Zet een foto in je fotoboekquote:Op donderdag 24 mei 2018 17:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd naar hoe jullie er allemaal uitzien
Snap ik wel. 🤔quote:Op donderdag 24 mei 2018 17:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Lelijk. Meer hoef je niet te wetenquote:Op donderdag 24 mei 2018 17:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Nee, post alleen af en toe in lif wat heb je aan vandaag.quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Je had laatst toch een foto geplaatst in het users topic?
Heb een foto in m’n fotoboek. 😊quote:Op donderdag 24 mei 2018 17:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Brak bijna mijn nek maar leuke fotoquote:Op donderdag 24 mei 2018 18:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb een foto in m’n fotoboek. 😊
Ohja.. daar had ik je gezien! Je bent echt knapquote:Op donderdag 24 mei 2018 18:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, post alleen af en toe in lif wat heb je aan vandaag.
Wat heb je als laatst gezegd?quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:23 schreef cherrycoke het volgende:
awkward silence heb ik hulp bij nodig, dames help mij is even
quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:18 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ohja.. daar had ik je gezien! Je bent echt knap![]()
Vertel.. waar loop je op vast?quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:23 schreef cherrycoke het volgende:
awkward silence heb ik hulp bij nodig, dames help mij is even
quote:
stil vallen van gesprekken dan hebben we het ergens over en BOEM stilte voor 2 minutenquote:
Toch even in het topic gespiekt, can confirmquote:Op donderdag 24 mei 2018 18:18 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ohja.. daar had ik je gezien! Je bent echt knap![]()
Een halve minuut vind je lang?quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nadenken is niet spontaan, dus logisch dat het gesprek dan ook niet spontaan is.
Haak in op het lopende gesprek met iets over jezelf en stel wat vragen.
Als ik steeds een halve minuut op antwoord moet wachten is het bij mij ook snel NEEEEXT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |