quote:Op zondag 27 mei 2018 15:48 schreef Klummie het volgende:
[..]
terugschakelen van drie naar twee blokkeert achterwielen. Zoiets
tnxquote:Op zondag 27 mei 2018 15:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Rear-locking bij teruggeschakelen van 3 naar 2
Euh dat is Horner niet. Bij beide niet.quote:Op zondag 27 mei 2018 15:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Horner bij Max: standy
Horner bij Ric: looking into it m8
Ze praten niet met Horner. Maar met hun engineer.quote:Op zondag 27 mei 2018 15:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Dit is Renault probs.quote:Op zondag 27 mei 2018 15:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die gaat nu gegarandeerd tekenen bij Ferrari.
Nee? Ik weet dat het normaal de race engineer is maar die stem lijk op die van horner.quote:Op zondag 27 mei 2018 15:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Euh dat is Horner niet. Bij beide niet.
klinkt er wel een beetje naar bij beide vind ik, maar het is hem idd nietquote:Op zondag 27 mei 2018 15:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Euh dat is Horner niet. Bij beide niet.
we zijn nog niet eens op de helluf!quote:
Komt dat Max met een been in zijn zelf gegraven graf staat. Alles wat naar buiten gekomen is is natuurlijk netjes voor de PR. Maar binnenskamers zal het er minder vriendelijk aan toe gaanquote:Op zondag 27 mei 2018 15:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
genotquote:
Nog een zachtere maken, alleen nog een naam ervoor vindenquote:Op zondag 27 mei 2018 15:55 schreef heywoodu het volgende:
Maak je een nóg zachtere band, gaat die ook gewoon een halve race mee
Megasoftquote:Op zondag 27 mei 2018 15:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog een zachtere maken, alleen nog een naam ervoor vinden
Omdat inhalen zo goed als onmogelijk is.quote:Op zondag 27 mei 2018 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met 'losing' power blijft RIC makkelijk voorp
Madquote:Op zondag 27 mei 2018 15:57 schreef mikieu het volgende:
Dit is toch hoe jullie max willen zien? Gewoon dom meerijden en profiteren van andermans fouten
Ik moet voor 5 uur nog naar de bouwmarktquote:Op zondag 27 mei 2018 15:57 schreef Martinello het volgende:
Nog niet eens op de helft, wordt een lange zit.
Kwestie van nu snel gaan, je mist niks. En voor de finish ben je terugquote:Op zondag 27 mei 2018 15:57 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik moet voor 5 uur nog naar de bouwmarkt
Dat gaat de finish missen worden
Ik vrees het ook.quote:Op zondag 27 mei 2018 15:57 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik moet voor 5 uur nog naar de bouwmarkt
Dat gaat de finish missen worden
bier en nootjes zijn ook nog niet op de helft dus dat komt goedquote:Op zondag 27 mei 2018 15:57 schreef Martinello het volgende:
Nog niet eens op de helft, wordt een lange zit.
Ik denk dat ze een 1 stop proberen en hopen op een eventuele SC. Met een 2 stopper kom je niet in de top 10 terecht.quote:Op zondag 27 mei 2018 15:58 schreef Peterselieman het volgende:
Max loopt gelukkig wel uit op degenen achter hem, maar als hij nu zou stoppen dan komt hij nog achter Grosjean uit
Super Bowl daarentegenquote:
eenstopper en hopen dat hij voor Magnussen naar buiten komt. Dan kan hij nog iets proberen denk ikquote:Op zondag 27 mei 2018 15:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een 1 stop proberen en hopen op een eventuele SC. Met een 2 stopper kom je niet in de top 10 terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |