Jij neemt je eigen meloenen mee naar de buurtsuper en vindt het gek dat de watermeloenbijvuljongen dan dichtklapt?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:09 schreef Anneloos het volgende:
Hij niet eens een grap gemaakt over mijn duidelijk zichtbare meloenen.
Fuck dat had een mooie geweest. Zie je aan zulke tips heb ik watquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:14 schreef Scuidward het volgende:
Ik zou zeggen probeer het bij de komkommers nog een keer.
Neem de volgende keer gelijk een keukenmesje mee om de scherpe randjes er van af te halen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:23 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Fuck dat had een mooie geweest. Zie je aan zulke tips heb ik wat
Ik denk dat ik meneer dan nog banger maakquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Neem de volgende keer gelijk een keukenjmesje mee om de scherpe randjes er van af te halen.
Ja, hallo. Daar gaat het nu niet overquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Hoe teringlelijk ben je dan wel niet?.
Nee nee. Hij was ‘zo’ niet gay. Hij loopt mij altijd te checken als ik kom.. binnenkomquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:24 schreef Hyperdude het volgende:
Zeker bij de Marqt?
Iedereen daar is vet gay.
Misschien is het wel een groentje.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:24 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meneer dan nog banger maak
Opwachten na werktijd een optie?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:27 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hij ziet er wel uit als een man die van aanpakken weet.. hij hield grote meloenen vast hé
Haha. Hij was klaar toen ik nog bezig was. Toen zag ik ook nog even zijn gunsquote:
watermeloen is wel sappigerquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Die was hij niet aan het bijvullen dus daar kon ik geen grap over maken
Met dikke tieten maakt dat niet uit.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Hoe teringlelijk ben je dan wel niet?.
Of ga naar de lokale slager en bestel een leverworst. Als de slager vraagt of de worst in plakjes moet zeg je. Mijn kut is toch geen sjoelbak?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:23 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Fuck dat had een mooie geweest. Zie je aan zulke tips heb ik wat
Maar ik wil niets met de slager. Ik wil iets met watermeloenen jongenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Of ga naar de lokale slager en bestel een leverworst. Als de slager vraagt of de worst in plakjes moet zeg je. Mijn kut is toch geen sjoelbak?
Dat wordt geheid neuken!
Goed om dat soort signalen uit te zenden. Jammer dat het in een supermarkt was.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:38 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Haha. Hij was klaar toen ik nog bezig was. Toen zag ik ook nog even zijn gunsmaar ik was met mijn broer. Probeerde nog heel luid elke keer opmerkingen te maken over pa en ma, zodat hij niet het idee had dat ik met ‘hem’ was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |