Dat denken Tom en Tibo dus ook, dat is al 1 minuut. Dan wachten op Reichenbach, 1 minuut. Tel uit je winstquote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:15 schreef Zelva het volgende:
[..]
Je kunt geen rekening houden met zo'n ongekende freakshow als dit. Daar valt niet tegen te rijden.
Een open deur van heb ik jou daar.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:15 schreef Slobeend het volgende:
Thijs is mad https://twitter.com/thijs(...)017026067378176?s=19
Nee, in eerste weekquote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heeft Tom het op de tijdrit laten liggen?
De verschillen die er nu zijn hebben beide mannen meermaals laten liggen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heeft Tom het op de tijdrit laten liggen?
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:15 schreef Slobeend het volgende:
Thijs is mad https://twitter.com/thijs(...)017026067378176?s=19
Terwijl ze wel in elk interview zeiden dat Froome niet uitgevlakt moest worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze hadden dus allemaal verder weg moeten rijden van Froome.
Echt bizar dat ze dat niet hebben gedaan.
Hij mist een tijdrit voorlaatste etappequote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:18 schreef KappenBakken het volgende:
Het parcours was toch sowieso niet ideaal voor Dumoulin?
Dat wel. Maar het beroerde is dat de hoeveelheid volgers/potentiële sponsoren dat er geen barst meer van gelooft, steeds groter wordt. Ik wil niet klagen dat het wielrennen de grote verliezer is, en ik geloof niet dat Vroempie een Lul is, maar de UCI biedt geen duidelijkheid en schippert maar wat. Dat is 'dodelijk'.quote:
Die was gevallen eerder.quote:
Ja ik heb er niet heel veel verstand van hoor. Maar dat las ik dat de Giro met 8x bergop finishen etc niet chill was voor hem.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hij mist een tijdrit voorlaatste etappe
Nee, dat moet je never nooit nooit willen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eigenlijk zou doping gewoon weer legaal moeten worden, want nu weet je gewoon dat er een paar het gebruiken, een paar het misschien niet gebruiken. En dan ben je gewoon aan het kijken naar een ongelijke, oneerlijke strijd. Froome gebruikt zeker, Dumoulin waarschijnlijk ook wel, maar als ze gewoon carte blanche krijgen weet je gewoon waar je aan toe bent.
Is dit satire?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eigenlijk zou doping gewoon weer legaal moeten worden, want nu weet je gewoon dat er een paar het gebruiken, een paar het misschien niet gebruiken. En dan ben je gewoon aan het kijken naar een ongelijke, oneerlijke strijd. Froome gebruikt zeker, Dumoulin waarschijnlijk ook wel, maar als ze gewoon carte blanche krijgen weet je gewoon waar je aan toe bent.
Wat zou Dumoulin gebruiken?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ach, ze doen het nu ook allemaal.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, dat moet je never nooit nooit willen.
Dat dacht ik al en daarom verklaar ik het nog evenquote:
En dan iedere week een renner die naast zijn fiets ligt.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spuiten en slikkenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:20 schreef maan_man het volgende:
[..]
En dan iedere week een renner die naast zijn fiets ligt.
Gesink, wat is die hier nou helemaal aan het doen?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Gelukkig gaat Gesink morgen de etappe winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |