Tranquilo, mananaquote:
Dan is het wat dat betreft een beetje natuurlijke selectie, maar al met al is het wel eerlijker. Sommige renners nemen ook te veel risico's in een afdaling, en hebben dan ook een grotere kans op een ongeluk. Sommige sporten zijn nu eenmaal risicovoller dan de andere, ze hadden ook kunnen gaan korfballen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als ze tegen je zeggen dat je midden in de nacht op moet staan voor een sessie op de hometrainer om een hartinfarct te vermijden en je daar lekker in mee gaat weet je toch wel dat er mensen zijn die bereid zijn alle risico te nemen.
Die kan de hele etappe al gewoon niet harder.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Het gaat bij Supermannetje ook niet vanzelf, volgens mij kan hij gewoon niet harder.
Maar mag doping dan ook in korfbal?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan is het wat dat betreft een beetje natuurlijke selectie, maar al met al is het wel eerlijker. Sommige renners nemen ook te veel risico's in een afdaling, en hebben dan ook een grotere kans op een ongeluk. Sommige sporten zijn nu eenmaal risicovoller dan de andere, ze hadden ook kunnen gaan korfballen.
Als er middeltjes zijn waardoor je beter een bal in een korf kunt krijgen en het ene team gebruikt dat al wel stiekem en de andere niet dan mag het van mij.quote:
Maar hij moet ONZE Tom helpen. En wel nu.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Het gaat bij Supermannetje ook niet vanzelf, volgens mij kan hij gewoon niet harder.
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als er middeltjes zijn waardoor je beter een bal in een korf kunt krijgen en het ene team gebruikt dat al wel stiekem en de andere niet dan mag het van mij.
Hoe kijk je aan tegen fraude en kartelvorming?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als er middeltjes zijn waardoor je beter een bal in een korf kunt krijgen en het ene team gebruikt dat al wel stiekem en de andere niet dan mag het van mij.
Stop hier mee.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar hij moet ONZE Tom helpen. En wel nu.
Zelfs dat gaat er niet in zitten, vrees ikquote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:48 schreef franklop het volgende:
Nou Froome, iets van menselijkheid tonen en half minuutje verliezen ofzo.
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar hij moet ONZE Tom helpen. En wel nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |