hij is vermoord door kankerquote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:19 schreef LurkJeRot het volgende:
Hij is niet vermoord hoor, maar toch rip natuurlijk.
Aan de ene kant vind ik het ook raar, maar er is wezenlijk geen verschil van mensen die sport kijken voor de fun of mensen die streamers/gamers bekijken voor de funquote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Kijken hoe anderen gamen, ik zal het nooit begrijpen.
RIP aan de nabestaanden, dat dan weer wel.
Dat klopt in principe ook wel weer.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:58 schreef Slabber het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik het ook raar, maar er is wezenlijk geen verschil van mensen die sport kijken voor de fun of mensen die streamers/gamers bekijken voor de fun
2,2 miljoen subs. Inderdaad nietszeggendquote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:18 schreef Wrick het volgende:
klacht lijkt me duidelijk, een of andere nietszeggende youtuber is dood nu overal huiltopics
Yup.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:05 schreef NoXia het volgende:
Ach ja, mijn overbuurman is ook overleden. Dat is het leven hé.
Interesseert me inderdaad weinig.
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:18 schreef Wrick het volgende:
klacht lijkt me duidelijk, een of andere nietszeggende youtuber is dood nu overal huiltopics
Ja, nietszeggend inderdaad. Wat is 2,200,000 nou op de wereldbevloking.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
2,2 miljoen subs. Inderdaad nietszeggend
Onterechte klacht overigens. Altijd triest als iemand op zo'n jonge leeftijd sterft en zeker als iemand zo populair is als hij en ook open was over zijn ziek zijn waardoor er veel mensen met hem meegeleefd hebben .
RIP
2,2 miljoen views is niet 2,2 miljoen mensen die hem zien. Is ws een soort van youtube-Tong80 aan het werk geweest.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:57 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ja, nietszeggend inderdaad. Wat is 2,200,000 nou op de wereldbevloking.
2.2 mil subsquote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
2,2 miljoen views is niet 2,2 miljoen mensen die hem zien. Is ws een soort van youtube-Tong80 aan het werk geweest.
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:25 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ken m niet, altijd erg als iemand op zijn 33e al sterft.
Is TotalBiscuit dan stiekem Dotan?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En dat is inclusief trol/lemming accounts.
En exclusief mensen die zijn videos keken maar niet subdenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En dat is inclusief trol/lemming accounts.
Wat is dat? (ik heb geen youtube account).quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:08 schreef Zith het volgende:
[..]
En exclusief mensen die zijn videos keken maar niet subden
Net zoiets als posten in een topic, maar het meteen verwijderen uit je MYat.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat is dat? (ik heb geen youtube account).
quote:
Kwatskut. Elk leven is evenveel waard ongeacht popi jopi tyfusvlogger of niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
2,2 miljoen subs. Inderdaad nietszeggend
Onterechte klacht overigens. Altijd triest als iemand op zo'n jonge leeftijd sterft en zeker als iemand zo populair is als hij en ook open was over zijn ziek zijn waardoor er veel mensen met hem meegeleefd hebben .
RIP
Als piet onbekend de kluizenaar uit schubbekutteveen sterft dan maalt daar niemand om. Als er iemand sterft met 2,2 miljoen volgers dan komt er meer aandacht voor, zo werkt het nu eenmaal.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 09:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Kwatskut. Elk leven is evenveel waard ongeacht popi jopi tyfusvlogger of niet.
Oja? Die moslims die andermans leven ontnemen zijn net zoveel waard als je moeder (even aangenomen dat je een goede band hebt met haar)?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 09:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Kwatskut. Elk leven is evenveel waard ongeacht popi jopi tyfusvlogger of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |