Sinds de break-up tussen mijn inmiddels dus ex-vriendin en mij krijg ik verschillende verschuilde verzoeken van vriendinnen van haar.
Ik heb echt ontzettend vaan ontzettend goeie sex gehad met mijn ex. Ik denk dat zei daar echt haar vriendinnen mee heeft lekker gemaakt; dat de sex zo goed was en dat die vriendinnen dus nu 'hun kans ruiken' om ook eens door mij geneukt te worden.
Waar gaan die gesprekken over die jullie als dames met elkaar hebben?
Ik dnek dat veel heren wel geinteresseerd zijn in jullie stories!!!
quote:Jah maar dat is mijn vraag ook niet. Ik wil weten hoe het komt dat ik nu ineens neuk-verzoeken krijg. Kijk niet dat ik er niet op ga antwoorden. Maar gewoon voorbeelden van wat er allemaal besproken wordt.
Op donderdag 26 december 2002 13:00 schreef dennisdotcom het volgende:
Je wist toch wel dat meiden vaak veel intiemer zijn met vriendinnen (qua verhalen) dan jongens ?
quote:Dat was de vraag niet...
Op donderdag 26 december 2002 13:02 schreef ByteMe het volgende:
Go for it![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Intresseert me geen reet,.. Altijd die verhalen over winkelen en schoenen en zo.
Op donderdag 26 december 2002 12:59 schreef Timmmm het volgende:
Waar gaan die gesprekken over die jullie als dames met elkaar hebben?
Groettuh!
ff serieus, ik geloof weinig van dit verhaal
Maargoed, meisjes vertellen elkaar soms dingen met veel details
quote:jah dat klopt er gebeuren rare dingen rond mijn persoon de laatste tijd.
Op donderdag 26 december 2002 16:43 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Was jij niet diegene die ook al met de ex van je beste vriend had gevoosd? Waar klaag jij in godsnaam over?
quote:Jah dat klopt en geod ook... heerlijk om te doen....
Op donderdag 26 december 2002 16:44 schreef Sinaasappel het volgende:
Je befte zeker veelff serieus, ik geloof weinig van dit verhaal
Maargoed, meisjes vertellen elkaar soms dingen met veel details
Naja geloof je het niet is toch echt zo.
Jah dat wist ik.... maar het valt me nu ineens op weet je.... er wordt ineens anders naar me gekeken door die meiden sinds het uit is... en ze zijn nog lekker ook en een aantal geilde er al op me voor dat ik mijn ex kende... en wat mee kreeg....
quote:heerlijk geformuleerd, Meneer E. igendunk!
..dat die vriendinnen dus nu 'hun kans ruiken' om ook eens door mij geneukt te worden.
quote:DANKJE HEHEH!
Op donderdag 26 december 2002 19:52 schreef raampje het volgende:[..]
heerlijk geformuleerd, Meneer E. igendunk!
zucht, ben niet in de stemming voor dit soort trieste zooi hoor. Echt te zielig voor woorden dit. Zolang jij jezelf maar gelooft vriend... Misschien moet je ooit 's een sprookje schrijven, wie weet wordt het wel een succes.
quote:Ik denk eerlijk gezegd niet echt dat ik me vriendinnen lekker zou maken voor sex met mijn ex.
Dit keer geen dilemma maar een vraag aan alle vrouwelijke fokers:
--verhaal--Waar gaan die gesprekken over die jullie als dames met elkaar hebben?
quote:Jah ga ik ook doen een sprookje schrijven. Ken je repelsteeltje iets in die trand zegmaar.
Op donderdag 26 december 2002 20:36 schreef mister_popcorn het volgende:
jochie ga nou maar weer aan je pielemans trekken en FANTASEREN over hoe het is om ook maar IETS met een meisje te doen...zucht, ben niet in de stemming voor dit soort trieste zooi hoor. Echt te zielig voor woorden dit. Zolang jij jezelf maar gelooft vriend... Misschien moet je ooit 's een sprookje schrijven, wie weet wordt het wel een succes.
Enn...hmm.. laat ik het zo maar zeggen: ik en m'n beste vriendin delen veel met elkaar.
quote:ik w8 met smart, want je vorige sprookje(lees:1e bericht in deze topic) was ook erg goed.
Op donderdag 26 december 2002 21:46 schreef Timmmm het volgende:[..]
Jah ga ik ook doen een sprookje schrijven. Ken je repelsteeltje iets in die trand zegmaar.
quote:maar wel uitnodigen voor een "filmpje" ofzo
Op vrijdag 27 december 2002 00:10 schreef Blijepeen het volgende:
Ik heb precies het zelfde. De vriendin van me ex wil dat ook.
Nou als ze langs wilt komen, dan doe ik het wel :"}
Maar ik ga het niet vragen.
meisjes die ik al jaren ken krijg ik sinds het uit is met me ex verzoeken van...
ook sommige zussen...
quote:Toehajshjahsjah(LOL) ik heb precies hetzelfde gezegt tegen haar.
Op vrijdag 27 december 2002 12:38 schreef Spear_of_Fear het volgende:[..]
maar wel uitnodigen voor een "filmpje" ofzo
Wou ze doen kweet alleen niet wanneer ze gaat komen
quote:Jah en dat heb ik nou ook ik WORDT GEVRAAGD ervoor! Kijk het is goed voor je ego dat die vriendinnen weten dat je goed in bed bent... en ik ga het ook zeker met een vriendin van haar doen... geile chicks....
Op vrijdag 27 december 2002 00:10 schreef Blijepeen het volgende:
Ik heb precies het zelfde. De vriendin van me ex wil dat ook.
Nou als ze langs wilt komen, dan doe ik het wel :"}
Maar ik ga het niet vragen.
quote:DANKJE DANKJE! eindelijk een 'lotgenoot'! heheheh!
Op vrijdag 27 december 2002 13:16 schreef B4ron het volgende:
IK HEB DUS GEWOON PRECIES HETZELFDE!!!meisjes die ik al jaren ken krijg ik sinds het uit is met me ex verzoeken van...
ook sommige zussen...
En ook al is het waar, dan denk ik niet dat je echt wou weten waar dames het zoal over hebben, je wou gewoon even schreeuwen dat je ongelooflijk goed in bed bent. Kijk, de rest van ons hoeft niet zelf te schreeuwen, dat laten we de dame(s) in kwestie wel doen
quote:Dus jij bent fan van een vent die veel meiden kan krijgen?
Op donderdag 26 december 2002 23:55 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Als dit waar is: UR THE MAN!
Jij moet een sekte oprichten!!
Man, die moet je nou juist als 'de vijand' zien
Overigens geloof ik geen ene ruk van dit verhaal maar dit terzijde.
quote:Als het mij zou gebeuren zou ik het in ieder geval niet op Internet gooien.. Je weet nooit wie er meeleest. En als al die vriendinnen blijkbaar nog geen vriendje hebben, zijn het waarschijnlijk nog lelijke trollen ook. Als ze wel een vriendje hebben en toch met hem willen bumsen zijn het sletjes..
Op zaterdag 28 december 2002 11:26 schreef LaZZ het volgende:
Volgens mij ben je gewoon een oversext mannetje die z'n geile fantasïeen hier op FOK! wat rondspuit. Waar waarschijnlijk niks van waar is.
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 11:41 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Als het mij zou gebeuren zou ik het in ieder geval niet op Internet gooien.. Je weet nooit wie er meeleest. En als al die vriendinnen blijkbaar nog geen vriendje hebben, zijn het waarschijnlijk nog lelijke trollen ook. Als ze wel een vriendje hebben en toch met hem willen bumsen zijn het sletjes..
quote:Leuke woordkeuze
Op zaterdag 28 december 2002 11:26 schreef LaZZ het volgende:
gewoon een oversext mannetje die z'n geile fantasïeen hier op FOK! wat rondspuit.
Iemand nog een doekje, om het forum wat schoon te vegen ?
quote:Precies! Kijk ik weet niet wat jullie (niet jij Blijepeen en B4ron) nu allemaal moeilijk lopen te doen of een verhaal wel of niet waar is, of het wel of geen sletjes zijn, of ik dan ineens oversext ben....
Op zondag 29 december 2002 14:48 schreef Blijepeen het volgende:
Dan geloof je het niet, maar het is echt zo. En ze zijn echt niet lelijk, dus dat zit wel goed. Zijn net als mannen houden ook gewoon van sex net als ik.
Aleen het vreemde is dat het dan sletjes zouden zijn, en bij jongens niet zo. Dus ik noem mezelf ook maar gewoon een sletje, en ik vind het heerlijk.
Kijk het is dus waar. En geloof je het niet dan geloof je het niet! Zal me echt een zorg zijn. De intentie van dit topic is Het vinden van meiden die het over dit soort onderwerpen gehad hebben of andere heren (zoals dus Blijepeen) die dit ook ervaren of ervaart hebben!
Wat betreft of het sletjes of lelijke trollen zijn. Ik kan je zeggen dat valt erg mee hoor... Het is niet zo dat ik foto's ga posten maar neem maar van mij aan ze zijn HOT genoeg om er eens flink op los te gaan zegmaar!
Oversexed?! Nou dat valt ook wel mee hoor... sexverslaafd is misschien een beter woord. Maarjah wie is dat nou niet?! Jullie zijn er in ieder geval al ONTZETTEND in GEINTERESSEERD door hier op dit Forum te gaan rondhangen/posten! Dus wat is jullie probleem?!
Zelfs toen al had ik door dat het niet alleen om mij ging maar vooral die eeuwige competitie tussen vrouwen/vriendinnen. Wat de ander heeft moet zij ook hebben.
quote:edit: het kan ook normaal ja
Op zondag 29 december 2002 16:25 schreef Timmmm het volgende:[..]
Precies! Kijk ik weet niet wat jullie (niet jij Blijepeen en B4ron) nu allemaal moeilijk lopen te doen of een verhaal wel of niet waar is, of het wel of geen sletjes zijn, of ik dan ineens oversext ben....
Kijk het is dus waar. En geloof je het niet dan geloof je het niet! Zal me echt een zorg zijn. De intentie van dit topic is Het vinden van meiden die het over dit soort onderwerpen gehad hebben of andere heren (zoals dus Blijepeen) die dit ook ervaren of ervaart hebben!
Wat betreft of het sletjes of lelijke trollen zijn. Ik kan je zeggen dat valt erg mee hoor... Het is niet zo dat ik foto's ga posten maar neem maar van mij aan ze zijn HOT genoeg om er eens flink op los te gaan zegmaar!
Oversexed?! Nou dat valt ook wel mee hoor... sexverslaafd is misschien een beter woord. Maarjah wie is dat nou niet?! Jullie zijn er in ieder geval al ONTZETTEND in GEINTERESSEERD door hier op dit Forum te gaan rondhangen/posten! Dus wat is jullie probleem?!
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 30-12-2002 12:25]
quote:Ik vind dat een hele mooie verwoording van een verwensing
Op maandag 30 december 2002 10:38 schreef 100% Tukker het volgende:edit
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 30-12-2002 12:26]
quote:jammer dat ik die verwensing niet meer kan lezen
Op maandag 30 december 2002 10:47 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Ik vind dat een hele mooie verwoording van een verwensing
quote:Wie niet!
Op donderdag 26 december 2002 16:44 schreef Sinaasappel het volgende:
Je befte zeker veel
quote:ik befte (en bef nog steeds) mijn ex ook altijd...of ik het goed doe vraag ik haar niet en vraag ik mezelf ook niet af want ze klaagt er niet over en nadat ik dat lang genoeg gedaan heb en zij meerdere malen tot een hoogtepunt was gebracht begint zij me meestal verder uit te kleden (waarom weet ik niet:? , waarom wil ze m'n kleren uitdoen?:?) en begint ze mij onderaan zachtjes te strelen verwennen en uitdagend tegen mij aan bewegen. Maarja wat er verder gebeurde is niet van belang...
Op donderdag 26 december 2002 19:37 schreef Timmmm het volgende:[..]
Jah dat klopt en geod ook... heerlijk om te doen....
Naja geloof je het niet is toch echt zo.
Jah dat wist ik.... maar het valt me nu ineens op weet je.... er wordt ineens anders naar me gekeken door die meiden sinds het uit is... en ze zijn nog lekker ook en een aantal geilde er al op me voor dat ik mijn ex kende... en wat mee kreeg....
trouwens ik ben best jaloers op de topicstarter, maar om een naam op te bouwen van 'goed in bed zijn' moet ik toch eerst een geschikte kandidate vinden met de juiste vriendinnen....;)
quote:luxeprobleem.
Dit keer geen dilemma maar een vraag aan alle vrouwelijke fokers:Sinds de break-up tussen mijn inmiddels dus ex-vriendin en mij krijg ik verschillende verschuilde verzoeken van vriendinnen van haar.
Ik heb echt ontzettend vaan ontzettend goeie sex gehad met mijn ex. Ik denk dat zei daar echt haar vriendinnen mee heeft lekker gemaakt; dat de sex zo goed was en dat die vriendinnen dus nu 'hun kans ruiken' om ook eens door mij geneukt te worden.Waar gaan die gesprekken over die jullie als dames met elkaar hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |