quote:
Op donderdag 26 december 2002 13:53 schreef Solitarias het volgende:
Wat vindt de Fokker daarvan? Ik persoonlijk : soms erg geil (bij types ala Manuela Kemp), soms grote afknapper (bij types corporale borreltank met rugbyshirt en bierbenen/tieten/kont)
Ik neem aan dat je zo'n hees schor stemmetje bedoelt
quote:LOL! Goed icoon overigens!
Op donderdag 26 december 2002 13:55 schreef haaahaha het volgende:
Als ze ook nog staand pissen, ben ik verkocht!
quote:Hahaha ja, Diana Charitée als ik het goed schrijf. ,,Weetjewel, weetjenie..." hahahahahaha
Op donderdag 26 december 2002 13:55 schreef deurmat het volgende:
Kees van Kooten kon dat leuk
quote:Je hebt natuurlijk het verschil tussen een mooie, hese vrouwenstem en een manwijf. Die laatste categorie vind ik ook verschrikkelijk.
Op donderdag 26 december 2002 14:11 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens heb een bijbaantje bij een verz.maatsch. en bel offertes na. Het is best genant als iemand opneemt met een brommend ,,De Vries" en dan vraag je naar mevrouw De Vries: ,,Daar spreekt u mee" *schaaaaammm*
quote:heb jij het over Yvonne?
Op donderdag 26 december 2002 14:06 schreef Dr_Crouton het volgende:
Voor het zingen is het wel mooi (denk maar aan Sarah Bettens), maar ik moet er niet aan denken om elke dag zo'n hese door rook en bier verzadigde stem aan te horen.
Meisje in m'n klas had dat ook, hele hese stem. Maar die had toen ze jong was een flesje koperpoets o.i.d. opgedronken
Hoe heet die blonde vrouw van RTL5, die af en toe 5 in het land presenteert? Zo'n stem is mooi..
quote:Mari Carmen Oudendijk
Op donderdag 26 december 2002 14:41 schreef Spina1 het volgende:
Hoe heet die blonde vrouw van RTL5, die af en toe 5 in het land presenteert? Zo'n stem is mooi..
Maar goed, ik vind het sexy klinken als een vrouw een beetje hese stem heeft.
Soms als ik heel ziek en verkouden ben dan is ie een beetje hees, alleen dan hoort en ziet niemand me, vreselijk!
quote:Bel me eens
Op donderdag 26 december 2002 14:54 schreef dolfina-chica het volgende:
Veel mensen vinden mijn stem ook zo lekker aan de telefoon...
Ze hebben me wel eens gevraagd of ik niet aan zo'n hotlijn mee wilde werken....
(beetje opgeilen enzo.. betaalt wel goed)Maar goed, ik vind het sexy klinken als een vrouw een beetje hese stem heeft.
quote:geef je nummer maar!!
Op donderdag 26 december 2002 15:09 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Bel me eens
Courtney Love
Janis Joplin
Zijn beide toch erg mooie stemmen, niet?
quote:
Op donderdag 26 december 2002 13:53 schreef Solitarias het volgende: types corporale borreltank met rugbyshirt en bierbenen/tieten/kont )
Die hebben overigens geen rook/bierstem, vind ik.
Maar een Sarah/Manuela stem vind ik wel aantrekkelijk.
Katja is dan net weer te erg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |