Dan koop je de verkeerde telefoons.quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:33 schreef CyberCow het volgende:
Grotere klacht is dat de facebook app standaard op een telefoon staat.
Nog op niet een van mijn smartphones gezien.quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:33 schreef CyberCow het volgende:
Grotere klacht is dat de facebook app standaard op een telefoon staat.
Op Android os staat het vrijwel standaard geinstalleerd.quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:01 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nog op niet een van mijn smartphones gezien.
Bij Samsung's ja. Staat verder los van Android.quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:03 schreef PaintingOnWall het volgende:
[..]
Op Android os staat het vrijwel standaard geinstalleerd.
Ik heb een ghost-account met een afrikaanse naam en toenaam (nep). ik kom met zoveel shit weg ongelooflijk.quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:06 schreef Aiciu het volgende:
Mijn account gaan ze morgen blokkeren, ze doen maar
IOS komt er hier niet in, dus ja.quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:03 schreef PaintingOnWall het volgende:
[..]
Op Android os staat het vrijwel standaard geinstalleerd.
Zo sta ik in de BRPquote:Op donderdag 24 mei 2018 19:07 schreef PaintingOnWall het volgende:
[..]
Ik heb een ghost-account met een afrikaanse naam en toenaam (nep). ik kom met zoveel shit weg ongelooflijk.
zeg wel. de apparaten waar het standaard op zat die ik ooit heb aangeraakt waren van die gratis android 2.0 tablets die je gratis krijgt bij de krant. mijn telefoon heeft de app ook niet standaard geïnstalleerd.quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan koop je de verkeerde telefoons.
ik irriteerde me eraan dat er alleen maar filmpjes en tags van mensen op filmpjes voorbij komen. daar heb ik dus niks aan. ik kick nu ff af en daarna installeer ik het weer voor als ik weer eens een dossier over iemand moet aanleggen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:43 schreef PaintingOnWall het volgende:
Ik spioneer vaak bij anderen maar er staat steeds minder op nu iedereen doorheeft dat je vriendenlijstjes en posts kunt afschermen... ja doei dan houdt het op gebruik geen facebook meer.
ik word alleen maar toegevoegd door recruiter en ander volk dat interessant en intelligent wil doen. Mensen nemen dezelfde slechte gewoontes mee naar LinkedIn.quote:Op donderdag 24 mei 2018 23:13 schreef Murdera het volgende:
Sinds dat zondag-met-lubach-stop-met-FB zijn er een hoop debielen op linkedin die ik nooit echt gesproken heb, maar wel iedereen proberen toe te voegen.
Android telefoons worden standaard voorzien van deze app. Gelukkig wel eraf te gooien maar vind het onzin dat dit moet.quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan koop je de verkeerde telefoons.
Nee hoor, mijn Android-telefoon had deze app niet voorgeinstalleerd. Daarom dat ik eerder al zei dat het niet om Android ging, maar om de hardwarefabrikant. Ik gok Samsung?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:34 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Android telefoons worden standaard voorzien van deze app. Gelukkig wel eraf te gooien maar vind het onzin dat dit moet.
Mijn Nokia had hem er ook niet op staan, gaat er ook niet op komen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn Android-telefoon had deze app niet voorgeinstalleerd. Daarom dat ik eerder al zei dat het niet om Android ging, maar om de hardwarefabrikant. Ik gok Samsung?
Heldquote:Op donderdag 24 mei 2018 19:12 schreef marc0871 het volgende:
[..]
IOS komt er hier niet in, dus ja.
Maar nee, nog steeds geen facebook app op mijn telefoons gezien.
Mis ik verder ook niks aan, want ik heb geen facebook account.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |