Het is zelfbescherming.quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft weinig met durven te maken.
Ik krijg zo'n jeuk van Bora, dat is gewoon onbeschrijfelijk. Hoe die Konrad gewoon weer geruisloos de top 10 binnensluipt zonder ook maar 1 KEER in beeld te zijn geweest, die hele ploeg is werkelijk te mensonterend voor woorden. Fomerlo die ook gewoon blijft aanharken terwijl hij inmiddels 30ste staat op 3 uur achterstand. WAAROM? Als hij vandaag was meegesprongen had hij de etappe met een half uur voorsprong gewonnen. Welke totaalmalloot intstrueert die jongens?quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou graag je mening horen over de laatste geruchten (Mollema->Bora, Tejay->Vaughters), de terugval van Bart de Clercq in zijn herstel, Jelle Vanendert die in bloedvorm is volgens Sergeant en de werken van Mikhel en Bjorg.
Graag in afzonderlijke posts, anders halen we de 101 topics niet.
Dat ook weer niet.quote:
Schreuder heeft de ziekte van Heidel.quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat ook weer niet.
Maar heb je nou net naar NPO2 gekeken, dikke? Het ging over Heidel, Nagelsmann en aardappelhoofd Schreuder.
Stijn boycot Jeroen Stekelenburg producties.quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat ook weer niet.
Maar heb je nou net naar NPO2 gekeken, dikke? Het ging over Heidel, Nagelsmann en aardappelhoofd Schreuder.
Jammer dat het maar een halfuur duurde. Al was er op de Footbalnout na weinig nieuws voor mij als trouwe lezer van Michiel de Hoog en het boekje Das Reboot. Goed dat het in ieder geval voor een breder publiek bespreekbaar komt.quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat ook weer niet.
Ach, maar Pepijn Lijnders is er ook doorheen gezakt. En Willem Weijs wil strengere instap eisen terwijl Alfredje Schreuder juist, terecht, pleitte voor een grotere poel.quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Willem Weijs is een hele goede trainer en KNVB moet ophoepelen met hun eisen voor cursus coach betaald voetbal (dit is al jaren zo). Maar ja groot log en traag ouwe mannetjes bolwerk.
Komen nog 3 afleveringen geloof ikquote:Op donderdag 24 mei 2018 21:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jammer dat het maar een halfuur duurde. Al was er op de Footbalnout na weinig nieuws voor mij als trouwe lezer van Michiel de Hoog en het boekje Das Reboot. Goed dat het in ieder geval voor een breder publiek bespreekbaar komt.
Dit klopt niet, want eindelijk is er eens de moeite genomen door Studio Sport voor iets interessants.quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Stijn boycot Jeroen Stekelenburg producties.
En dan kwam er nog zo'n andere studentikoze NOS-nerd langs waarvan ik de naam altijd vergeet. Hij lijkt op Tommie van Sesamstraat.quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Stijn boycot Jeroen Stekelenburg producties.
Weijs zijn idee over strengere eisen ben ik het ook niet mee eens inderdaad. Ik vind dat KNVB het veel breder moet trekken en gedurende opleiding strengere eisen gaan opstellen. Maar ik heb het idee dat de docenten daar allergisch zijn voor laptoptrainers. En tegenwoordig kom je er niet mee weg als je niet met laptops aan de slag gaat om alles te analyseren.quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:59 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ach, maar Pepijn Lijnders is er ook doorheen gezakt. En Willem Weijs wil strengere instap eisen terwijl Alfredje Schreuder juist, terecht, pleitte voor een grotere poel.
Terugkijkwaardig dus?quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit klopt niet, want eindelijk is er eens de moeite genomen door Studio Sport voor iets interessants.
Sjoerd van Ramshorstquote:Op donderdag 24 mei 2018 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan kwam er nog zo'n andere studentikoze NOS-nerd langs waarvan ik de naam altijd vergeet. Hij lijkt op Tommie van Sesamstraat.
Het was wel echt een paar artikels van de Correspondent uitgewerkt op tv he?quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jammer dat het maar een halfuur duurde. Al was er op de Footbalnout na weinig nieuws voor mij als trouwe lezer van Michiel de Hoog en het boekje Das Reboot. Goed dat het in ieder geval voor een breder publiek bespreekbaar komt.
Ja, die gast. Wat een minkukel is dat.quote:
Genant overigens die man van Willem II op de vraag of Nederland ook kan veranderen; had ie het maar over grotere poel in Duitsland. Nee, jij durft niet jongeman. Dan wel Adrie Koster aanstellenquote:Op donderdag 24 mei 2018 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het was wel echt een paar artikels van de Correspondent uitgewerkt op tv he?
Vrij weinig inhoud, dat was eigenlijk best teleurstellend. En die gast van Willem II die op papier best interessant klinkt komt in het echt niet uit z'n woorden, daar hebben we dus niks aan.
Toch een relatie met Stax gehad, kunnen wij niet zeggen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, die gast. Wat een minkukel is dat.
Adrie Koster is dan weer de schuld van Joris Mathijsen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Genant overigens die man van Willem II op de vraag of Nederland ook kan veranderen; had ie het maar over grotere poel in Duitsland. Nee, jij durft niet jongeman. Dan wel Adrie Koster aanstellenDat gaat nergens over
Maar hij is hoofd jeugdopleidingen en geen TD.quote:Op donderdag 24 mei 2018 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Genant overigens die man van Willem II op de vraag of Nederland ook kan veranderen; had ie het maar over grotere poel in Duitsland. Nee, jij durft niet jongeman. Dan wel Adrie Koster aanstellenDat gaat nergens over
Ik heb het gevoel dat Dionne iedereen heeft afgewerkt. Ze lijkt me de Floortje Mackaij onder de nieuwslezers.quote:Op donderdag 24 mei 2018 22:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toch een relatie met Stax gehad, kunnen wij niet zeggen.
Het duurde ook maar 27 minuten terwijl je hier makkelijk een uur/anderhalf uur mee kunt vullen (lol). Even bellen voor een afspraak en je kunt ronduit de hele dag kletsen met Heidel.quote:Op donderdag 24 mei 2018 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het was wel echt een paar artikels van de Correspondent uitgewerkt op tv he?
Vrij weinig inhoud, dat was eigenlijk best teleurstellend. En die gast van Willem II die op papier best interessant klinkt komt in het echt niet uit z'n woorden, daar hebben we dus niks aan.
Tejay heb ik geen enkele mening over, totaal niet toe doende coureur.quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou graag je mening horen over de laatste geruchten (Mollema->Bora, Tejay->Vaughters), de terugval van Bart de Clercq in zijn herstel, Jelle Vanendert die in bloedvorm is volgens Sergeant en de werken van Mikhel en Bjorg.
Graag in afzonderlijke posts, anders halen we de 101 topics niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |