984quote:Op zondag 27 mei 2018 18:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan me niet voorstellen dat dit de utopianen van de eeuw zijn.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze niet zo'n wanhoopsdaad doen.
Dat was een heer.....op rechtsquote:Op zondag 27 mei 2018 18:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Het gaat even om de mevrouw op links,wel even focus graag.
Wie kun jij je dan voorstellen?quote:Op zondag 27 mei 2018 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit de utopianen van de eeuw zijn.
Werd wel tijd ook, ze hebben de flyers opgeruimd en zich omgekleedquote:
Eigenlijk heb ik zelf geen idéé daarover. Maar wat er nu zit uhhhh.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:38 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wie kun jij je dan voorstellen?
Ik denk aan: Nicolien, Chris, Paul zelfs misschien
quote:Op zondag 27 mei 2018 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik zelf geen idéé daarover. Maar wat er nu zit uhhhh.
En aan hun campagne ge"werkt"quote:Op zondag 27 mei 2018 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werd wel tijd ook, ze hebben de flyers opgeruimd en zich omgekleed
Vermoeiend hoor >........ ze gaan hun pitch schrijven
dat hoef je mij niet te vertellenquote:Op zondag 27 mei 2018 18:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zeg eerlijk het is toch wel een mooie vent
Ik ga gewoon voor 2.0 en laat dit over me heen komen.quote:
Daar zijn ze al dagen druk meequote:
We zullen het hier mee moeten doen.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik zelf geen idéé daarover. Maar wat er nu zit uhhhh.
Ja, anders kan je ook niet.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor 2.0 en laat dit over me heen komen.
En alles faalt.quote:
Met een niet geformateerde SD kaart in de cameraquote:
Daar heb ik niets van meegekregenquote:Op zondag 27 mei 2018 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een niet geformateerde SD kaart in de camera
Ik heb het even over ná het middagdutjequote:
Ik zit wel op de wie wint site. Kost me 20 euroquote:Op zondag 27 mei 2018 18:42 schreef Toverheks het volgende:
Wat maakt het toch uit wie er wint volgens mij verdien ik er niks aan
linkjequote:Op zondag 27 mei 2018 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit wel op de wie wint site. Kost me 20 euro
Wat dacht je van naar huisquote:Op zondag 27 mei 2018 18:44 schreef DeKenau het volgende:
Als ze woensdag daar weg moeten , waar gaan ze dan heen?
Iemand mee gekregen?
Huh is er ook al een bookmaker actief engelse toestandenquote:Op zondag 27 mei 2018 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit wel op de wie wint site. Kost me 20 euro
Ik weet het niet. Ik heb me al een paar keer flink vergist gedurende het stemmen. Vind het bijvoorbeeld ook heel ongeloofwaardig dat de tweeling niet weken geleden al uit elkaar is gehaald. Maar ik hoop dat Ivan dit wint ja. Zou heel terecht zijn in mijn ogen.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:41 schreef fetX het volgende:
Kan me niet voorstellen dat die 2 kleuters gaan winnen. Ik vermoed dat Ivan dit ‘gewoon’ wint.
Nee daar gaan mijn oddsquote:
vind het ook maar vaag, gelijk de poort uit 30 mei ? en dus verklappen ? of blijven ze tot vrijdag in de loods zonder camsquote:Op zondag 27 mei 2018 18:44 schreef DeKenau het volgende:
Iemand mee gekregen?
Ze zijn met zijn vijven dus....en wie niet wil, die mag met de bulldozers het terrein omploegen en neerhalenquote:Op zondag 27 mei 2018 18:44 schreef DeKenau het volgende:
Iemand mee gekregen?
ga dan lekker naar huis!quote:Op zondag 27 mei 2018 18:45 schreef Dotteke het volgende:
Je maakt een final statement, zegt Ivan
Ja dat is het ook zegt Bas een final statement
A Bas gaat weer aangeven dat hij vindt dat hij geen recht heeft om te winnen
Het is al 5 maanden lang een en al oneerlijk heid, zegt Bas tegen Ivan
De boel opruimen en inpakken.De loods bezemschoon opleveren.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
vind het ook maar vaag, gelijk de poort uit 30 mei ? en dus verklappen ? of blijven ze tot vrijdag in de loods zonder cams
Naar huis, licht er aan hoe laat de finale is. Is deze s'avonds pas, dan gaan ze donderdag weg denk ik.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:44 schreef DeKenau het volgende:
Iemand mee gekregen?
Nee, volgens mij niks over gezegd verderquote:Op zondag 27 mei 2018 18:44 schreef DeKenau het volgende:
Iemand mee gekregen?
Nou en ofquote:Op zondag 27 mei 2018 18:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zeg eerlijk het is toch wel een mooie vent
naar de witte bergen met Billy.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
vind het ook maar vaag, gelijk de poort uit 30 mei ? en dus verklappen ? of blijven ze tot vrijdag in de loods zonder cams
Dat bedoel ik ook jaquote:Op zondag 27 mei 2018 18:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die zal wel plat gaan #wreckingballquote:Op zondag 27 mei 2018 18:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De boel opruimen en inpakken.De loods bezemschoon opleveren.
]quote:Op zondag 27 mei 2018 18:46 schreef kkka3 het volgende:
Bas gaat een jankspeech houden![]()
Over de oneerlijke wereld, die Utopia heet![]()
Zielig kutjonk
Snap je wat ik bedoel?
Ivan:![]()
Ivan: ja ieders eigen keuze
Bas: ja maar.... ik kwam binnen en moest gelijk al iemand wegsturen.. dat is toch oneerlijk?
OMG OMG OMG
Mehmet zei gisteren woensdagquote:Op zondag 27 mei 2018 18:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Naar huis, licht er aan hoe laat de finale is. Is deze s'avonds pas, dan gaan ze donderdag weg denk ik.
Toen vond hij het geweldig om ...... naar huis te sturen.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:46 schreef kkka3 het volgende:
Bas gaat een jankspeech houden![]()
Over de oneerlijke wereld, die Utopia heet![]()
Zielig kutjonk
Snap je wat ik bedoel?
Ivan:![]()
Ivan: ja ieders eigen keuze
Bas: ja maar.... ik kwam binnen en moest gelijk al iemand wegsturen.. dat is toch oneerlijk?
OMG OMG OMG
Nee ik ook eigenlijk niet, alhoewel...Ivan?quote:Op zondag 27 mei 2018 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit de utopianen van de eeuw zijn.
Precies, hier zie je het verschil tussen Ivan en Basquote:Op zondag 27 mei 2018 18:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
]
Bas doet dit gewoon om te winnen. En denkt dat mensen hierin gaan trappen. Want als hij echt niet had willen winnen had hij niet die sjablonen gemaakt op overal op te spuiten.
Nee, woensdag, wat de Kenau zegtquote:Op zondag 27 mei 2018 18:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Naar huis, licht er aan hoe laat de finale is. Is deze s'avonds pas, dan gaan ze donderdag weg denk ik.
Dan zijn ze woensdag gelijk weg. Misschien moeten er ook nog camera's overgeplaatst worden naar het uto 2 terrein voor donderdag als dat live gaat.quote:
Ja he misselijk makend gedoe wat hij nu allemaal laat zien. Die bas kan bij mij na al zijn uitspraken echt geen goed meer doen.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:48 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Precies, hier zie je het verschil tussen Ivan en Bas
Ivan neemt die dooie druif veel te serieus
Bas met zijn showtje
triest die Basquote:Op zondag 27 mei 2018 18:48 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Precies, hier zie je het verschil tussen Ivan en Bas
Ivan neemt die dooie druif veel te serieus
Bas met zijn showtje
Beter laat dan nooit, Koosquote:Op zondag 27 mei 2018 18:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja he misselijk makend gedoe wat hij nu allemaal laat zien. Die bas kan bij mij na al zijn uitspraken echt geen goed meer doen.
Bij mij ook niet. Heb net zo de pest aan hem als ik aan Billy had.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja he misselijk makend gedoe wat hij nu allemaal laat zien. Die bas kan bij mij na al zijn uitspraken echt geen goed meer doen.
Ja maar waarheen. Mehmet zei letterlijk: woensdag mogen we hier wegquote:Op zondag 27 mei 2018 18:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan zijn ze woensdag gelijk weg. Misschien moeten er ook nog camera's overgeplaatst worden naar het uto 2 terrein voor donderdag als dat live gaat.
Wat lul je nou, ze gaan naar huis net als de restquote:Op zondag 27 mei 2018 18:51 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja maar waarheen. Mehmet zei letterlijk: woensdag mogen we hier weg
Blijven allemaal aannames. Ik denk niet dat ze naar huis gaan tot vrijdag
Als hij heel eerlijk is nu moet hij niet gaan pitchen.....quote:Op zondag 27 mei 2018 18:51 schreef rowan634 het volgende:
het is vooral een meelijwekkend iets, het gedrag van bas nu
zodat de mensen denk: ach kijk, hij was zo slecht nog niet. wist je nog die eendjes van hem?
Juist, allemaal gepland dit. Geen woorden voor.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:51 schreef rowan634 het volgende:
zodat de mensen denk: ach kijk, hij was zo slecht nog niet. wist je nog die eendjes van hem?
Er zijn wel vaker finale's gespeeld waar de uitslag al bekend was maar de deelnemers zwijgrecht krijgen zoals bij Wie Is de Mol en Expeditie Robinson etc.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:51 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja maar waarheen. Mehmet zei letterlijk: woensdag mogen we hier weg
Blijven allemaal aannames. Ik denk niet dat ze naar huis gaan tot vrijdag
Pardonquote:Op zondag 27 mei 2018 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat lul je nou, ze gaan naar huis net als de rest
Dat is precies wat hem de das om doet. Dat weet hij zelf ook wel.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:51 schreef rowan634 het volgende:
Vandaag ook zo lief,ging hij foto`s kijken kijken van het poesje/hondje van Do.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:51 schreef rowan634 het volgende:
toch zijn er mensen waarbij dit wel werktquote:Op zondag 27 mei 2018 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is precies wat hem de das om doet. Dat weet hij zelf ook wel.
Inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2018 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is precies wat hem de das om doet. Dat weet hij zelf ook wel.
Nou nouquote:Op zondag 27 mei 2018 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat lul je nou, ze gaan naar huis net als de rest
Ja en? Ik geloof het niet, we zullen zien.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er zijn wel vaker finale's gespeeld waar de uitslag al bekend was maar de deelnemers zwijgrecht krijgen zoals bij Wie Is de Mol en Expeditie Robinson etc.
Niemand is altijd eerlijk in het levenquote:Op zondag 27 mei 2018 18:53 schreef Ranah het volgende:
ivan bekent dat hij zelf ook niet altijd eerlijk is geweest
Waarom kunnen ze er geen liveshow van maken vrijdag in een studio of zo....die 5 kunnen dan naar huis zonder dat ze weten wie de winnaar is.....Talpa de tijd om er wat omheen te breien en klaar.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er zijn wel vaker finale's gespeeld waar de uitslag al bekend was maar de deelnemers zwijgrecht krijgen zoals bij Wie Is de Mol en Expeditie Robinson etc.
Karmaquote:Op zondag 27 mei 2018 18:51 schreef rowan634 het volgende:
Gaat om het voorbeeld.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:53 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja en? Ik geloof het niet, we zullen zien.
Alsof deze bagger ook in dat rijtje mag staan
klopt, maar niet iedereen wordt er op afgerekendquote:Op zondag 27 mei 2018 18:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niemand is altijd eerlijk in het leven
Zeker, hij stond niet voor niks een jaar bovenaanquote:Op zondag 27 mei 2018 18:53 schreef rowan634 het volgende:
[..]
toch zijn er mensen waarbij dit wel werkt
Dat had het mooiste geweest, maar aangezien er een Utopia 2 komt hebben ze voor deze sobere (vermoedelijk) opzet gekozen. DGK stopte echt namelijk.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze er geen liveshow van maken in een studio of zo....die 5 kunnen dan naar huis zonder dat ze weten wie de winnaar is.....
Ho ho Muis , mij niet mee tellenquote:
Mooi gezegde !quote:Op zondag 27 mei 2018 18:54 schreef Ranah het volgende:
[..]
klopt, maar niet iedereen wordt er op afgerekend
Ja nou jaquote:
Jacky en Gerrie willen ook graag eten.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bas gelul
met zn diertjes , dat Vegan , ut kinderboek
bedelfondsen , fooienpotten
slappe zak
enveloppen..quote:Op zondag 27 mei 2018 18:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bas gelul
met zn diertjes , dat Vegan , ut kinderboek
bedelfondsen , fooienpotten
slappe zak
Ik denk Beauquote:Op zondag 27 mei 2018 18:55 schreef rowan634 het volgende:
bas: had ik maar een pijpmachine, maar die heb ik niet
ivan: die was er wel(vlinder
+)
Juist nietquote:
Volgens mij zei ivan die heb je toch, thuis ja zegt bas maar niet hier.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:55 schreef rowan634 het volgende:
ivan: die was er wel(doelend op billy
)
quote:
quote:Op zondag 27 mei 2018 18:55 schreef rowan634 het volgende:
ivan: die was er wel(vlinder
)
Beuquote:
juist dat kloptquote:Op zondag 27 mei 2018 18:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niemand is altijd eerlijk in het leven
Ik ga uit van wat nu bekend is over de finale en een logisch vervolg zou kunnen zijn.quote:
ja dat zei die ernaquote:Op zondag 27 mei 2018 18:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Volgens mij zei ivan die heb je toch, thuis ja zegt bas maar niet hier.
Die had ik net gepost skeet.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:56 schreef Crabapple het volgende:
Met dank aan Aggie
Hier de vrouw met de opgestoken vinger (wit omcirkelt)
Ik zag het pas nadat ik de fotoenkele keren voorbij had zien komen..
[ afbeelding ]
Ik wacht het wel gewoon afquote:Op zondag 27 mei 2018 18:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ga uit van wat nu bekend is over de finale en een logisch vervolg zou kunnen zijn.
en dat is morgen bekendquote:Op zondag 27 mei 2018 18:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ga uit van wat nu bekend is over de finale en een logisch vervolg zou kunnen zijn.
Whaaa, die was me niet eens opgevallen...quote:Op zondag 27 mei 2018 18:56 schreef Crabapple het volgende:
Met dank aan Aggie
Hier de vrouw met de opgestoken vinger (wit omcirkelt)
Ik zag het pas nadat ik de fotoenkele keren voorbij had zien komen..
[ afbeelding ]
hij moet de hele dag al bijtrekkenquote:Op zondag 27 mei 2018 18:57 schreef PTLe het volgende:
Bas zegt dat hij gister lam was , nou dat is te zien in het filmpje , je stond er mooi op .
Beau zit toch niet in zijn huis? Let even op man.quote:
Morgen is er enkel de bekendmaking van 1 naam die de 5 stemmen van het publiek krijgt. Woensdag wordt alles bij elkaar opgeteld, ook de SMS'ers en wordt de winnaar bekend (off stream).quote:
Ik ben bang dat ze ergens in een berging woontquote:Op zondag 27 mei 2018 18:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Beau zit toch niet in zijn huis? Let even op man.
als Do verstandig is denkt ze : het is een soap en dit is zijn werkquote:Op zondag 27 mei 2018 18:58 schreef rowan634 het volgende:
ik denk dat do nu wel een beetje opgewonden is
bas noemde haar zijn pijpmachine
Kirrend op de bank nu.met een tarzan tussen haar lipjes.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:58 schreef rowan634 het volgende:
ik denk dat do nu wel een beetje opgewonden is
bas noemde haar zijn pijpmachine
Goedenavondquote:Op zondag 27 mei 2018 18:59 schreef pollewop77 het volgende:
Kom je binnen op het moment dat Bas Do een pijpmachine noemt en de sfeer in Utopia om te snijden is
ik denk dat ze dat oprecht wel tof vindtquote:Op zondag 27 mei 2018 18:59 schreef Ranah het volgende:
[..]
als Do verstandig is denkt ze : het is een soap en dit is zijn werk
dat denk ik dan weer nietquote:Op zondag 27 mei 2018 19:00 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat oprecht wel tof vindt
Zuchtquote:Op zondag 27 mei 2018 19:01 schreef freaky40 het volgende:
Ivan moet hem nog schrijven dus dat duurt nog wel een uur.
Goedenavond, heb bijgelezen (grotendeels) maar we zitten dus nog steeds met twee verwende sjacherijnige kutwijven en moedeloze Mehmet en Ivanquote:
Tropical nog wat.Ik wil ze ook.quote:
nee dit is positiefquote:Op zondag 27 mei 2018 19:01 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Goedenavond, heb bijgelezen (grotendeels) maar we zitten dus nog steeds met twee verwende sjacherijnige kutwijven en moedeloze Mehmet en Ivan
Bas tel ik niet meer mee
Ivan is ook de enige die opruimt de rest is te lui. Dus nog geen tijd voor een pitch script.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:01 schreef freaky40 het volgende:
Goffer de goffer dan is mijn zit tijd voorbij DGK ik hoop op een filmpjequote:Op zondag 27 mei 2018 19:01 schreef freaky40 het volgende:
Ja tof maar die blijven hangen totdat ze vergaan zijnquote:
quote:
Conclusie: het is weer niksquote:Op zondag 27 mei 2018 19:01 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Goedenavond, heb bijgelezen (grotendeels) maar we zitten dus nog steeds met twee verwende sjacherijnige kutwijven en moedeloze Mehmet en Ivan
Bas tel ik niet meer mee
Waarom is dat?quote:
Zijn gehuurd,Tropical Hangout.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tof maar die blijven hangen totdat ze vergaan zijn
Fokkerdefok...quote:Op zondag 27 mei 2018 19:03 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Conclusie: het is weer niks
Bas, de opstandige grapjas heeft zin in patat: FOK! jullie allemaal. FOK! jullie allemaal
Nog een keer: FOK! jullie allemaal
Papzak
Hij wil patat met een klodder mayo. De nep veganist.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:03 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Conclusie: het is weer niks
Bas, de opstandige grapjas heeft zin in patat: FOK! jullie allemaal. FOK! jullie allemaal
Nog een keer: FOK! jullie allemaal
Papzak
Die zijn de sjaak dus. Dat is dure shitquote:
Mij ook niet, ik dacht al dat Demi hallucineerdequote:Op zondag 27 mei 2018 18:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Whaaa, die was me niet eens opgevallen...
Ging bijna echt denken dat het FOK! wasquote:Op zondag 27 mei 2018 19:04 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Fokkerdefok...
Lichtpuntje, als de finalisten de cossjes terug gaan lezen van de laatste week kunnen ze opgenomen worden
Weet je wat die dingen kostenquote:
Zelf schuld, had ie maar normaal moeten doenquote:Op zondag 27 mei 2018 19:05 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ging bijna echt denken dat het FOK! was
Want Bas vindt ons niet leuk hoor
Wat jij wilt gaat er niet omquote:Op zondag 27 mei 2018 19:07 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Neuh, maar heb ook niet de behoefte om er 1 te huren
Zondequote:Op zondag 27 mei 2018 19:07 schreef pollewop77 het volgende:
Bas gaat de twins nog wat van wijn voorzien
Nou, voor een leuk tuinfeestjes.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:07 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Neuh, maar heb ook niet de behoefte om er 1 te huren
Nee, ik denk dat daarom Utopia niet'doorgaat' Dan kan bv utopia 1 evt failliet wegens gebrek aan baten en kan Utopia2 met een schone lei beginnen.quote:
135 euro per dag voor dat geval met 3 stoeltjes, maar ze hebben er meerdere. Dus kassaquote:
Hij vindt het waarschijnlijk niet leuk dat hij ons Fokkers niet kan belazeren. Wij trappen niet in zijn spelletjes.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:05 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ging bijna echt denken dat het FOK! was
Want Bas vindt ons niet leuk hoor
Bquote:Op zondag 27 mei 2018 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij vindt het waarschijnlijk niet leuk dat hij ons Fokkers niet kan belazeren. Wij trappen niet in zijn spelletjes.
Bas moet het idd meer hebben van de schuimpjesquote:Op zondag 27 mei 2018 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij vindt het waarschijnlijk niet leuk dat hij ons Fokkers niet kan belazeren. Wij trappen niet in zijn spelletjes.
Bas en Mehmet hebben het hele terrein opgeruimd. Ivan heeft gister alles geregeld. Wie er geen kont aan hebben gedaan zijn die twee meidenquote:Op zondag 27 mei 2018 19:08 schreef wyno het volgende:
Zo flauw alles wat er uit de mond van Bas komt. Totaal geen humor. Kinderlijke gast is het. Het feit dat Ivan alle slingers daar opruimt en hij doodleuk in zijn hangmatje blijft hangen zegt me genoeg. Normaal gesproken zou Ivan er al lang tegenaan getrapt hebben maar niets van dat. Hoe geloofwaardig is het dan dat Ivan anderen steeds beschuldigt en hij dit bij Bas niet doet. Misschien hebben ze wel een bondje dat als een van hen wint ze de pot gaan delen. Ik weet het ook niet maar vind het allemaal erg vreemd.
Bas heeft de hele ochtend al opgeruimd en was als eerste buiten.....Ivan zat achter de pc was ook druk en later kwam Mehmet Bas helpen......Ivan nu aan het ruimen om even zijn energie kwijt te kunnen.....dus waarschijnlijk niks met bondtje te maken en dus met de beschuldigingen van andere terecht waren.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:08 schreef wyno het volgende:
Zo flauw alles wat er uit de mond van Bas komt. Totaal geen humor. Kinderlijke gast is het. Het feit dat Ivan alle slingers daar opruimt en hij doodleuk in zijn hangmatje blijft hangen zegt me genoeg. Normaal gesproken zou Ivan er al lang tegenaan getrapt hebben maar niets van dat. Hoe geloofwaardig is het dan dat Ivan anderen steeds beschuldigt en hij dit bij Bas niet doet. Misschien hebben ze wel een bondje dat als een van hen wint ze de pot gaan delen. Ik weet het ook niet maar vind het allemaal erg vreemd.
Zullen in aanschaf wel erg prijzig zijn. Ik vind ze ook erg leuk.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:09 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
135 euro per dag voor dat geval met 3 stoeltjes, maar ze hebben er meerdere. Dus kassa
Wij zien het altijd verkeerd,is weleens eerder gezegd.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoorquote:
Zijn ze ookquote:Op zondag 27 mei 2018 19:11 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zullen in aanschaf wel erg prijzig zijn. Ik vind ze ook erg leuk.
Nee hoor, zelfs als je Ivan leuk vind krijg je van mij geen strafquote:
los van dat werd ivan geirriteerd omdat de tweeling hun flyers en shit van de winkel niet uit zichzelf wilde opruimenquote:Op zondag 27 mei 2018 19:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bas heeft de hele ochtend al opgeruimd en was als eerste buiten.....Ivan zat achter de pc was ook druk en later kwam Mehmet Bas helpen......Ivan nu aan het ruimen om even zijn energie kwijt te kunnen.....dus waarschijnlijk niks met bondtje te maken en dus met de beschuldigingen van andere terecht waren.
berouw komt na de zonde hequote:Op zondag 27 mei 2018 19:12 schreef Dotteke het volgende:
Bas gaat samen wonen met Do, maar gaat al snel Utopia in om te winnen. Geld voor de bruiloft
En nu zit hij in de finale en zegt hij geen recht te hebben om te winnen........ wat doet hij daar dan....... waarom laat hij Do dan achter......... raar verhaal weer
Om medelijden bij de schuimpjes te krijgen. En zo hun stem te krijgen de schuimpjes zijn er gek genoeg voor. Die hebben de afgelopen jaar heel wat bijstand geld naar Utopia gebracht.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:12 schreef Dotteke het volgende:
Bas gaat samen wonen met Do, maar gaat al snel Utopia in om te winnen. Geld voor de bruiloft
En nu zit hij in de finale en zegt hij geen recht te hebben om te winnen........ wat doet hij daar dan....... waarom laat hij Do dan achter......... raar verhaal weer
Hij is adrem en zijn humor mag ik ook wel, alleen zijn grapjes vaak niet maar zijn antwoorden moet ik vaak om lachen.quote:
Zit daar nog borg bij die ik later terug krijg......quote:Op zondag 27 mei 2018 19:11 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zullen in aanschaf wel erg prijzig zijn. Ik vind ze ook erg leuk.
Ik vond hem gisteren voor het eerst een beetje te pruimenquote:Op zondag 27 mei 2018 19:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij is adrem en zijn humor mag ik ook wel, alleen zijn grapjes vaak niet maar zijn antwoorden moet ik vaak om lachen.
Dat ze straf wil?quote:
Nee, ze deden het niet op het tijdstip dat Ivan wilde.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:12 schreef yaello het volgende:
[..]
los van dat werd ivan geirriteerd omdat de tweeling hun flyers en shit van de winkel niet uit zichzelf wilde opruimen
Dan helemaal niet he Dot?quote:Op zondag 27 mei 2018 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, zelfs als je Ivan leuk vind krijg je van mij geen straf
Hij heeft gelijkquote:Op zondag 27 mei 2018 19:13 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
ivan druk aan het schrijven hoe geweldig hij is
Voor het pitch?quote:Op zondag 27 mei 2018 19:13 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
ivan druk aan het schrijven hoe geweldig hij is
Dat zou ook maar zo kunnen, maar ik denk niet dat die speech nu nog helpt, de meeste hebben denk al gestemd.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:13 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Om medelijden bij de schuimpjes te krijgen. En zo hun stem te krijgen de schuimpjes zijn er gek genoeg voor. Die hebben de afgelopen jaar heel wat bijstand geld naar Utopia gebracht.
Bas is een fakerquote:Op zondag 27 mei 2018 19:12 schreef Dotteke het volgende:
Dat denk ik ook dat de uitslag zo goed als bekend is .quote:Op zondag 27 mei 2018 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou ook maar zo kunnen, maar ik denk niet dat die speech nu nog helpt, de meeste hebben denk al gestemd.
Ja, heb ik wel gezien hoor maar als ik hem zie lopen is 't zo'n oude kerel die nauwelijks vooruit te branden is. Helemaal niet jong en energiek. Als hij eruit is en eventueel gewonnen heeft is hij alleen maar trots als hij kan zeggen, ik snap er ook niets van dat ze op me stemmen ik heb er niets voor gedaan.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bas heeft de hele ochtend al opgeruimd en was als eerste buiten.....Ivan zat achter de pc was ook druk en later kwam Mehmet Bas helpen......Ivan nu aan het ruimen om even zijn energie kwijt te kunnen.....dus waarschijnlijk niks met bondtje te maken en dus met de beschuldigingen van andere terecht waren.
Er is normaal gesproken bij elk evenement een iemand geweest die de leiding had. Deze persoon gaf dan ook nog een briefing, de dag van te voren, over wie, welke taken had.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ze deden het niet op het tijdstip dat Ivan wilde.
quote:Op zondag 27 mei 2018 19:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Er is normaal gesproken bij elk evenement een iemand geweest die de leiding had. Deze persoon gaf dan ook nog een briefing, de dag van te voren, over wie, welke taken had.
je hebt gisteren zelf niet gekeken, dus ook niet gezien dat de twins de hele dag geen rochel hebben uitgevoerd, gisteravond zelfs te belazerd waren om hun merchandise naar binnen te brengen. Vandaag ook nog geen poot hebben uitgestoken om te helpen met opruimen.
Dus ja, Ivan heeft gezegd dat hij het graag voor 19.00 uur opgeruimd wil zin.
Poepoe, dat maakt hem toch wel een vreselijk figuur.
In de finale zijn het geen twins fay heeft haar zus naar achteren geschoven ze denkt dat zij de gunfactor heeft😂quote:Op zondag 27 mei 2018 19:16 schreef pollewop77 het volgende:
Ik word gek van die speeches
Wij kunnen zelf wel bepalen wat we willen stemmen, zonder jullie ik ben geweldig praatjes![]()
Oh twins willen als laatste
Bruiloft is geen spraken van. Hij wil verbouwenquote:Op zondag 27 mei 2018 19:12 schreef Dotteke het volgende:
Weet ik, ik kijk regelmatigquote:Op zondag 27 mei 2018 19:18 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
In de finale zijn het geen twins fay heeft haar zus naar achteren geschoven ze denkt dat zij de gunfactor heeft😂
Dat dacht ik ook net, zal wel in uitzending komen.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
De meeste streamers hebben toch al lang hun stem uitgebracht?
Talpa bepaalt toch..quote:Op zondag 27 mei 2018 19:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
Volgens mij welquote:Op zondag 27 mei 2018 19:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wat doe je hier dan?quote:
Ja als alles onzin isquote:
quote:Op zondag 27 mei 2018 19:21 schreef Urb het volgende:
Dat hij Do net zn pijpmachine noemde zal de uitzending dan wer net niet halen denk.
Dat doet hij weer meesterlijk.....je kan hem nergens op pakken.quote:
Jaquote:Op zondag 27 mei 2018 19:21 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Is het niet zo, dat de inwoner met de meeste streamerstemmen nog extra 5 punten krijgt?
Dan kan hij vanavond naar huis . Dan nog maar 3 finalisten.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:20 schreef Koos1958 het volgende:
Hij zegt dat als hij wint de oneerlijke wereld van utopia heeft gewonnen.
Oh jaquote:
Van dit groepje? Ja echt welquote:Op zondag 27 mei 2018 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
Ivan vind zich de enige die utopia heeft opgebouwd.
dat zegt iequote:Op zondag 27 mei 2018 19:21 schreef DeKenau het volgende:
Bas hoeft niet te winnen dus , dan zijn er nog maar vier
Ohj a drie maarquote:Op zondag 27 mei 2018 19:21 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dan kan hij vanavond naar huis . Dan nog maar 3 finalisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |