Mooi zo!
quote:Yep, nu te horen...
Op donderdag 26 december 2002 23:16 schreef Vamos het volgende:
I got U babe van Sonny & Cher....
quote:Hippe oma!
Op vrijdag 27 december 2002 13:41 schreef MSXUser het volgende:
Hoe krijgen ze het voor elkaar... 2000 platen en er staat niet één danceplaat in (zelfs niet de hele mainstream zooi die zelfs m'n oma van 90 nog wel kan waarderen).
Maar dan moet je toch bij een andere zender zijn, denk ik. Alhoewel, als genoeg Radio 2 luisteraars het zouden willen horen, zou het er wel in staan.
Maar ja, in die Belgische Tijdloze 100 staat weer geen één Beatlesplaat. Dat is voor mij dan weer onbegrijpelijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 27-12-2002 13:47]
quote:Das waar, maar, 2000 (!) nummers... en dan nog niet... Kirsty stond al niet eens bij de nominaties, dat is op zich al slecht. Er staan zoveel nummers in waarvan ik me afvraag hoe iemand uit die enorme lijst van 2500 ofzo nummers nou juist die aanklikt voor z'n top 10. Bart Peters bijvoorbeeld...
Op vrijdag 27 december 2002 13:32 schreef Jane het volgende:Hmmm, maar ja, jouw passie voor Tracey is ook wel bijzonder natuurlijk.
quote:Ik ken vrijwel niemand die dat nummer mooi vindt (als ze het al kennen). Ik vind het geweldig.
Op vrijdag 27 december 2002 13:41 schreef Jane het volgende:
Ik zie trouwens dat Anna & Kate McGarrigle met Complainte pour Ste. Catherine toch weer bij de eerste 1000 geëindigd zijn (637).Mooi zo!
quote:Ja, dat heb ik ook wel. Maar ja, smaken verschillen nu eenmaal, dus voor iedereen het gelden dat er platen in staan waarvan je niet kunt begrijpen dat anderen het mooi vinden. Maar ja, dat maakt het ook weer leuk.
Op vrijdag 27 december 2002 13:46 schreef ranja het volgende:
Er staan zoveel nummers in waarvan ik me afvraag hoe iemand uit die enorme lijst van 2500 ofzo nummers nou juist die aanklikt voor z'n top 10. Bart Peters bijvoorbeeld...
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 27-12-2002 14:02]
quote:Ik ook! Ik stem er ook elk jaar op.
Op vrijdag 27 december 2002 13:53 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Ik ken vrijwel niemand die dat nummer mooi vindt (als ze het al kennen). Ik vind het geweldig.
.
quote:Dat is ook wel weer zo. Ik moet zeggen dat ik het wel knap vind. Toch staan er nummers in die lijst waarvan ik echt spontaan vlekken krijg (Willempie, De Vogeltjesdans,...
Op vrijdag 27 december 2002 13:46 schreef Jane het volgende:
Maar dan moet je toch bij een andere zender zijn, denk ik.
quote:Willempie vind ik leuk!
Op vrijdag 27 december 2002 13:56 schreef MSXUser het volgende:[..]
Dat is ook wel weer zo. Ik moet zeggen dat ik het wel knap vind. Toch staan er nummers in die lijst waarvan ik echt spontaan vlekken krijg (Willempie, De Vogeltjesdans,...
).
En de vogeltjesdans... tja, ik kan me ook niet voorstellen dat je die met je volle verstand bij je 10 favoriete nummers zet, maar het was wel (wereldwijd!) een ongelooflijk grote hit, dus destijds hebben ook veel mensen die plaat gekocht. Muziekvoorkeur blijft iets ondoorgrondelijks...
quote:Die hoorde ik toen ik vannacht vanuit de stad naar huis liep.
Op vrijdag 27 december 2002 12:51 schreef Jane het volgende:
Somewhere Over The Rainbow uit 1939 en natuurlijk Herman van Keeken met Pappie Loop Toch Niet Zo Snel
James Geil Band, kwam die ook niet voorbij, of was dat een andere zender?
Die had wel wat hoger gemogen van mij. Toch één van mijn favoriete Bowie-nummers!
quote:De J. Geils Band, ja klopt, die waren er ook met Centerfold. Leuk nummer en jeugdsentiment.
Op vrijdag 27 december 2002 14:07 schreef CloudBox het volgende:James Geil Band, kwam die ook niet voorbij, of was dat een andere zender?
Daarstraks ook Sugar Baby Love echt geweldig, maar daarna weer helemaal tenietgedaan door een uitgerangeerd rockerig nummer van Toto, wel jammer op zich...
quote:De J. Geils Band (Centerfold) is al geweest ja... nummer 1597. Inmiddels zitten we al weer bij nummer 1425
Op vrijdag 27 december 2002 14:07 schreef CloudBox het volgende:
James Geil Band, kwam die ook niet voorbij, of was dat een andere zender?
quote:Ik bedoelde vannacht. Rond een uurtje of half drie.
Op vrijdag 27 december 2002 14:10 schreef MSXUser het volgende:[..]
De J. Geils Band (Centerfold) is al geweest ja...
quote:
Op maandag 25 november 2002 11:05 schreef dolle_hond het volgende:
mijn lijstje en de behaalde plaatsen er bij692. Albert Hammond - I don't wanna die in an air disaster (1974)
501. Babys - Isn't it time (1977)
---. Bay City Rollers - Saturday night (1976)
1631. Belinda Carlisle - Circle in the sand (1988)
451. Byrds - Eight miles high (1966)
701. Dizzy Man's Band - The opera (1975)
---. Hollies - Stop stop stop (1966)
1533. Gene Pitney - 24 hours from Tulsa (1964)
1218. Madness - Embarrasment (1981)
493. R.E.M. - The one I love (1991)
quote:Ja, hoorde je 'em? Goed he!
Op vrijdag 27 december 2002 14:19 schreef Seborik het volgende:Hello Hello Jane.
![]()
En dat nummer van Olivia vind ik ook mooi, ja. I Honestly Love You.
Maak me maar af als je wilt, maar ik heb een hele ouwe Greatest Hits LP van haar (van vóór Grease, maar gekregen na G.) en daar staan hele mooie nummers op. Soms zoet, maar als ik in de stemming ben, kan ik er echt van genieten.
Fooled around and fell in love *zwijmel*
Like a virgin, touched for the very first time...
Begrijp niet dat ze er met dit nummer in staan en niet met World Without Love? Echt 10x beter, maar ja, wie ben ik...
Long Tall Glasses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |