abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179388109
Ewa boiz, tijd voor weekend _O_

TS gaat regelmatig uit eten. Vaak in een wat duurder etablissement, gewoon omdat ik van goed eten houd en een goede bediening. Mag wat kosten want geld moet rollen natuurlijk. Bij voorkeur wijnarrangementje erbij en culinair genieten maar.

Helaas is niet iedereen zo bevoorrecht dus als ik met andere mensen uit eten ga en ik trakteer niet gaan we vaak naar zo'n gemiddeld restaurantje waar je al gauw voor 40 euro per persoon (incl. drinken) klaar bent.

Nu is het eten, de bereiding en presentatie in zulke gevallen duidelijk van mindere kwaliteit. Maar fair enough, dat mag je blijkbaar niet verwachten voor 40 euro in Nederland.

Waar ik me wel echt aan erger is de slechte bediening en de houding van het personeel. Ik snap dat enerzijds wel, voor de paar knaken per uur zou ik ook chagrijnig worden. Maar goed, je kiest ervoor om dat werk te doen. Gedraag je dan ook als een gastvrouw/-heer.

Maar als ik dan ook nog geen fooi geef, gewoon omdat daar geen reden voor is, zie je hun geforceerde vrolijke blik bij het afrekenen ineens veranderen in een chagrijnige kop en doen ze kortaf.

Ja fak jou dan stomme teef :') Wat verwacht je dan. Is natuurlijk ook de schuld van de horecauitbater die zijn personeel niet goed onder controle heeft.

Klacht: horecamedewerkers die chagrijnig worden als ze geen fooi verdiend hebben :')
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
pi_179388141
Ik heb gisteren je buurvrouw nog een fooi gegeven :7
pi_179388164
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 21:12 schreef Mr.Worldwide het volgende:

TS gaat regelmatig uit eten. Vaak in een wat duurder etablissement, gewoon omdat ik van goed eten houd en een goede bediening. Mag wat kosten want geld moet rollen natuurlijk. Bij voorkeur wijnarrangementje erbij en culinair genieten maar.

Helaas is niet iedereen zo bevoorrecht dus als ik met andere mensen uit eten ga en ik trakteer niet gaan we vaak naar zo'n gemiddeld restaurantje waar je al gauw voor 40 euro per persoon (incl. drinken) klaar bent.

Nu is het eten, de bereiding en presentatie in zulke gevallen duidelijk van mindere kwaliteit. Maar fair enough, dat mag je blijkbaar niet verwachten voor 40 euro in Nederland.

Waar ik me wel echt aan erger is de slechte bediening en de houding van het personeel. Ik snap dat enerzijds wel, voor de paar knaken per uur zou ik ook chagrijnig worden. Maar goed, je kiest ervoor om dat werk te doen. Gedraag je dan ook als een gastvrouw/-heer.

Maar als ik dan ook nog geen fooi geef, gewoon omdat daar geen reden voor is, zie je hun geforceerde vrolijke blik bij het afrekenen ineens veranderen in een chagrijnige kop en doen ze kortaf.

Ja fak jou dan stomme teef :') Wat verwacht je dan. Is natuurlijk ook de schuld van de horecauitbater die zijn personeel niet goed onder controle heeft.

Klacht: horecamedewerkers die chagrijnig worden als ze geen fooi verdiend hebben :')
Ik geloof werkelijk geen kut van je verhaal. Het spijt me.
Het klinkt wel aardig.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_179388184
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 21:15 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Ik geloof werkelijk geen kut van je verhaal. Het spijt me.
Oke man. Wat geloof je dan niet, en waarom niet? Het is niet alsof ik verklaar een NASA astronaut te zijn _O-
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
pi_179388205
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 21:16 schreef Mr.Worldwide het volgende:

[..]

Oke man. Wat geloof je dan niet, en waarom niet? Het is niet alsof ik verklaar een NASA astronaut te zijn _O-
Iemand die geld heeft loopt er niet mee te koop.
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
  Forum Admin vrijdag 25 mei 2018 @ 21:20:36 #6
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_179388261
Acclimatiseer je er wel op los achteraf?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_179388297
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 21:12 schreef Mr.Worldwide het volgende:

:'(
pi_179388331
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 21:17 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Iemand die geld heeft loopt er niet mee te koop.
Hier wel, heerlijk. Lekker mezelf anoniem boven al die wajongers hier plaatsen _O_ In het echt weten veel mensen idd niet dat ik het goed heb :)

"Hoe gaat het Mr.WW? En gaat alles goed met je bedrijf?"
"Ja goed goed, hard werken weinig verdienen je kent t wel" :')
  vrijdag 25 mei 2018 @ 21:25:38 #9
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_179388362
Ogen uitgestoken.
And so is the past
pi_179388368
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 21:24 schreef Mr.Worldwide het volgende:

[..]

Hier wel, heerlijk. Lekker mezelf anoniem boven al die wajongers hier plaatsen _O_ In het echt weten veel mensen idd niet dat ik het goed heb :)

Met je ewa boizz onzin zit je zelf uitkering te trekken.
pi_179388377
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 21:25 schreef loni55 het volgende:

[..]

Met je ewa boizz onzin zit je zelf uitkering te trekken.
Ja goede redenatie idd _O-
pi_179388380
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 21:24 schreef Mr.Worldwide het volgende:

[..]

Dat is wat werken kan opleveren als je je best doet.
pi_179388429
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 21:26 schreef Mr.Worldwide het volgende:

[..]

Ja goede redenatie idd _O-
Tja uit je manier van communicatie kan ik opmaken dat je zeer zeker niet tot de middeninkomens behoort laat staan daarboven.
pi_179388445
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 21:29 schreef loni55 het volgende:

[..]

Tja uit je manier van communicatie kan ik opmaken dat je zeer zeker niet tot de middeninkomens behoort laat staan daarboven.
Eens,
pi_179388468
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 21:29 schreef loni55 het volgende:

[..]

Zo wel, dan doet hij waarschijnlijk werk dat het daglicht niet kan verdragen. :')
pi_179388485
40 euro pp is trouwens niet echt aanpakken..
Sommige flessen wijn kosten al 200 euro
Wat is precies wat ?
  vrijdag 25 mei 2018 @ 21:35:48 #17
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_179388552
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 21:31 schreef DoubleUU het volgende:
40 euro pp is trouwens niet echt aanpakken..
Sommige flessen wijn kosten al 200 euro
Wat is precies wat ?
Het zijn allemaal rotte druiven.
And so is the past
pi_179388581
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 21:30 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Zo wel, dan doet hij waarschijnlijk werk dat het daglicht niet kan verdragen. :')
Leuk. Binnenkort op opsporing verzocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')