Voedselverspilling eersteklas bij voorbaat dan..quote:Op donderdag 24 mei 2018 17:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Kiep dat ding de vuilbak in man..
De pizza die ik in hartje Rome at was inderdaad niet al te geweldig :/quote:Op donderdag 24 mei 2018 17:31 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
Denken dat er pizza’s in Nederland bestaan![]()
Voor een echte pizza’s moet je in een klein vissersdorpje of in de bergen in noord-Italië zijn.
Hij is niet lekker omdat hij zo lang ontdooit heeft gelegen. Bij invriezen ontstaan kristallen die de celwanden kapot kunnen maken. Als je je voer zolang laat liggen vloeit alles van waarde eruit. Daarom smaakt dat ding niet meer. Opnieuw invriezen zal niets oplossen en het waarschijnlijk nog erger maken.quote:Op donderdag 24 mei 2018 17:36 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Voedselverspilling eersteklas bij voorbaat dan..
Denk dat ie niet lekker is gerezen omdat je het ding er normaalgesproken dus koud erin zet.. dus ik kan het gewoon alsnog proberen.
Nooit naar een restaurant met plaatjes bij de voordeur gaan.quote:Op donderdag 24 mei 2018 17:37 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
De pizza die ik in hartje Rome at was inderdaad niet al te geweldig :/
En de pasta ook al niet :/
Flikker m er gewoon in, samen metwat andere broodjes. zojuist besloten.quote:Op donderdag 24 mei 2018 17:46 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Hij is niet lekker omdat hij zo lang ontdooit heeft gelegen. Bij invriezen ontstaan kristallen die de celwanden kapot kunnen maken. Als je je voer zolang laat liggen vloeit alles van waarde eruit. Daarom smaakt dat ding niet meer. Opnieuw invriezen zal niets oplossen en het waarschijnlijk nog erger maken.
Maar als jij graag klef karton kauwt omdat je het anders verspilling vindt, jouw feestje hè.
Pizza in noord Italië is ook troep.quote:Op donderdag 24 mei 2018 17:31 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
Denken dat er pizza’s in Nederland bestaan![]()
Voor een echte pizza’s moet je in een klein vissersdorpje of in de bergen in noord-Italië zijn.
Yolo.quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:07 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Flikker m er gewoon in, samen metwat andere broodjes. zojuist besloten.
en als ze het dan niet overleven?quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:59 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Als ie vanavond niet lekker is, gooi ik m op de balkon voor mn gevleugelde vrienden..
Dan ga ik heel hard Anouk draaien.quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:59 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Als ie vanavond niet lekker is, gooi ik m op de balkon voor mn gevleugelde vrienden..
Geen Italië kennen zijnquote:
zo hersenloos ben je toch niet.....jij snapt hetquote:Op donderdag 24 mei 2018 22:54 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Geen Italië kennen zijn![]()
Noord Italië is juist tantoe lekker.
Zuid Italië is heel traditioneel omdat het toerisme daar gewoon wat minder is en is daarom ook niet zo goed als noord Italië omdat dat wel op toeristen gericht is en dus betere kwaliteit.
Je doet je naam eer aan.quote:Op donderdag 24 mei 2018 22:54 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Geen Italië kennen zijn![]()
Noord Italië is juist tantoe lekker.
Zuid Italië is heel traditioneel omdat het toerisme daar gewoon wat minder is en is daarom ook niet zo goed als noord Italië omdat dat wel op toeristen gericht is en dus betere kwaliteit.
Stront, streepjes en kuttelereepjes.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 07:45 schreef C.L.Werner het volgende:
Geen aardappelen, groenten en vlees eten
Inderdaad, daarom gewoon lekker aardappelen, groenten en vlees eten.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 08:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Stront, streepjes en kuttelereepjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |