hij is Britsquote:
solankequote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hadden ook Lovren of Solanke in de goal kunnen zetten
Neymarquote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:00 schreef Maver24 het volgende:
https://twitter.com/dermo(...)478780400562177?s=19
Bale en Ronaldo geven dus aan Madrid misschien te willen verlaten. Neymar kom er maar in
Ronaldo kan ook geen Spaans denk ikquote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:01 schreef xzaz het volgende:
[..]
No shiteen referentie naar hij kan nog steeds geen spaans.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:02 schreef Montagui het volgende:
Ronaldo heeft zijn tijd gehad bij Real, tijd voor een nieuwe uitdaging, ...Helmond Sport!
mua met portugees kom je ver.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ronaldo kan ook geen Spaans denk ik
Wat 2 man al niet kunnen doen vandaag de dagquote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
solankenog best knap om met jarenlang wanbeleid de finale te bereiken
mua in die tijd kon die best aardig ballie doen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:02 schreef KennyPowers het volgende:
Van der Vaart mag god op zijn blote knieen bedanken dat hij voor Madrid mocht spelen
Valt toch wel mee met het wanbeleid sinds Klopp er zit?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
solankenog best knap om met jarenlang wanbeleid de finale te bereiken
Emmen niveau hoger.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:02 schreef Montagui het volgende:
Ronaldo heeft zijn tijd gehad bij Real, tijd voor een nieuwe uitdaging, ...Helmond Sport!
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
Op die walgelijke manier een belangrijke schakel verliezen hakt er mentaal in. Dat gebeurd bij ploegen waar men voor en met elkaar speelt. Zoiets zal een veel mindere impact hebben bij ego-ploegen.
cup met grote orenquote:
Liverpool spelers zijn blijkbaar menselijk. Een fatale eigenschap. Daarmee win je geen finale. Het gelouterde Real weet dat......Ramos is niet gek.....quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]wat een flauwekul zeg. Je moet dan gewoon verder en doorstrijden, da's toch de hele sport.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:08 schreef KennyPowers het volgende:
Lekkere kutvragen na een verloren finale
Dit.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:08 schreef Montagui het volgende:
[..]
Liverpool spelers zijn blijkbaar menselijk. Een fatale eigenschap. Daarmee win je geen finale. Het gelouterde Real weet dat......Ramos is niet gek.....
Die gast heeft op het wk na alles gewonnen. Wat is dan voor hem in de nadagen van zijn carriere geen mooiere uitdaging?quote:
Blijft de cl bij sbs?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:12 schreef T3hTommay het volgende:
Vraag me af wat het laten zien van zo'n foto toevoegt aan het programma.
Kan niet wachten op Genee en co. bij de CL.
andere rafaquote:
Heeft allemaal weinig met sport te maken wat Real doet, mensen willen voetbal zien geen terreur.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:08 schreef Montagui het volgende:
[..]
Liverpool spelers zijn blijkbaar menselijk. Een fatale eigenschap. Daarmee win je geen finale. Het gelouterde Real weet dat......Ramos is niet gek.....
Ik wel in ieder geval. Het one touch voetbal, elkaar blindelings vinden door de Liverpool spelers (voor Salah) is het voetbal wat ik graag zie. Het liefst met prijzen, maar dat lukt vaak niet door aanslagvoetbal van de tegenstander.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:17 schreef wattel het volgende:
[..]
Heeft allemaal weinig met sport te maken wat Real doet, mensen willen voetbal zien geen terreur.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:20 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval. Het one touch voetbal, elkaar blindelings vinden door de Liverpool spelers (voor Salah) is het voetbal wat ik graag zie. Het liefst met prijzen, maar dat lukt vaak niet door aanslagvoetbal van de tegenstander.
eerst naar avengers genotquote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:20 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Effe er weer in komen voor ik de tweede ga zien
Heej, daar is Kenny weer, die zich van schaamte geen raad weet en daarom maar gaat trollen.quote:
hij is het wel stap voor stap aan het herstellen ja , ..komend seizoen de laatste stap proberen te zetten misschien wint ie dan eens een finalequote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt toch wel mee met het wanbeleid sinds Klopp er zit?
Zo'n simpele loting als nu krijgen ze nooit meer. Jammer joh.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
hij is het wel stap voor stap aan het herstellen ja , ..komend seizoen de laatste stap proberen te zetten misschien wint ie dan eens een finale
Heeft nog wel minimaal twee seizoenen nodig voor alles echt top is gok ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
hij is het wel stap voor stap aan het herstellen ja , ..komend seizoen de laatste stap proberen te zetten misschien wint ie dan eens een finale
Viel allemaal wel mee hoe simpel het was.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:36 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zo'n simpele loting als nu krijgen ze nooit meer. Jammer joh.
https://twitter.com/GNev2/status/1000477666963795968quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:33 schreef Bolasie het volgende:
Volgens Klopp heeft Salah een serieuze schouderblessure, dus dat is wel exit WK.
Dat is geen banter. Dat is kinderachtig.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:46 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
https://twitter.com/GNev2/status/1000477666963795968
banter
Arm schoot schijnbaar uit de kom, daarna er direct weer terug in, anders was het wel meteen van het veld. Dat is erg vervelend, maar kost geen drie weken om te herstellen denk ikquote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:33 schreef Bolasie het volgende:
Volgens Klopp heeft Salah een serieuze schouderblessure, dus dat is wel exit WK.
De reacties zijn alsof hij Salah heeft vermoord.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:49 schreef Dejannn het volgende:
Aparte finale gezien, jammer van al die blessures en blunders. Suggeren mensen nu trouwens dat het van Ramos opzettelijk was? Ik heb ook niet zoveel met hem, maar dat is echt belachelijk
.
[..]
Arm schoot schijnbaar uit de kom, daarna er direct weer terug in, anders was het wel meteen van het veld. Dat is erg vervelend, maar kost geen drie weken om te herstellen denk ik
https://www.liverpoolfc.c(...)ool-fc-injury-updatequote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:49 schreef Dejannn het volgende:
Aparte finale gezien, jammer van al die blessures en blunders. Suggeren mensen nu trouwens dat het van Ramos opzettelijk was? Ik heb ook niet zoveel met hem, maar dat is echt belachelijk
.
[..]
Arm schoot schijnbaar uit de kom, daarna er direct weer terug in, anders was het wel meteen van het veld. Dat is erg vervelend, maar kost geen drie weken om te herstellen denk ik
Nogmaals, mocht Salah het wk niet halen dan heeft ie een probleem.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:44 schreef skysherrif het volgende:
Wat een enorme klootzak is die Ramos toch ook
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:54 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nogmaals, mocht Salah het wk niet halen dan heeft ie een probleem.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:53 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
De reacties zijn alsof hij Salah heeft vermoord.
Daar zal flink wat afgunst richting Real in meespelenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:53 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat zal ook een reactie zijn om die wissel te rechtvaardigen, als het immers meevalt, waarom er dan af? Ik ben benieuwd, hoop en verwacht dat het meevalt. Met een arm die uit de kom (blijft) en/of een gebroken sleutelbeen dan is het direct klaar en speelt je niet nog een aantal minuten mee.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
https://www.liverpoolfc.c(...)ool-fc-injury-update
Klopp told his post-match press conference: “It’s a serious injury, a really serious injury.
Nou, ik denk het wel maat.
Salah is de revelatie van dit seizoen en steeg Ronaldo en Messi naar de kroon. Man of the match in deze finale zou Salah wel eens tot voetballer van het jaar kunnen kronen. Ramos is een gelouterde prof, die weet dat Salah op dit moment Liverpool IS, hij weet wat hem te doen staat, en dat dus ook op een walgelijke manier deed. Ramos is daardoor een prof pur sang, maar tegelijkertijd een in en in slecht mens.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:53 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Meer het feit dat Ramos bewust iemands WK heeft beeindigt, die toevallig 1 vd meest geliefde spelers is ter wereld.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:59 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Daar zal flink wat afgunst richting Real in meespelen
[..]
Dat zal ook een reactie zijn om die wissel te rechtvaardigen, als het immers meevalt, waarom er dan af? Ik ben benieuwd, hoop en verwacht dat het meevalt. Met een arm die uit de kom (blijft) en/of een gebroken sleutelbeen dan is het direct klaar en speelt je niet nog een aantal minuten mee.
Er zijn ook wielrenners die met een gebroken sleutelbeen weer op de fiets stappen. Dat ie het weer probeerde zegt weinig over de ernst.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:59 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Daar zal flink wat afgunst richting Real in meespelen
[..]
Dat zal ook een reactie zijn om die wissel te rechtvaardigen, als het immers meevalt, waarom er dan af? Ik ben benieuwd, hoop en verwacht dat het meevalt. Met een arm die uit de kom (blijft) en/of een gebroken sleutelbeen dan is het direct klaar en speelt je niet nog een aantal minuten mee.
Zelfs al zou ie alleen de laatste groepswedstrijd kunnen spelen dan nemen ze 'm nog mee. En dat is pas over 4 weken.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:07 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/JohnBennettBBC/status/1000495537672638464
Goed nieuws!!
Ik hoop t man, ik kijk met name uit naar het WK om Salah te zien shinen daar.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelfs al zou ie alleen de laatste groepswedstrijd kunnen spelen dan nemen ze 'm nog mee. En dat is pas over 4 weken.
Ik mag het hopen. Dit wk zou niet hetzelfde zijn zonder Salah.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:07 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/JohnBennettBBC/status/1000495537672638464
Goed nieuws!!
Ja Son! Ook een echte voetballer waar je naar uitkijkt.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hoop t man, ik kijk met name uit naar het WK om Salah te zien shinen daar.
En Son
Ga slapen, Loris.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb die 1-0 nog paar keer bekeken. Maar in mij optiek is dit duidelijke hinder van de keeper.
twitter:68Bor twitterde op zaterdag 26-05-2018 om 23:12:25Anyone noticed THAT?! 49 th Minute: #Ramos hit #Karius against his head! 😳 #UCLfinal https://t.co/f0SEgzdMkS reageer retweet
Dat werd niet herhaald, maar volgens mij werd ie gewoon geduwd door nr. 4 Virgil.. waardoor ie tegen de keeper aan botste...quote:Op zondag 27 mei 2018 01:40 schreef wimderon het volgende:
twitter:68Bor twitterde op zaterdag 26-05-2018 om 23:12:25Anyone noticed THAT?! 49 th Minute: #Ramos hit #Karius against his head! 😳 #UCLfinal https://t.co/f0SEgzdMkS reageer retweet
Wilde Ramos het goedmaken voor dat eerder moment met Salah ?quote:Op zondag 27 mei 2018 01:40 schreef wimderon het volgende:
Precies dit inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2018 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat werd niet herhaald, maar volgens mij werd ie gewoon geduwd door nr. 4 Virgil.. waardoor ie tegen de keeper aan botste...
Hij baalde zo van het feit dat de schijnwerpers niet op hem stonden, dat hij na de wedstrijd maar meteen een cryptische opmerking maakte over zijn toekomst bij Real.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Nou het komt uitquote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:02 schreef Montagui het volgende:
Colombia zonder Falcao...quote:Op zondag 27 mei 2018 00:10 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Dit wk zou niet hetzelfde zijn zonder Salah.
Op de 2e plaats na het wk van 78 zonder Cruijff.
quote:Op zondag 27 mei 2018 09:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Colombia zonder Falcao...
Duitsland zonder Reus...
Je hebt altijd geblesseerden.
Gelukkig kan Syrië met of zonder Salah er toch niks van.
haha wat :’)quote:Op zondag 27 mei 2018 00:10 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Dit wk zou niet hetzelfde zijn zonder Salah.
Op de 2e plaats na het wk van 78 zonder Cruijff.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |