Richie in slaap sussen kan ookquote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit begint nu wel heel erg op blufpoker te lijken.
Gammaquote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:39 schreef skysherrif het volgende:
Wie is leuker de Sunny chick of de C date chick?
Dat de kopgroep alleen maar verder blijft uitlopen is wel een veeg teken.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:43 schreef TheArt het volgende:
Hoe de fuck zit Knees er nog bij in een peloton van 35 man
Net zoals ik Vervaeke wel wat beter had verwacht... Maar ja... Die zit nu lekker thuisquote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:44 schreef skysherrif het volgende:
Haga zou toch normaal gezien wel iets beter moeten zijn in de bergen?
De roze trui doet wonderen...quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:43 schreef TheArt het volgende:
Hoe de fuck zit Knees er nog bij in een peloton van 35 man
twitter:L_Calmejane twitterde op vrijdag 25-05-2018 om 17:14:49Froome qui se fait une image de « shadow worker » depuis le début de l’hiver sur Strava... Pour plus de transparence, met en ligne ton « Giro pomeridiano » 🙏🏼 reageer retweet
Heb je een goeie vertaling voor me, dus niet de standaard google translate.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:54 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
En mijn excuses als dit al is gedeeld :twitter:L_Calmejane twitterde op vrijdag 25-05-2018 om 17:14:49Froome qui se fait une image de « shadow worker » depuis le début de l’hiver sur Strava... Pour plus de transparence, met en ligne ton « Giro pomeridiano » 🙏🏼 reageer retweet
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.3203358quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb je een goeie vertaling voor me, dus niet de standaard google translate.
Ga je nog ramptoerist uithangen als Katwijk de titel verspeelt? #dtvquote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:57 schreef marcodej het volgende:
Zoals de koers nu verloopt, wordt Froome in een zetel naar de eindzege gebracht.
Sunweb forceert ook niks, maar die hebben daar ook het team niet voor. Behalve Oomen Sam is iedereen daar middelmaat.
Hmmm, achja. Ik vond zijn ritzege hoe dan ook mooi, maar dat doet niets af aan het feit dat hij hier nooit had mogen starten.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:58 schreef Aguero het volgende:
[..]
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.3203358
Ik ga daar niet kijken. Ik sta op de banken te juichen als Katwijk de titel verspeelt.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ga je nog ramptoerist uithangen als Katwijk de titel verspeelt? #dtv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |