Maar die was een paar maanden later ook meteen klaar met z'n seizoenquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Behalve Ivan de Verschrikkelijke die op zijn beurt Kiki nog eens compleet vernederde.
De kans dat dat hij een wereldrecord zou lopen schatte ik onder de omstandigheden rond de 0.1 procent haha. Dat was echt een grove fout van de bookies.quote:
Ja kijk er eigenlijk bijna nooit naar, maar vgm hebben de bookies daa rook niet heel veel verstand van.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:45 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wedden op atletiek lijkt me heel tof.
Tja... Genoeg onderzoeken geweest maar op ene of andere manier komen ze er altijd mee wegquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:50 schreef Chiappucci het volgende:
Als je nagaat hoeveel brommers er in Spanje en Italië in de loop der jaren rondgefietst hebben, is het een wonder dat ze de sport daar nog niet opgedoekt hebben.
Criminele padquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:49 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Aitor Gonzalez was ook een mooie![]()
The boy with the angel facequote:
Is cultuurquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:50 schreef Chiappucci het volgende:
Als je nagaat hoeveel brommers er in Spanje en Italië in de loop der jaren rondgefietst hebben, is het een wonder dat ze de sport daar nog niet opgedoekt hebben.
González ontkent onschuldig te zijn na zijn laatste aanhoudingquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:51 schreef Bugno het volgende:
[..]
Criminele pad
Na zijn wielercarrière komt González meermaals in aanraking met politie en justitie. In 2007 werd González veroordeeld voor het rijden onder invloed van alcohol en cocaïne. Een jaar later werd de Spanjaard gearresteerd voor het inhuren van drie personen om iemand die hem geld verschuldigd was te mishandelen. In 2011 werd González gearresteerd voor een bank scam. In 2016 werd hij aangehouden op verdenking van een diefstal bij een telefoonwinkel in Alicante. González ontkent onschuldig te zijn na zijn laatste aanhouding.[2]
Leuke jongen.
In Italië zijn de tijden wel veranderd, vroegah had je daar jaarlijks 5/6 renners die opeens op de brommers waren, tegenwoordig een stuk minder.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:50 schreef Chiappucci het volgende:
Mooie barbecue-spots op de oostflank.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:53 schreef IbanMayo het volgende:
Wegkapitein Lau heeft Prato Nevoso gelukkig goed bestudeerd.
Dat kan prima. Diamond Leagues, WK's/EK's en enkele kleinere wedstrijden.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:45 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wedden op atletiek lijkt me heel tof.
Italiaanse wielrennen is naar verhouding dan ook morsdood.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In Italië zijn de tijden wel veranderd, vroegah had je daar jaarlijks 5/6 renners die opeens op de brommers waren, tegenwoordig een stuk minder.
IPA'tje in de laatste km.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:53 schreef IbanMayo het volgende:
Wegkapitein Lau heeft Prato Nevoso gelukkig goed bestudeerd.
Paro? Die wikkelt zich zo in z'n dekentje omdat Trump toch geen Nobelprijs zal krijgen voor de Noord-Korea-summit.quote:
Mwa, ze staan bovenaan in de CQ-landen-rankingquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Italiaanse wielrennen is naar verhouding dan ook morsdood.
Nee, R_R. Hij heeft wat uit te leggen over Hoffenheim.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Paro? Die wikkelt zich zo in z'n dekentje omdat Trump toch geen Nobelprijs zal krijgen voor de Noord-Korea-summit.
In het nationale circuit zitten ze echt nog wel en op de een of andere manier blijven er profploegen met volle teugen intrappen. Dan heb je opeens zo'n Paolo Toto, Celano of Zamparella, wat gewoon oprecht een pizzabezorger was, die opeens full time profs als Ulissi en Bernal komen kloppen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In Italië zijn de tijden wel veranderd, vroegah had je daar jaarlijks 5/6 renners die opeens op de brommers waren, tegenwoordig een stuk minder.
Reageer eens op mijn Frankrijk-tips joh, luie hond.quote:
Vijf miljoen voor Brenet neerleggen vind ik best humor.quote:
De Josh gaat via Hoffenheim gewoon naar Beieren en daar de CL winnen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Vijf miljoen voor Brenet neerleggen vind ik best humor.
Ik ga een heel schattig berichtje terugsturen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:58 schreef Bugno het volgende:
[..]
Reageer eens op mijn Frankrijk-tips joh, luie hond.
Ik kijk vol verwachting uit naar de werken van Niklas Kaul in Götzis dit weekend.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat kan prima. Diamond Leagues, WK's/EK's en enkele kleinere wedstrijden.
Haha wtfquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Vijf miljoen voor Brenet neerleggen vind ik best humor.
Ik zet de pagina vast open.quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:00 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik ga een heel schattig berichtje terugsturen.
Ik gok dat Balwaasje Tour maximaal duizend kijkers trektquote:Op donderdag 24 mei 2018 16:01 schreef Columbiafan het volgende:
Moeten we al overschakelen naar de Baloise Tour?
Klein groepje puntenpakkers kunnen het nog 'redelijk' verbloemen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mwa, ze staan bovenaan in de CQ-landen-ranking
http://cqranking.com/men/asp/gen/cqRankingCountry.asp
twitter:TourDeJose twitterde op donderdag 24-05-2018 om 15:04:13Op de markt!Ik ben zoek op naar nieuwe projecten en/of banen, parttime of fulltime, ZZP of dienstverband, om mezelf weer verder te ontwikkelen en uit te dagen. Kernwoorden: meertalig, communicatie, snel, precies, ondersteunend, IT, sportief. Mail > info@tourdejose.com https://t.co/6D7fSoEVIy reageer retweet
Goede idee, halve peloton aan de tramadol genot.quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:01 schreef Columbiafan het volgende:
Moeten we al overschakelen naar de Baloise Tour?
Eindelijkquote:Op donderdag 24 mei 2018 16:03 schreef wimderon het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op donderdag 24-05-2018 om 15:04:13Op de markt!Ik ben zoek op naar nieuwe projecten en/of banen, parttime of fulltime, ZZP of dienstverband, om mezelf weer verder te ontwikkelen en uit te dagen. Kernwoorden: meertalig, communicatie, snel, precies, ondersteunend, IT, sportief. Mail > info@tourdejose.com https://t.co/6D7fSoEVIy reageer retweet
Neem ontslag bij ES dan...quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:03 schreef wimderon het volgende:
Phillipe Gaumont vindt dit spijtig.quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:03 schreef TargaFlorio het volgende:
Karsten heeft de blonde periode gemist zo te horen.
Mijn mooiste bets blijven Trevor Bayne die als rookie/jongeling de Daytona 500 van 2011 won (@81) en Candyce McGrone die de 200m in de Diamond League in Monaco won door Schippuuuuuurs op een honderdste te kloppen (@251)quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:44 schreef skysherrif het volgende:
Mooiste bet die ik heb gemaakt blijft een odd van 1.50 of Usain Bolt geen wereldrecord ging lopen op 200m. In de regen, na 5 afstanden in 2 dagen ervoor, redelijk uit vorm.
1000 euro op gezet.
Dat terzijde.
Ik mis een hoop kernwoordenquote:Op donderdag 24 mei 2018 16:03 schreef wimderon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |