quote:
quote:TourDeJose
May 21 at 4:04pm ·
Ik ben weer een beetje bijgekomen na de late avonden op Eurosport met de Ronde van Californië.
Ik ben nu bijna drie weken vrij wat betreft Eurosport maar zit zeker niet stil. Er wordt vooral veel gefietst door mijzelf (ben op 1/3 van het 10.000km jaardoel)🙂 en ik lees eindelijk weer eens wat boeken.
Tevens heb ik wat andere leuke projecten:
Zondag 27 mei kun je Gooik-Geraardsbergen-Gooik 2018 live volgen (in het Engels).
Ik begin ook aan een nieuw project What’s Up Cycling waar ik mini docu’s ga presenteren met als thema de overeenkomsten tussen bedrijfsleven, IT en fietsen!
Mijn volgende live-wedstrijd op Eurosport is de Ronde van Zwitserland op 9 juni, herenigd met Bobbie Traksel en gelijktijdig de Ronde van Slovenië met Karsten Kroon. Beide koersen zijn live en exclusief op Eurosport te zien.
Oh qua x is dat wel heerlijk ja ghehe. Mijn hoogste is rond de 100 met 7 combiwedstrijden in de EL, 4 kwamen nog goed in de laatste 5 minuten.quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mijn mooiste bets blijven Trevor Bayne die als rookie/jongeling de Daytona 500 van 2011 won (@81) en Candyce McGrone die de 200m in de Diamond League in Monaco won door Schippuuuuuurs op een honderdste te kloppen (@251)
Ik doe niet aan cardio. Cardio is voor watjes.quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij hebt ook al meer dan 3000 km op de teller staan?
Ik zocht alleen op Tour De Jose om meer te weten te komen over wie er in Cali naast haar zou zitten.quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Oh ik volg dat allemaal niet, doet Stijn voor me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Dit vinden Jose en heywoodu niet leuk.quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik doe niet aan cardio. Cardio is voor watjes.
quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Het Godenkind is in Milaan.Content met Rodri?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik zocht alleen op Tour De Jose om meer te weten te komen over wie er in Cali naast haar zou zitten.
En vervolgens ben jij daar niet de vinden.quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:11 schreef wimderon het volgende:
Voor de komende 5 minuten verwelkomen we jullie graag alhier:
SPT / Balwaaze Belgium Tour 2018 #1
Ja, want de mening van een random Colombiaan kan me wat schelen. Haha.quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit vinden Jose en heywoodu niet leuk.
Ik ben daar wel hoor. Er is alleen nog niets gebeurd wat het posten waard is.quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En vervolgens ben jij daar niet de vinden.
quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Het Godenkind is in Milaan.Dit boeit niemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
Jij niet maar Jose wel. Die zet haar Twitter nu een week op inactief.quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, want de mening van een random Colombiaan kan me wat schelen. Haha.
Mij wel.quote:
Jij bent ook niemand.quote:
AD snapt er niet zoveel vanquote:Op donderdag 24 mei 2018 16:15 schreef Bugno het volgende:
LIVE: Slotklim nadert, kiest Dumoulin voor de aanval?
AD-goden
Slecht in beeld gebrachtquote:Op donderdag 24 mei 2018 16:13 schreef IbanMayo het volgende:
Zal De Greip in dit gehandicaptenveld zijn tweede ritzege boeken? SPANN0ND
Uiteraard, voor twintig miljoen echt een koopje. Wel een beetje hypocriet om zo te handelen met Rodri en vervolgens in elke microfoon te spugen dat Barcelona zich zo misdraagt omtrent Griez, maar dat zien we dan maar door de vingers. Om Rodri drie jaar geleden te laten gaan omdat te klein en hem nu weer terug te halen is ook niet echt geweldig, maar al met al ben ik zeer te spreken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |