https://www.fok.nl/shop/shownotesquote:
Dat mag ik vast niet zeggenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:13 schreef Plompzakker het volgende:
GTWV![]()
Hoeveel heb je er? Bij mij is 80/155 een directe GTWV quote
Lijkt me een fantastisch planquote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:13 schreef Sigaartje het volgende:
Het lijkt me een goed idee om alle notes van iedereen te bundelen in een mooi dik wit boek van mooi papier en harde kaft, 1000 pagina’s of zo?
Verkoopt als een tierelier.
Gescheld en gerachel, moedergrapjes etc in een mooie bundel.
titel: Goed topic weer vogeltjesdans!
Aantal notes mag. Loopt zelfs een topic van mij over in onzquote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat mag ik vast niet zeggenMaar ik had gedacht / gehoopt dat het er meer zouden zijn.
Ook mijn fittie met een mod aan het begin staat erin. Epicquote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:15 schreef Plompzakker het volgende:
Ik had een keer een hele lap tekst van een random wikipedia pagina in een random topic gepost.
Moest wel lachen toen ik die terug las in mijn notes
Kom ik ook in het boek=quote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:22 schreef Sigaartje het volgende:
Notes gaan waarschijnlijk niet lukken in een boek, maar wel de geschiedenis van fok! onder deze titel, met alle anekdotes zoals de meet in het Julianapark, de struggles, het gedoe met mods, afgewisseld met de foto-avonturen van Iwanius.
Voor dat hoofdstuk hebben we Anthonie alquote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:25 schreef Somberling het volgende:
[..]
Kom ik ook in het boek=![]()
Met alle debiele opmerkingen van mij
Is je klacht nu dat je te weinig notes hebt, of dat er te makkelijk notes gegeven worden?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
https://www.fok.nl/shop/shownotes
Als het nu echt baggeren was of de boel verrot schelden, maar nee. Het lijkt wel libelle hier ofzo.
Beide eigenlijk, en het klinkt een beetje paradoxaal he?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is je klacht nu dat je te weinig notes hebt, of dat er te makkelijk notes gegeven worden?
Ah.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar het komt er dus op neer dat ik te lief ben voor jullie.
Toch?quote:
De note waar je in deze post naar refereert (wat overigens niet echt mag hè jongenquote:
Niet echt een post waar ik trots op zou zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ook mijn fittie met een mod aan het begin staat erin. Epic
Juventusquote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:42 schreef Aiciu het volgende:
Niet 95% van je notes hebben over ruzie maken
Juventus is de griep van het voetbal.quote:
Gefeliciteerd met weer een extra notequote:
Ik heb al een anti juve note.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:44 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met weer een extra note
Is dat niet vals spelen? De rest heeft er maar 11quote:
Younes en Tolisso die bang zijn voor de mafiaquote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:45 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Is dat niet vals spelen? De rest heeft er maar 11
En dan nog niet winnen![]()
Verbaast me niks dat zelfs younes niet naar napoli wil
Maar ik heb het toch niet over een specifieke note? Ik kan niet eens meer zien wie ze geplaatst heeftquote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De note waar je in deze post naar refereert (wat overigens niet echt mag hè jongen) kan ik niet bepaald lief noemen.
[..]
Niet echt een post waar ik trots op zou zijn
Ja, precies de bedoeling.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 15:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar ik heb het toch niet over een specifieke note? Ik kan niet eens meer zien wie ze geplaatst heeft
Ik ben voorquote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:13 schreef Sigaartje het volgende:
Het lijkt me een goed idee om alle notes van iedereen te bundelen in een mooi dik wit boek van mooi papier en harde kaft, 1000 pagina’s of zo?
Verkoopt als een tierelier.
Gescheld en gerachel, moedergrapjes etc in een mooie bundel.
titel: Goed topic weer vogeltjesdans!
Tuurlijk, gpdr geldt ook voor jullie in dit geval. Dus zijn jullie ook beschermd.quote:
Ik ga dat een serieuze opzet gevenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 15:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ben voor
Staan wel een paar leuke tussen die van mij
Gdpr kan me wat. Voor mij telt alleen gtwvquote:Op zaterdag 26 mei 2018 15:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk, gpdr geldt ook voor jullie in dit geval. Dus zijn jullie ook beschermd.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 16:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Gdpr kan me wat. Voor mij telt alleen gtwv
Ja en zachte heelmeesters maken stinkende klachtenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Beide eigenlijk, en het klinkt een beetje paradoxaal he?
Maar het komt er dus op neer dat ik te lief ben voor jullie.
Ik kan er ook geen kaas van maken, 90% stamt uit 2014 en ik heb hier naderhand veel en veel ergere dingen neer gezet.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
En dan is het nog vooral maar wat GTWV enzo. Eigenlijk ben ik dus best wel braaf. Ik moet dus eigenlijk flink aan de bak hier om nog flink wat notes te verzamelen.
Klacht: te weinig notes en het is te warm om directe inspiratie op te doen om ze aan te vullen
Ja. Zo rollen wij. Keihard altijd ready.quote:
Heeft Danny afgezegd met Kim?quote:Op zondag 27 mei 2018 15:09 schreef Enchanter het volgende:
105 notes , als je kijkt waar je af en toe een note voor krijgt, lijkt Noord Korea wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |