Hoe volg jij dit?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:12 schreef poiuytr het volgende:
9 aanvallers weg met o.a. Didier, Mosca en Dupont
Gewoon niet aantrekkenquote:
Statistieken doen me niks. Brenet kan er helemaal niets van.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De rant gister ten spijt is Brenet gewoon de speler die in de geschiedenis van de eredivisie, het minste balverlies heeft geleden
Ah, de Daley Blind awardquote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De rant gister ten spijt is Brenet gewoon de speler die in de geschiedenis van de eredivisie, het minste balverlies heeft geleden
Niet dat het wat uitmaakt trouwens, je kan met de simpelste jongens de meest fantastische ploegen maken.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sam is een van spaarzame lichtpuntjes in het wielrennen. De meeste renners krijgen dagelijks bezoek van wat mensen van thuiszorg om ze te helpen met eten en aankleden.
Ik dacht de officiële tracker in de gaten te houden. Maar Italianen...quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:15 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Via Twitter vanaf 13:00 dacht ik pas live
Maar je moet toch ooit met die mensen praten. En dat is nogal ingewikkeld als er alleen maar kwijl uitkomt.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Niet dat het wat uitmaakt trouwens, je kan met de simpelste jongens de meest fantastische ploegen maken.
Gesink zal wel niet mee zitten dan.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:12 schreef poiuytr het volgende:
9 aanvallers weg met o.a. Didier, Mosca en Dupont
Wel lekker als ploegleider, enige wat je hoeft te zeggen voor de wedstrijd is: 'verstand op nul, blik op oneindig'.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar je moet toch ooit met die mensen praten. En dat is nogal ingewikkeld als er alleen maar kwijl uitkomt.
Stel je voor dat je samen met Laurens de Plus aan de ontbijttafel zit. De ongemakkelijke stiltes zullen niet te harden zijn.
Het moet rapper jongen, godverdommequote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel lekker als ploegleider, enige wat je hoeft te zeggen voor de wedstrijd is: 'verstand op nul, blik op oneindig'.
Waardeloos dat het ook nergens te zien is, hier kun je het ook volgen al is het niet echt duidelijk omdat veel renners geen signaal hebbenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:17 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik dacht de officiële tracker in de gaten te houden. Maar Italianen...
twitter:laflammerouge16 twitterde op vrijdag 25-05-2018 om 12:22:18#Giro101 - 160 km to go, no break until now.The road is now slowly going up until Colle del Lys(KM 50), then a very technical downhill.In the pic the last 14km of climb. https://t.co/maMLT3ksoL reageer retweet
Nee, het enige wat je hoeft te zeggen is 'Kam aan! Go go go go go go!'quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel lekker als ploegleider, enige wat je hoeft te zeggen voor de wedstrijd is: 'verstand op nul, blik op oneindig'.
quote:Simon Yates droeg de hele Giro schoenen met veters, behalve gisteren, de dag waarop hij voor het eerst bergop tijd verloor. Gisteren reed hij met schoenen met een draaisysteem, waarschijnlijk een nieuw model van de sponsor.
Vandaag riijdt hij weer met veters in zijn schoenen.
quote:
Intens triest... Ik herhaal nogmaals: wij kunnen betere voorberschouwingen schrijven en de liveblog bijhouden dan de incompetente sukkels van NOS. Echt nul komma nul wielerverstand zit er daar.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:03 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Wat klopt hier niet
#werkenbijdenos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |