SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:51 schreef Aggie46 het volgende:
Ivan geeft cadeautjes aan de medewerkers.Zo lief van hem.
[ afbeelding ]
Dronkenmanspraat heb ik het idee.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:51 schreef zonnebloem83 het volgende:
Bas nu wel heel erg eerlijk over zijn rol en de backstab aan Romy.
Wat een hoop flyers om uit te delen?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:51 schreef Aggie46 het volgende:
Ivan geeft cadeautjes aan de medewerkers.Zo lief van hem.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:51 schreef zonnebloem83 het volgende:
Bas nu wel heel erg eerlijk over zijn rol en de backstab aan Romy.
toch jammer dat hij niet ook een keer de bloemetjes heeft kunnen buiten zettenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]petje af voor hem. Hij lijkt ook de enige die nog nuchter is.
Waarom blijft hij dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:52 schreef Sambalbaai het volgende:
Bas: als ik nu zou winnen, zou het echt echt echt niet goed zijn.
Volgens mij niet. Recente foto's van de utopianen. En boekjes voor de kleinkinderen. Man was blij.quote:
Kramen voornamelijk onzin uit.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:53 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Prima, dronken mensen spreken meestal de waarheid.
Maar menen ze het ook?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:53 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Ivan is nu in de stemming, om ze in hun bed te leggen en onder te stoppen en te zeggen: geeft niet meiden...quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:54 schreef Silves het volgende:
Zou zo graag het lege utopiaplein willen zien..helemaal vol flyers, maar wacht wel tot morgen..en de reactie van de debieltjes.
Die zijn dronken meer talen machtig wartaal en brutaalquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:53 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Oh, tegenwoordig mag dat, zonder dat iemand er wat over kan zeggen. Beau kon er ook wat van en dat mocht ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:33 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Heel vreemd dat de beveiliging ze er nog niet uitgegooid heeft.
Nee die heeft weer een nieuwe act gevonden nuquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:55 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Maar menen ze het ook?
Vieze Bas echt niet
Dit is gewoon zijn manier om te proberen te winnen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee die heeft weer een nieuwe act gevonden nu
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ivan is nu in de stemming, om ze in hun bed te leggen en onder te stoppen en te zeggen: geeft niet meiden...
Overschatting, kenmerkend.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ik vind mezelf altijd heel verstandig met een slokkie op.
Dit hoort allemaal bij zijn act.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee die heeft weer een nieuwe act gevonden nu
Is die StinkBoHut eindelijk al eens opgehaald?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ivan is nu in de stemming, om ze in hun bed te leggen en onder te stoppen en te zeggen: geeft niet meiden...
Ik ook , heb dan ook altijd gelijk maar dat snappen ze nietquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ik vind mezelf altijd heel verstandig met een slokkie op.
Nuchtere mensen zijn niet te doen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:57 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ik ook , heb dan ook altijd gelijk maar dat snappen ze niet
Och op op schei , praat me er niet vanquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nuchtere mensen zijn niet te doen.
Nee ook niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:58 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Bah die Bas lult alles wel even recht denkt hij, als het het recht wil breien moet ie als ie wint alles aan Romy geven.Pats boem.
Dat is de enige manier om het weer goed te kunnen maken.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:58 schreef Aggie46 het volgende:
Kijk ze goed helpen. Geweldige meiden he.
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook. Het is allemaal zo makkelijk praten naderhand.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:58 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Bah die Bas lult alles wel even recht denkt hij, als het het recht wil breien moet ie als ie wint alles aan Romy geven.Pats boem.
Dat is de enige manier om het weer goed te kunnen maken.
ebebebebebebequote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:58 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is die StinkBoHut eindelijk al eens opgehaald?
Toppertjes hèquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:58 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Trailer stond in Engeland was het verhaal, daarna zou hij donderdag opgehaald wordenquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:01 schreef zonnebloem83 het volgende:
Mehmet is een toppertje in dit gesprek.
Sja, dat heeft Mehmet helaas niet gehoord.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
en nu even over Linda Mehmet , over de D is van....
Kijk doordat soort uitspraken over Linda en over Madi bv. geloof ik hem nu helemaal niet. Daar was Bas zo misselijk bezig en vooral minderwaardig. Dat lult hij nooit meer goed bij mij.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Sja, dat heeft Mehmet helaas niet gehoord.![]()
Die wacht keurig tot alle buitenstaanders weg zijn.quote:
Professioneel wel, goed van hem!quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die wacht keurig tot alle buitenstaanders weg zijn.
dus dat !!quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kijk doordat soort uitspraken over Linda en over Madi bv. geloof ik hem nu helemaal niet. Daar was Bas zo misselijk bezig en vooral minderwaardig. Dat lult hij nooit meer goed bij mij.
Dat vrouwtje in die rode jurk was een zangeres en de rest hoort erbij (volgens mij)quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:05 schreef juul. het volgende:
Wat heeft die groep gedaan dat ze zo verwend worden door Ivan?
Diep respect voor Ivan.
walgelijk !!!!quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig gesprek, Bas heeft zo veel spijt .......![]()
[ afbeelding ]
Demi en Bas - 26 mei 2018.
x6keepf
Echt he, over dat Linda er uit zag als een....Kan het niet eens meer schrijven...quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kijk doordat soort uitspraken over Linda en over Madi bv. geloof ik hem nu helemaal niet. Daar was Bas zo misselijk bezig en vooral minderwaardig. Dat lult hij nooit meer goed bij mij.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:06 schreef Koos1958 het volgende:
Is die Fay ook bezopen, zoals ze praat en lodderig uit die ogen kijkt ziet er niet uit.
Linker oog is een beetje luiquote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:06 schreef Koos1958 het volgende:
Is die Fay ook bezopen, zoals ze praat en lodderig uit die ogen kijkt ziet er niet uit.
Thanks Aggiequote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat vrouwtje in die rode jurk was een zangeres en de rest hoort erbij (volgens mij)
Tis een bijzondere wereld en dat is het.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:06 schreef DeKenau het volgende:
Demi is gestoken ze zag hem gewoon zitten
Dat die beestje ook mensenkennis hebben
Is gewoon die gluiperige oogopslag van ze.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:06 schreef Koos1958 het volgende:
Zo ?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:06 schreef Koos1958 het volgende:
En daar heeft bas echt zijn ware gezicht laten zien en wat hij nu allemaal uitkraamt is ter eigen glorie om zich schoon te praten richting streamers.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:06 schreef magnaal het volgende:
[..]
Echt he, over dat Linda er uit zag als een....Kan het niet eens meer schrijven...
Damage control.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En daar heeft bas echt zijn ware gezicht laten zien en wat hij nu allemaal uitkraamt is ter eigen glorie om zich schoon te praten richting streamers.
Pziez !! Gore Kwalquote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En daar heeft bas echt zijn ware gezicht laten zien en wat hij nu allemaal uitkraamt is ter eigen glorie om zich schoon te praten richting streamers.
Gedrochtquote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:06 schreef magnaal het volgende:
[..]
Echt he, over dat Linda er uit zag als een....Kan het niet eens meer schrijven...
Zijn nieuwe tactiek...al uitgedacht voor hij Utopia voor de tweede keer in kwam...quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou...........niet alleen haar linker oog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |