Ik vond Verstappen wel DotD idd.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:26 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
De naam zou moeten impliceren dat wat gisteren of vorige week gebeurd is, geen rol zou moeten spelen in de overweging.
de KING of red bullquote:
Max is nog jong, en ik denk niet dat RBR Verstappen zo makkelijk laat gaan.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs die niet hoor. Het is gewoon duidelijk dat RIC het beter voor elkaar heeft qua totaal package, op dit moment.
Kan Max wel meer talent hebben, maar alleen daarmee word je geen wereldkampioen.
Palmer.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:36 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Max is nog jong, en ik denk niet dat RBR Verstappen zo makkelijk laat gaan.
ps. voor een tweede rijder, vind ik Verstappen verreweg de beste coureur van alle andere tweede rijders, dus wie moet er in de plaats komen.
Dat zou dan een eerste rijder van een ander team moeten zijn. Hulkenberg of Alonso. Maar gaat nooit gebeuren.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:36 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Max is nog jong, en ik denk niet dat RBR Verstappen zo makkelijk laat gaan.
ps. voor een tweede rijder, vind ik Verstappen verreweg de beste coureur van alle andere tweede rijders, dus wie moet er in de plaats komen.
Tja toen Ricciardo in zijn handen kneep zat er een shoeby tussenquote:Op zondag 27 mei 2018 18:34 schreef MakkieR het volgende:
Ricciardo mag in zijn handen knijpen dat Verstappen niet de tweede startpositie had. RBR was dit weekend overduidelijk de sterkste, alleen jammer dat de auto alleen op dit circuit de beste is een circuit waar je slecht kunt inhalen. Verder had Max een solide race, maar daar is het eigenlijk ook wel mee gezegd. Ik vraag me af of hij de twee voor hem had kunnen inhalen als de teamorder anders was geweest. Helaas zullen we dat nooit weten. En jammer dat voor Max weinig pech was. Vrijwel alle ellende gebeurde in de achterste regionen. waar Max niet zoveel aan had. Zat stilletjes toch wel te hopen op een crash tussen de Mercedes en de Ferrari's
7 plaatsen lager wegens zijn fout op zaterdag. Hij heeft een solide race gereden en dit was het hoogst haalbare na die dramatische zaterdag.quote:Op zondag 27 mei 2018 17:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij had de snelste auto.
Daarmee moet je gewoon 1e worden, of 2e als jouw teamgenoot beter is.
Kortom, hij is 7 plaatsen lager geklasseerd dan hij zou moeten. Om dan toch maar weer net te doen alsof hij weer helemaal top was, beetje bizar.
Grensgebied of niet. Gewoon knap. Klotetaal eerste klas als het niet je moedertaal is.quote:Op zondag 27 mei 2018 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk eens naar Ziggo, toch wel verbaasd hóe goed Nico Nederlands kan
Ik beoordeel het weekend.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:07 schreef Cherni het volgende:
[..]
7 plaatsen lager wegens zijn fout op zaterdag. Hij heeft een solide race gereden en dit was het hoogst haalbare na die dramatische zaterdag.
Tja als je je nek uitsteekt gaat het vaker fout. Je kunt natuurlijk risicoloos en kleurloos in een topteam zoals Bottas je rondjes draaien en altijd verzekerd zijn van een goed resultaat. Maar daar kijk ik geen F1 voor.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik beoordeel het weekend.
Vandaag heeft hij geen fouten gemaakt. Maar dat is het dan ook wel weer.
Dat heeft ie wel, alleen lult niemand er over omdat zijn resultaat voor vandaag wel goed was.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat dus. Eerst je Q verneuken door in fp3 je wagen af te schrijven en vervolgens 18 punten te weinig gescoord dan wat je had mogen verwachten. Dan kun je nooit dotd zijn ondanks dat je een paar mindere goden ingehaald hebt.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dotd, met de d van weekend.quote:Op zondag 27 mei 2018 20:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat dus. Eerst je Q verneuken door in fp3 je wagen af te schrijven en vervolgens 18 punten te weinig gescoord dan wat je had mogen verwachten. Dan kun je nooit dotd zijn ondanks dat je een paar mindere goden ingehaald hebt.
Ik dacht altijd dat het doel winnen was.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:33 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja als je je nek uitsteekt gaat het vaker fout. Je kunt natuurlijk risicoloos en kleurloos in een topteam zoals Bottas je rondjes draaien en altijd verzekerd zijn van een goed resultaat. Maar daar kijk ik geen F1 voor.
DotDAY. Ik vind dat als je zaterdag een fout maakt, waarbij je de hand ook in eigen boezem steekt en je de dag erna zo herpakt, ("Je kunt niet inhalen in Monaco, ook al ben je 5 seconden sneller" - Olav Mol) dan kun je best dotd worden.quote:Op zondag 27 mei 2018 20:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat dus. Eerst je Q verneuken door in fp3 je wagen af te schrijven en vervolgens 18 punten te weinig gescoord dan wat je had mogen verwachten. Dan kun je nooit dotd zijn ondanks dat je een paar mindere goden ingehaald hebt.
Met een RB is het op dit moment onmogelijk een wk te winnen en moet je hopen op een podium of overwinning van een race. Juist daardoor moet je meer risico nemen. De RB is het net niet. Max is te jong en Ricciardo heeft meer ervaring en is daardoor meer geslepen. Als Max in een Mercedes zou rijden zou hij ook minder risico nemen.quote:Op zondag 27 mei 2018 17:40 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Tsja je kan hem er ook achterop klappen. En dan nog eens 18 punten verliezen op Lewis. Als Vettel aan het eind van het jaar gewonnen heeft, dan heeft hij een 5e kampioenschap op z'n naam staan; niemand die over 10 jaar zich nog kan herinneren dat hij een keertje achter Ricciardo bleef hangen om zo het kampioenschap binnen te halen.
En dat is wel iets wat Max moet leren.
O, omdat Olav het heeft gezegd is het waar.quote:Op zondag 27 mei 2018 20:16 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
DotDAY. Ik vind dat als je zaterdag een fout maakt, waarbij je de hand ook in eigen boezem steekt en je de dag erna zo herpakt, ("Je kunt niet inhalen in Monaco, ook al ben je 5 seconden sneller" - Olav Mol) dan kun je best dotd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |