quote:
Opgelost; slotjequote:
Na coke en heroine de meest schadelijke drug die er is.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:25 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een gelul.
Elk weekend alcohol drinken kan best.
Alcohol is een stuk minder schadelijk dan die twee.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na coke en heroine de meest schadelijke drug die er is.
Kan dat ook elk weekend?
Oh ik ben absoluut geen gezondheidshippie. Maar als je ziet en hoe verslavend het is en hoe het je hersenen verziekt wordt er over alcohol door de maatschappij wel echt te lichtzinnig gedachtquote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Alcohol is een stuk minder schadelijk dan die twee.
Niet elk weekend cocaïne, maar een keer in de zoveel tijd is coke erg leuk om te doen.
Je moet wel een beetje kunnen leven vind ik. Niet iedereen wil een saaie gezondheidshippie zijn.
Probleem is dat veel mensen geen mate kunnen houden en daarna geen ruggengraat hebben om er mee te kappen. Maar dat is hun probleem, er zijn genoeg mensen die er goed mee om kunnen gaan. Dus rot eens op met dat verhogen van die accijnzen.
Heroïne zou ik nooit aanraken.
Ik snap je wel, het drinken van alcohol is een soort traditie.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik ben absoluut geen gezondheidshippie. Maar als je ziet en hoe verslavend het is en hoe het je hersenen verziekt wordt er over alcohol door de maatschappij wel echt te lichtzinnig gedacht
Ik drink liever met maten.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:09 schreef Keep_Walking het volgende:
met vrienden of collega’s een borrel te doen.
quote:
In principe wel, meeste mensen die doodgaan aan heroine gaan niet dood aan het middel maar door de factoren die bij de verslaving komen kijken. Als jij gezond zou eten en leven elke dag en 1 maal per week heroine spuiten zou je best oud kunnen worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan dat ook elk weekend?
Overigens is tot 21 eenheden per week verspreid gebleken weinig effect te hebben op hersenen en lichaam. Dan kun je in principe 2 dagen per week goed biertjes peren.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan dat ook elk weekend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |