Jij neemt je eigen meloenen mee naar de buurtsuper en vindt het gek dat de watermeloenbijvuljongen dan dichtklapt?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:09 schreef Anneloos het volgende:
Hij niet eens een grap gemaakt over mijn duidelijk zichtbare meloenen.
Fuck dat had een mooie geweest. Zie je aan zulke tips heb ik watquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:14 schreef Scuidward het volgende:
Ik zou zeggen probeer het bij de komkommers nog een keer.
Neem de volgende keer gelijk een keukenmesje mee om de scherpe randjes er van af te halen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:23 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Fuck dat had een mooie geweest. Zie je aan zulke tips heb ik wat
Ik denk dat ik meneer dan nog banger maakquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Neem de volgende keer gelijk een keukenjmesje mee om de scherpe randjes er van af te halen.
Ja, hallo. Daar gaat het nu niet overquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Hoe teringlelijk ben je dan wel niet?.
Nee nee. Hij was ‘zo’ niet gay. Hij loopt mij altijd te checken als ik kom.. binnenkomquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:24 schreef Hyperdude het volgende:
Zeker bij de Marqt?
Iedereen daar is vet gay.
Misschien is het wel een groentje.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:24 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meneer dan nog banger maak
Opwachten na werktijd een optie?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:27 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hij ziet er wel uit als een man die van aanpakken weet.. hij hield grote meloenen vast hé
Haha. Hij was klaar toen ik nog bezig was. Toen zag ik ook nog even zijn gunsquote:
watermeloen is wel sappigerquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Die was hij niet aan het bijvullen dus daar kon ik geen grap over maken
Met dikke tieten maakt dat niet uit.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Of ga naar de lokale slager en bestel een leverworst. Als de slager vraagt of de worst in plakjes moet zeg je. Mijn kut is toch geen sjoelbak?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:23 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Fuck dat had een mooie geweest. Zie je aan zulke tips heb ik wat
Maar ik wil niets met de slager. Ik wil iets met watermeloenen jongenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Of ga naar de lokale slager en bestel een leverworst. Als de slager vraagt of de worst in plakjes moet zeg je. Mijn kut is toch geen sjoelbak?
Dat wordt geheid neuken!
Goed om dat soort signalen uit te zenden. Jammer dat het in een supermarkt was.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:38 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Haha. Hij was klaar toen ik nog bezig was. Toen zag ik ook nog even zijn gunsmaar ik was met mijn broer. Probeerde nog heel luid elke keer opmerkingen te maken over pa en ma, zodat hij niet het idee had dat ik met ‘hem’ was.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Of ga naar de lokale slager en bestel een leverworst. Als de slager vraagt of de worst in plakjes moet zeg je. Mijn kut is toch geen sjoelbak?
Dat wordt geheid neuken!
Daar heb je een punt, nee twee zelfsquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:21 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jij neemt je eigen meloenen mee naar de buurtsuper en vindt het gek dat de watermeloenbijvuljongen dan dichtklapt?
Je vraagt er zelf om.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:03 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik ook. Laat zulke opmerkingen achterwege
Ja, dat is hetquote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:04 schreef Aiciu het volgende:
Je zal wel lelijk zijn dat je zo aandacht moet zoeken.
De watermeloenen jongen is homo.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Maar ik wil niets met de slager. Ik wil iets met watermeloenen jongen
lullig!quote:
Doe ik wel vakerquote:Op zondag 27 mei 2018 02:15 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
lullig!![]()
je zei zelf dat je begon over je eigen zichtbare meloenen! daarmee schep je verwachtingen!
Wel bij de toko of turkse buurtsuper, hè.quote:Op zondag 27 mei 2018 08:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vandaag ook maar eens een watermeloen soldaat maken
Die dingen zijn machtig lekker.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:14 schreef Scuidward het volgende:
Ik zou zeggen probeer het bij de komkommers nog een keer.
Ok, maar je moet er wel twee hebben.quote:Op zondag 27 mei 2018 08:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geniet ervan!quote:Op zondag 27 mei 2018 08:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat klinkt als een droom! Geniet ervanquote:Op zondag 27 mei 2018 09:14 schreef UitStraling het volgende:
Op een warme zonovergoten middag, watermeloen met feta, basilicum badende in mousserende witte wijn, mooie ogen die je verliefd aanstaren erbij, samen licht aangeschoten en naar rood fruit ruikende voorspellen, het leven is mooi
Ik was slechts aan het dagdromen hoor, in werkelijkheid type ik dit in een vuile onderbroek met een fles prikloze cola naast me terwijl ik niet eens cola lust eigenlijkquote:Op zondag 27 mei 2018 09:20 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat klinkt als een droom! Geniet ervan
Het klinkt als een uitnodiging, muts.quote:Op zondag 27 mei 2018 09:20 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat klinkt als een droom! Geniet ervan
abandon all ships.quote:Op zondag 27 mei 2018 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was slechts aan het dagdromen hoor, in werkelijkheid type ik dit in een vuile onderbroek met een fles prikloze cola naast me terwijl ik niet eens cola lust eigenlijk
Man man man. Hopelijk vind jij dan je dagdroom damequote:Op zondag 27 mei 2018 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was slechts aan het dagdromen hoor, in werkelijkheid type ik dit in een vuile onderbroek met een fles prikloze cola naast me terwijl ik niet eens cola lust eigenlijk
Je zou het liefste zien dat watermeloen jongen over jouw watermeloenen zou ejaculeren?quote:Op zondag 27 mei 2018 09:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik date niet met fokkers. Ik wil watermeloen jongen
Maar natuurlijkquote:Op zondag 27 mei 2018 09:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je zou het liefste zien dat watermeloen jongen over jouw watermeloenen zou ejaculeren?
Zoek een groenteboer, meestal wel leuke types ook, ken maar weinig groenteboeren die compleet de plank misslaan op sociaal-economisch gebied, veilig stabiel beroep ook, op een verdwaalde bananenspin na danquote:Op zondag 27 mei 2018 09:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik date niet met fokkers. Ik wil watermeloen jongen
Ik hoef niet afhankelijk te zijn van een anders inkomen. Dat boeit mij niets. Ik ben ook niet opzoek. Ik kom zat mannen tegen en ooit blijft er vast één hakenquote:Op zondag 27 mei 2018 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoek een groenteboer, meestal wel leuke types ook, ken maar weinig groenteboeren die compleet de plank misslaan op sociaal-economisch gebied, veilig stabiel beroep ook, op een verdwaalde bananenspin na dan
Dan ben je nog jong en naïef, gewoon een rijke gedistingeerde vent zoeken, risicoloos succesvolle kinderen baren, lekker lunchen, shoppen, beppen met vriendinnen en mooi blijven je hele leven lang, af en toe dansen in je walk-in schoenenkamer van 60 vierkante meter, beetje rond crossen in je gele Porsche Cabrio in de zon en je laten afromen door de strakke zwembadjongen tweemaal per weekquote:Op zondag 27 mei 2018 09:41 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik hoef niet afhankelijk te zijn van een anders inkomen. Dat boeit mij niets. Ik ben ook niet opzoek. Ik kom zat mannen tegen en ooit blijft er vast één haken
Ik hoop dat het goed met je komt!quote:Op zondag 27 mei 2018 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ben je nog jong en naïef, gewoon een rijke gedistingeerde vent zoeken, risicoloos succesvolle kinderen baren, lekker lunchen, shoppen, beppen met vriendinnen en mooi blijven je hele leven lang, af en toe dansen in je walk-in schoenenkamer van 60 vierkante meter, beetje rond crossen in je gele Porsche Cabrio in de zon en je laten afromen door de strakke zwembadjongen tweemaal per week
Thirstyquote:Op zondag 27 mei 2018 10:16 schreef Piger het volgende:
Heb wel zin m'n mond in 1 of 2 watermeloenen te zetten. Helemaal met dit weer.
En als jij hetzelfde doet van jouw lul, kunnen we daarom lachenquote:Op zondag 27 mei 2018 10:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als je een pic van jouw zichtbare meloenen post wil ik er wel een grapje over maken.
Vroeg ik me ook direct afquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Dan krijg ik een ban. Borsten posten mag. Dickpics via dm.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:25 schreef Anneloos het volgende:
[..]
En als jij hetzelfde doet van jouw lul, kunnen we daarom lachen
Zo hypocrietquote:Op zondag 27 mei 2018 10:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dan krijg ik een ban. Borsten posten mag. Dickpics via dm.
Zorgen voor een persoonlijkheid. Of een geweldige kont...quote:Op zondag 27 mei 2018 10:58 schreef Lenny77 het volgende:
Wat moet je doen als je geen watermeloenen hebt maar eerder appelsientjes?
Rijke vent zoeken voor een borstvergroting, kleine borsten wil echt niemand zien, foutje van de natuur ook, wordt je als vrouw geboren zonder de middelen om je baby's te eten te gevenquote:Op zondag 27 mei 2018 10:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zo hypocriet
Het gaat om de vorm, niet om de grootte.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zo hypocriet
Anneloos is geen meisje, maar een jongetje dat zich voordoet als meisje op een internetforum.quote:
Haha nee. Maar blijf dat denken Fotoboek van Anneloosquote:Op zondag 27 mei 2018 14:41 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Anneloos is geen meisje, maar een jongetje dat zich voordoet als meisje op een internetforum.
Hihi
Lief gezichtjequote:Op zondag 27 mei 2018 14:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Haha nee. Maar blijf dat denken Fotoboek van Anneloos![]()
Dat zegt geen moerquote:Op zondag 27 mei 2018 14:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Fijne middag nog, Pieterquote:Op zondag 27 mei 2018 14:49 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zie me boeien of jij het gelooft of niet![]()
Heb jij het inlogformulier naar waarheid ingevuld?quote:Op zondag 27 mei 2018 14:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gedaan? Zie ik er echt zo jong uit? Hoorde van het weekend dat ik eruit zie als 25, maar ik heb op die foto dan ook geen make up op!quote:Op zondag 27 mei 2018 15:37 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Heb jij het inlogformulier naar waarheid ingevuld?
Kont is primaquote:Op zondag 27 mei 2018 11:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zorgen voor een persoonlijkheid. Of een geweldige kont...
Ik wil helemaal geen borstvergroting!quote:Op zondag 27 mei 2018 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rijke vent zoeken voor een borstvergroting, kleine borsten wil echt niemand zien, foutje van de natuur ook, wordt je als vrouw geboren zonder de middelen om je baby's te eten te geven
Kleine tietjes mogen er ook zijnquote:Op zondag 27 mei 2018 17:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen borstvergroting!
En kleintjes geven vaak beter melk dan grote borsten, veel kliertjes, weinig vet dat de kliertjes verdringt!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |