Ik heb het verhaal even aangepast naar de realiteit!quote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:16 schreef Werkman het volgende:
Flikker echt op en niks asjeblieft!
Daar heb ik echt zo'n gore tyfushekel aan hè?
M'n vriendin nodigt een paar van haar collega's annex vrienden uit voor de barbeknoei, alles leuk en aardig.
Gaan ze met een bord op schoot zitten mummelen en smoezelen en moet je drie keer vragen wat ze zeggen omdat je ze niet verstaat want ''De buren zitten ook buiten''
Ja dus, ik betaal toch ook huur? mag ik geen gesprekken voeren bij mezelf achter?
Heb ik soms iets te verbergen?
Dan is het bij de buren gezelliger waar het bier opengetrokken word en met gezond volume gelachen word!
Ik heb op mijn beurt een paar van die geremde wijnzuipers op mijn erf die net doen of ieder onderwerp een staatsgeheim is.
Toen mijn vriendin (ik denk automatisch) mee ging doen brak mijn klomp en ging ik helemaal niks doen. Zij sloten mij eigenlijk een beetje buiten en dat deed mij pijn. Ik moest een beetje huilen en snikken en liet ook een nat scheetje waar een paar bonkjes in mijn onderbroekje van kwamen.
Ze lachten mij allemaal uit en ik ben krijsend naar bed gerend en heb mijzelf in slaap gewiegd met mijn hele vuist in mijn homo rectumpje
Hebben ze ook nog al het bier opgedronken, wat ik toch niet lust![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal even aangepast aan mijn homo-erotische fantasieën die ik alleen op internet kwijt kan en niet in het openbaar bij mijn pappie en mammie !![]()
![]()
Fluisteren omdat je in je broek schijt dat je denkt dat de buren overlast hebben van een gesprek is nogal wat anders dan rekening houden met mensen hoor missgiraffe :' ) En jij moet misschien een assertiviteitscursus volgen, je kan mensen aanspreken op gedrag in plaats van hier erover te klagen meidquote:Op zaterdag 26 mei 2018 20:49 schreef MissGiraffe het volgende:
Je klaagt omdat je vriendin en haar collega's rekening met de buren houdenx 100.000
Dat 100.000 keer liever dan die tyfusburen die ik heb: die gaan al de halve dag helemaal los: lekker schreeuwen terwijl ze naast elkaar zittenKinderen die alleen maar kunnen krijsen (kunnen kinderen nog normaal spelen tegenwoordig?) dus jouw vriendin =
en jij bent
Ja mijn personeel kan echt geen huis kopen.quote:
wat zou je buurman zeggen als hij daadwerkelijk kanker kreeg? 'Kanker kanker'quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:46 schreef christmastsunami het volgende:
trouwens, ik had een buurman, die als ie in de tuin liep, hij meteen begon te vloeken
kanker dit en kanker dat, kanker zon kanker regen kanker in zijn kop kanker overal
elke zin had kanker
hij is zijn kanker huis uitgezet
voor de 2de of 3de kanker keer
tja, op een gegeven moment kreeg zn oma kanker en daar zat ie nogal over in, maar dat zorgde niet dat ie wat minder kanker in zijn grammatica deedquote:Op zondag 27 mei 2018 00:04 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
wat zou je buurman zeggen als hij daadwerkelijk kanker kreeg? 'Kanker kanker'![]()
kanker de kanker de kankerquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:46 schreef christmastsunami het volgende:
trouwens, ik had een buurman, die als ie in de tuin liep, hij meteen begon te vloeken
kanker dit en kanker dat, kanker zon kanker regen kanker in zijn kop kanker overal
elke zin had kanker
hij is zijn kanker huis uitgezet
voor de 2de of 3de kanker keer
30 bezopen agressieve tokkies aanspreken op hun gedragquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:16 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Fluisteren omdat je in je broek schijt dat je denkt dat de buren overlast hebben van een gesprek is nogal wat anders dan rekening houden met mensen hoor missgiraffe :' ) En jij moet misschien een assertiviteitscursus volgen, je kan mensen aanspreken op gedrag in plaats van hier erover te klagen meid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |