Mee eens; dan is dit min of meer vergelijkbaar met die monstersolo van Landis. En dat is wat mij betreft de meest heroïsche solo ooit.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En als hij het wel haalt is het een prachtige prestatie.
Zeker, maar heeft ook gewoon goede knechten om zich heen die zich nu al kunnen gaan sparen voor morgen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Froome kan vandaag nog instorten en zal morgen ook ongetwijfeld de tol gaan moeten betalen. Dat melodramatische gedoe hier.
Buiten ritwinst hebben die er geen enkel belang bij om Tom te helpen.quote:
Heroisch ja, maar flink aan waarde afgedaan door zijn cocktailquote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens; dan is dit min of meer vergelijkbaar met die monstersolo van Landis. En dat is wat mij betreft de meest heroïsche solo ooit.
?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gek he Froome klimt nu en zij dalen nog.
LOLquote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ze kunnen afstand nemen op Pozzovivo.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Buiten ritwinst hebben die er geen enkel belang bij om Tom te helpen.
Dat maakt dus niet uit. Froome had dat daalstukje ook al gehad.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind Poels deze ronde misschien nog wel sterker dan Froome idd.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zeker, maar heeft ook gewoon goede knechten om zich heen die zich nu al kunnen gaan sparen voor morgen.
Dan moeten ze nog 1 van de 3 man (Tom/Pinot/Froome) voor het podium voorbij.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze kunnen afstand nemen op Pozzovivo.
Iedereen gebruikt; dat ie een paar testosteron pilletjes heeft genomen is irrelevant.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heroisch ja, maar flink aan waarde afgedaan door zijn cocktail
PSVCL heeft jammer genoeg besloten na VBL te bevuilen ook wielrennen te gaan volgen...quote:
Dus dan accepteren we het maar?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt; dat ie een paar testosteron pilletjes heeft genomen is irrelevant.
Dat maakt dus niet uit. Froome had dat daalstukje ook al gehad.quote:
Dat had-ie meteen in Sicilië moeten doen, a la Corleone. Gonna make them an offer they can't refuse.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:32 schreef Sloggi het volgende:
Dumoulin moet die jongens uit dat groepje een beter aanbod doen.
En DRT ook zo sporadisch.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PSVCL heeft jammer genoeg besloten na VBL te bevuilen ook wielrennen te gaan volgen...
Een sunweb vakantiequote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:32 schreef Sloggi het volgende:
Dumoulin moet die jongens uit dat groepje een beter aanbod doen.
Cyclingnews forum zal er ook wel weer uitvliegen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga dadelijk de twitter van Digger_forum maar even bekijken denk ik. Dat gaat ook weer een mooie meltdown worden.
Welcome to the Matrix.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:33 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Waarom zit jij in en ander topic?
Schouders ophalen en van de sport genieten jaquote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus dan accepteren we het maar?
Mis ik iets?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:33 schreef Aguero het volgende:
Digger_forum maar even bekijken denk ik. Dat gaat ook weer een mooie meltdown worden.
En Vayer.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga dadelijk de twitter van Digger_forum maar even bekijken denk ik. Dat gaat ook weer een mooie meltdown worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |