Kan me niet herinneren dat Hansen 20 grote rondes heeft gewonnenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 16:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Froome gaat zoals Adam Hansen 20 grote rondes op rij fietsen én winnen!
Froome is geen dopeur en heeft de Giro gewoon prachtig gewonnen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 16:13 schreef Falco het volgende:
Zou wel raar zijn als je als collegarenner valsspelende dopeurs gaat feliciteren
Je mag uit oogpunt van veiligheid geen tijdritfiets gebruikenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 16:15 schreef matthijst het volgende:
Waarom is die laatste rit altijd suf rondjes rijden?
Tom zou toch prima een tijdrijfiets kunnen pakken en knallen morgen?
Ik zou het volledig begrijpenquote:
Zal me niks verbazen als hij daar niet start/mag startenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 16:16 schreef Maver24 het volgende:
Over 6 weken is de Tour al. Wens Froome veel succes om dan weer top te zijn
Die gaat wel goed zijn hoor, die komt beter uit de Giro dan dat die er in ging.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 16:16 schreef Maver24 het volgende:
Over 6 weken is de Tour al. Wens Froome veel succes om dan weer top te zijn
Tja zon interview net na afloop is sowieso niks. Maar 3x zeggen hoe trots die wel niet mag zijn is ook niks. Hij is een fucking op en top sportman, die wil niet iets doen waar die trots op is. Die wil winnen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 16:14 schreef Falco het volgende:
[..]
"Nou Tom, dat was niet zo best he. Kun je ons uitleggen waarom je niet hebt gewonnen?"
Met de grootste spot de sport z'n graf in duwenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 16:16 schreef marcodej het volgende:
Kan iemand mij die aftandse sprint van onze Sky-vrienden uitleggen? Wat was dat voor walgelijke vertoning?
En Vuelta is minder zwaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 16:14 schreef Maver24 het volgende:
Rijden misschien maar winnen niet lol. Mocht froome nu ook de Tour winnen dan snap ik er niks meer van. De Giro zit dichterbij de Tour dan de Vuelta was.
Froome is geen dopeur, Juventus geen fraudeurs, etc.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 16:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Froome is geen dopeur en heeft de Giro gewoon prachtig gewonnen.
Dus gewoon feliciteren. Mooie winnaar.
Deelnemersveld Tour is toch voor mij altijd wat beter en dus moeilijker. Gaat mijn man Valverde ook de tour rijden?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 16:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die gaat wel goed zijn hoor, die komt beter uit de Giro dan dat die er in ging.
Dat maakt niet uit. WIJ winnen het ploegklassement.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 16:18 schreef Mani89 het volgende:
De top 10 ga ik zonder Nieve niet meer halen bij CM. Helaas.
En je wint dankzij MAL van mij in de Cycling League. Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 16:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. WIJ winnen het ploegklassement.
Sky heeft daar haar methodes voorquote:Op zaterdag 26 mei 2018 16:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En Vuelta is minder zwaar.
Maar Giro en Tour winnen is niet onmogelijk, zeker niet als je kijkt naar het vorm verloop van Froome. Als hij begin van de Giro al in vorm was dan was het anders geweest. Nu zou hij de vorm nog redelijk aan kunnen gaan houden.
Maar Giro en Tour is een lastige combo.
Hoeveel pakt zon renner nou?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 16:18 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ze moeten Gees zijn salaris wel wat verlagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |