Ja, zelfde plekquote:
Hij had de vangrail ook gewoon niet kunnen raken ?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wow, had stream ff teruggespoeld maar damn. Daar kon Max niet veel aan doen
Want de muur bewoog door een aardbeving?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt hequote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:59 schreef Geralt het volgende:
Ric gewoon 1 duizendste sneller. Fucking troll
Dutch fanboy gespot.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb liever later in het weekend. In zijn uitloopronde na de overwinning bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:00 schreef sebaz het volgende:
Als het dan toch gebeurd, liever nu dan later in het weekend.
lijkt het wel op. Jammer wel. Hopelijk op tijd klaar voor de Q vanmiddag. Die ik niet live kan kijken helaasquote:
Ja RIC is Max zijn grootste trollquote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:59 schreef Geralt het volgende:
Ric gewoon 1 duizendste sneller. Fucking troll
Jawel hoor... met boterham in de handquote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:02 schreef VacaLoca het volgende:
Dit krijgen ze toch niet gemaakt voor kwali?
Nu ik de gif bekijk klopt mijn post idd niet. Maar zo net op eerste gezicht leek het veel sneller te gebeuren nadat Sainz 'ineens' op dook.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Want de muur bewoog door een aardbeving?
Een breaker tussen de tanden. Heb je twee handen vrij om te sleutelenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jawel hoor... met boterham in de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |