Geen dankquote:Op zondag 27 mei 2018 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik (met het ruimtelijk inzicht van een pannenkoek) moest dus echt nadenken hoe je met één plaat drie open kanten van een openstaand raam dicht maakt. Maar ik heb 'm hoor!![]()
En wat een idee eigenlijk. Geen geklooi met drie van die schuine kanten op die manier en tis toch meestal maar voor een paar nachten per jaar, kan jou het schelen hoe het er dan uit ziet. Bedankt
Heb je misschien een foto ter beeldvorming?quote:Op zondag 27 mei 2018 13:58 schreef GM78 het volgende:
[..]
Geen dank![]()
Het ziet er inderdaad niet uit zo'n houten plaat voor het raam.
Maar het werkt prima![]()
Misschien dat ik binnenkort even ga kijken voor een stuk plexiglas.
Is wel wat duurder maar staat wel wat netter, en ik kan dan tenminste weer naar buiten kijken via dat raam
Bedankt man, nu is het helder.quote:Op zondag 27 mei 2018 14:43 schreef GM78 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 27 mei 2018 14:09 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Heb je misschien een foto ter beeldvorming?
[ link | afbeelding ]
Duct-tape beste tape.quote:Op zondag 27 mei 2018 14:48 schreef GM78 het volgende:
Helaas is er een stuk afgebroken van de plaat. Dit maar even op de beunhaas manier gerepareerd met wat karton en tape
Heb je de airco buiten staan; en dan de slang naar binnen ?quote:Op zondag 27 mei 2018 14:43 schreef GM78 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 27 mei 2018 14:09 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Heb je misschien een foto ter beeldvorming?
[ link | afbeelding ]
Als je het helemaal niet meer wit, PUR EN KIT!quote:
Dat is in strijd met je recht op vrije informatiegaringquote:Op zondag 27 mei 2018 10:26 schreef Hamzoef het volgende:
[
[..]
Schotels mogen hier ook niet aan de gevel.
Zij mss niet, maar je buren die een paar meter ernaast met het raam open willen slapen hebben er misschien wel problemen mee.quote:Op zondag 27 mei 2018 16:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Mobiele airco zuigt apenballen
Heb ze gehad, vreselijk
Split unit is echt veel beter. Als de welstandscommissie daar wat van vind, hang het buitendeel uit het raam of zet het los op het balkon. Zo lang het niet vast gemonteerd is kunnen ze je niets maken
Die hebben ook last van de slang en herrie van een mobiele unitquote:Op zondag 27 mei 2018 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij mss niet, maar je buren die een paar meter ernaast met het raam open willen slapen hebben er misschien wel problemen mee.
Geen idee wat er meer lawaai maakt buiten. Als dat mobiele ding binnen staat leek me dat voor buren stiller. Maar dat is dan te simpel gedacht van me kennelijk.quote:Op zondag 27 mei 2018 16:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die hebben ook last van de slang en herrie van een mobiele unit
Een goeie Split unit maakt sowieso veel minder herriequote:Op zondag 27 mei 2018 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee wat er meer lawaai maakt buiten. Als dat mobiele ding binnen staat leek me dat voor buren stiller. Maar dat is dan te simpel gedacht van me kennelijk.
Ik heb geen balkon, dan zou het aan de gevel moeten hangen. En dat wordt nooit geaccepteerd door monumentencommisie etc.quote:Op zondag 27 mei 2018 16:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Mobiele airco zuigt apenballen
Heb ze gehad, vreselijk
Split unit is echt veel beter. Als de welstandscommissie daar wat van vind, hang het buitendeel uit het raam of zet het los op het balkon. Zo lang het niet vast gemonteerd is kunnen ze je niets maken
Zet hem op het dak?quote:Op zondag 27 mei 2018 16:46 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik heb geen balkon, dan zou het aan de gevel moeten hangen. En dat wordt nooit geaccepteerd door monumentencommisie etc.
Slang omgedraaid, zo is het een stuk rustiger binnenquote:Op zondag 27 mei 2018 16:16 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Heb je de airco buiten staan; en dan de slang naar binnen ?
Dit is een goede optie. Sowieso heb je op het dak van welke richting dan ook toevoer van wind - aan de gevel hangt dat maar net van de windrichting af - waardoor de unit zijn warmte beter kwijtkan (dus lager energieverbruik en stillere unit). Slang wordt waarschijnlijk wel wat langer dus mogelijk moet je wat meer koelmiddel bijvullen.quote:
Maken die dan weer niet meer lawaai binnen, zonder buiten unit?quote:Op zondag 27 mei 2018 17:10 schreef mcmlxiv het volgende:
er bestaan ook zogenaamde monobloc airco's. Bijvoorbeeld de Innova 2.0 10HP.
Geen idee of die qua werking in de buurt komen van een airco met buitenunit, maar in ieder geval krijg je geen ruzie met een welstandscommissie of zo. Twee gaten in de muur en aan de buitenkant zie je verder eigenlijk niets bijzonders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |