Die lijken soms in de meerderheidquote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat vinden alleen de mensen die kortzichtig zijn of er geen verstand van hebben.
Stop maar met deze act aub.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat vinden alleen de mensen die kortzichtig zijn of er geen verstand van hebben.
Dit, Tom moet nog ff volhouden.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
5 seconden maar, alles nog in handbereik
“Morgen nog een dag”quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, ze denken dat Vroempie al gewonnen heeft.
Zijn Finestre-klim was anders erg indrukwekkend.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:02 schreef Befbekje het volgende:
Ik vind Tom er niet lekker bij zitten, vandaag..
nog 1met valse hoopquote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit, Tom moet nog ff volhouden.
Hopen dat Froome breekt op de laatste klim
Pleasequote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:02 schreef Befbekje het volgende:
Rijden twee mannen mee, hij heeft niet echt te klagen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:03 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik krijg weer een Kruijswijk-flashback hier. De strijd om het roze nota bene in de vallei verliezen, omdat niemand meerijdt.
Ik vond hem anders vrij indrukwekkend op de Finestre.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:02 schreef Befbekje het volgende:
Hij mag al op zijn blote knietjes vanwege FDJ.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:03 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik krijg weer een Kruijswijk-flashback hier. De strijd om het roze nota bene in de vallei verliezen, omdat niemand meerijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |