abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179361587
quote:
Patricia Paay eist maandag tonnen schade voor verspreiden 'plasseksfilm'

Patricia Paay staat maandag in de rechtbank Amsterdam tegenover de partijen die ruim vijftien maanden geleden haar beruchte plasseksfilmpje zouden hebben verspreid. Een van die partijen is GeenStijl. Volgens ingewijden gaat de diva 4,5 ton schade claimen.

Victor Schildkamp 24-05-18, 18:31 Laatste update: 18:33
De rechtbank Amsterdam wil alleen bevestigen dat 'een zaak rond Patricia Paay' maandag dient maar zegt niets over de inhoud. ,,Dat doen we niet bij civiele zaken,'' aldus een woordvoerder.

Voor wie vergeten is waar het over ging: Patricia Paay werd in februari 2017 ernstig in verlegenheid gebracht door een filmpje waarin iemand in haar mond plast terwijl zij naakt op haar knieën zit. Waarschijnlijk heeft iemand uit de vrienden- en kennissenkring van Paay het filmpje via whatsapp verspreid. Geruchten dat zijzelf het filmpje heeft verspreid, doen ook de ronde.

Verwijderen
Patricia Paay doet aangifte, samen met haar man Robbert Hinfelaar.
Patricia Paay doet aangifte, samen met haar man Robbert Hinfelaar. © HH
De twitteraar achter het account 'Eendenvanger' plaatste het filmpje destijds online en onder meer GeenStijl linkte ernaar. GeenStijl verwijderde die link na een kleine anderhalf uur weer.

Patricia Paay werd door het filmpje mikpunt van spot. Enige dagen durfde ze zelfs haar huis niet meer uit. Maar al snel spraken diverse mensen, waaronder enkele BN'ers, hun steun uit voor de zwaar beschadigde diva. In februari 2017 deed ze in Hoofddorp aangifte tegen onder meer GeenStijl, omdat die website Paay willens en wetens Paay beschadigd zou hebben. Haar advocaat Johan Langelaar kondigde aan een zware schadeclaim te gaan eisen.

,,Ik wil ze allemaal veroordeeld hebben voor het schadebedrag. En hoe ze het daarna onderling verdelen, zoeken ze maar uit. Ik pak het geld van degene die het meest heeft, het grootste bedrijf, en hoe die dat dan weer verhaalt op een van de anderen, is zijn probleem,'' zei Langelaar vorig jaar. Hij is nu niet bereikbaar voor commentaar.

Al vóórdat het filmpje destijds via sociale media in de openbaarheid kwam, werd er in showporgramma's volop over gesproken. Geruchten dat Paay het zelf verspreid zou hebben, bleven de weken na het incident ook hardnekkig rondzingen.
ad.nl

Patrcia Paay moet heel die fascisten bende van Geenstijl kapot maken w/ w/ w/
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179361655
Wat een schijnheil die Patricia Paay.
pi_179361700
zeikwijf
Ik zeg niets meer, dat was het.
pi_179361704
Wat een gezeik.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_179361758
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 18:41 schreef PaintingOnWall het volgende:
Wat een schijnheil die Patricia Paay.
ze heb gewoon gelijk

ze mag zich elke dag in der muil laten zeiken...maar ze vraagt niet om verspreiding van die activiteiten he goser
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_179361830
Ik hoop dat ze niks krijgt.
pi_179361851
Leven en laten leven. Zou het niet erg vinden als er hard wordt opgetreden tegen de verspreiding van dit soort filmpjes zonder toestemming.
pi_179361862
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 18:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ze heb gewoon gelijk

ze mag zich elke dag in der muil laten zeiken...maar ze vraagt niet om verspreiding van die activiteiten he goser
Ze liet het filmen daar krijg je gedonder mee zeker als je Patricia Paay heet. Dat wist zij vast en zeker.
pi_179361868
Wat heeft GeenStijl misdaan dan? Zij hebben alleen gelinkt naar het origineel.
pi_179361890
Ik zou wel doneren om geenstijl te helpen dat gedrocht te dokken met d'r aandachtshoercomplex.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 18:50 schreef Infection het volgende:
En dit inderdaad.
pi_179361898
quote:
Ja maar als zij dat niet hadden gedaan dan had niemand het gevonden :(!!

De rest van Nederland heeft immers geen enkel idee dat Google ook bestaat...
pi_179361905
Zal wel pislink worden als ze naast de pot pist in deze case.
pi_179361921
quote:
10s.gif Op donderdag 24 mei 2018 18:51 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Ja maar als zij dat niet hadden gedaan dan had niemand het gevonden :(!!

De rest van Nederland heeft immers geen enkel idee dat Google ook bestaat...
Een groot deel van de media linkte er zelfs naar. Filmpje stond gewoon open en bloot (hihi) op twitter.

Maarja, het is GeenStijl, die een andere mening verspreiden dan de mainstream media, dus die zijn per definitie schuldig. :')
pi_179361971
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 18:52 schreef Blue_note het volgende:
Zal wel pislink worden als ze naast de pot pist in deze case.
Dat doet ze sowieso. De enige echte schuldige is degene die het filmpje op twitter gezet heeft.
Tegen GeenStijl en dergelijke maakt ze geen schijn van kans. Het is ook niet de eerste keer dat zij een dergelijke onzinnige rechtszaak aan hun broek krijgen. Hier weten zij wel mee om te gaan.
  donderdag 24 mei 2018 @ 18:55:25 #15
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_179361983
quote:
Dit zou een enorm precedent kunnen opleveren. En in die context is het misschien beter dat mevrouw Paay niet wint.

Dan kan je namelijk bijna alles platgooien.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_179362022
quote:
7s.gif Op donderdag 24 mei 2018 18:54 schreef Infection het volgende:

[..]

Dat doet ze sowieso. De enige echte schuldige is degene die het filmpje op twitter gezet heeft.
Tegen GeenStijl en dergelijke maakt ze geen schijn van kans. Het is ook niet de eerste keer dat zij een dergelijke onzinnige rechtszaak aan hun broek krijgen. Hier weten zij wel mee om te gaan.
Ik blijf bij mijn mening dat als je zeker wilt weten dat dergelijke filmpjes niet online opduiken, je ze niet moet maken.
pi_179362036
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 18:57 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik blijf bij mijn mening dat als je zeker wilt weten dat dergelijke filmpjes niet online opduiken, je ze niet moet maken.
Inderdaad. Ze leek er ook totaal geen moeite mee te hebben dat die camera op haar gericht stond, integendeel zelfs.
pi_179362095
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 18:57 schreef Infection het volgende:

[..]

Inderdaad. Ze leek er ook totaal geen moeite mee te hebben dat die camera op haar gericht stond, integendeel zelfs.
Daarom dacht ik dat het allemaal maar een mediastunt was voor de aandacht. En die aandacht heeft ze gekregen. Hoeveel betaalt een Pauw of Rtl latenight voor zo'n tafelgaste. Sylvana Simons kreeg dacht ik een paar duizend euro om bij pauw of Jinek aan te schuiven.
pi_179362136
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:00 schreef PaintingOnWall het volgende:

[..]

Daarom dacht ik dat het allemaal maar een mediastunt was voor de aandacht. En die aandacht heeft ze gekregen. Hoeveel betaalt een Pauw of Rtl latenight voor zo'nn tafelgaste. Sylvana Simons kreeg dacht ik een paar duizend euro om bij pauw of Jinek aan te schuiven.
Een mediastunt was het sowieso. Dat zag je al van mijlenver aankomen. En nu denkt ze er nog wat extra geld aan te kunnen verdienen ook, door een rechtszaak aan te spannen.

Je moet wat als de TV je niets meer oplevert. Men is haar allang weer vergeten.
pi_179362176
quote:

[..]

Er blijven altijd mensen die roepen 'prive is prive'.
Natuurlijk, in beginsel mee eens. Maar als je zeker wilt weten dat iets niet kan gebeuren, is de enige mogelijkheid dat die zaken niet bestaan.

Dat staat even los van de schuldvraag.
pi_179362185
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 18:57 schreef Blue_note het volgende:

[..]

quote:
..
[..]

wat is jullie probleem gasten

je heb prive fimpjes en je heb openbare filmpjes.
pi_179362216
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 18:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ze heb gewoon gelijk

Precies. Hopelijk wint ze.
pi_179362247
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:04 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

[..]

wat is jullie probleem gasten

je heb prive fimpjes en je heb openbare filmpjes.
Als je nou de hele context leest...
Ik zeg dat als je ZEKER wilt weten dat zoiets nooit opduikt, je ze niet moet maken.

En zeg tevens dat dit los staat van de schuldvraag.
pi_179362495
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:07 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Als je nou de hele context leest...
Ik zeg dat als je ZEKER wilt weten dat zoiets nooit opduikt, je ze niet moet maken.

En zeg tevens dat dit los staat van de schuldvraag.
ja dat is heel makkelijk te zeggen

degene die dit heeft laten uitlekken wist dat dit een publiek figuur was die daardoor heel veel schade zou oplopen.....

als dit nou je buurmeisje zou overkomen zou de impact veel minder zijn dan iemand als paticia paay

Ik denk dat daarom een schadevergoeding gewoon op zijn plaats is....sowieso om die mongolen van geenstijl een lesje te leren...
pi_179362525
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:18 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

degene die dit heeft laten uitlekken wist dat dit een publiek figuur was die daar heel veel schade zou oplopen.....

als dit nou je buurmeisje zou overkomen zou de impact veel minder zijn dan iemand als paticia paay

Ik denk dat daarom een schadevergoeding gewoon op zijn plaats is....sowieso om die mongolen van geenstijl een lesje te leren...
Mijn 'punt' gaat niet over wie schuldig is.
Iets wat nooit gemaakt is kan nooit uitlekken.
pi_179362558
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:19 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Mijn 'punt' gaat niet over wie schuldig is.
Iets wat nooit gemaakt is kan nooit uitlekken.
ja en als je nooit over een zebrapad loopt kan je ook nooit over gereden worden...

wtf ...met wie heb ik hier te maken....een clown?
pi_179362590
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ja en als je nooit over een zebrapad loopt kan je ook nooit over gereden worden...

wtf ...met wie heb ik hier te maken....een clown?
Dat laatste vraagt heel FOK! zich over jou af. Dat terzijde.

Je stelling is ook onjuist. Want ook naast een zebrapad kun je overreden worden.

Filmpjes die niet bestaan kunnen niet uitlekken.
  donderdag 24 mei 2018 @ 19:24:28 #28
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_179362636
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:18 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

degene die dit heeft laten uitlekken wist dat dit een publiek figuur was die daardoor heel veel schade zou oplopen.....

Oh het jongetje haat GeenStijl, dat is het gewoon.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_179362670
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 19:22 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dat laatste vraagt heel FOK! zich over jou af. Dat terzijde.

Je stelling is ook onjuist. Want ook naast een zebrapad kun je overreden worden.

Filmpjes die niet bestaan kunnen niet uitlekken.
Ik ben van harvard mijn stellingen vallen niet over te discussiëren, ik ben een autoriteit.

als je niet eet krijg je honger...wat wil dat zeggen ?
  donderdag 24 mei 2018 @ 19:26:29 #30
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_179362684
Met al die 'hacks' sinds het internet bestaat zouden mensen en dan vooral 'BN'ers' (omdat interessanter) er wijs aan doen om niet zulk materiaal op te nemen, of iig niet je hoofd er op laten zien. Degene voor wie je het maakt weet toch wel dat jij het was.

Je volledige hoofd niet laten zien als iemand in je mond urineert is wat lastig maar best mogelijk.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')