abonnement Unibet Coolblue
pi_181746421
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:38 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik heb ook een oude bak met een antieke videokaart anno 2018. Draai tussen de 50-70 fps. BF1 doet ongeveer hetzelfde. Dat is ontzettend knap. BF4 blijft vaak steken op max 60 bijvoorbeeld.
Je hebt wel maar de helft van mijn geheugen en dat zul je wel wat merken. Maar veel slechter dan BF1 gaat er niet echt in op basis van eigen ervaring.
Ok ik lieg. :')
pi_181746423
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb mijn PC in de woonkamer staan en aan mijn TV gekoppeld. Ik speel dan vanuit een fauteuil door een plank tussen beide leuningen te leggen en mijn toetsenbord en muis daarop te leggen. Speelt heerlijk op zo'n groot scherm.

[..]

Aim assist is in BFV op de consoles toch niet meer aanwezig, dacht ik ergens gelezen te hebben?
Aim assist is wel aanwezig (aim assist auto rotation en aim assist slowdown), maar beide zijn uit te zetten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_181746482
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maar eigenlijk is het ook gewoon cheaten.
Je krijgt er in bepaalde opzichten een voordeel mee. Maar cheaten zoals spelen met rapid fire triggers of after market controllers? Nee dat niet.
  vrijdag 7 september 2018 @ 11:05:09 #179
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_181746721
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, dat is ongeveer het eerste wat ik gecontroleerd heb. Schuifje staat gewoon naar links.

[..]

Neuh.. Ik ga kijken wat ik hier nog uit kan persen. Vind BFV niet de moeite om een paar honderd Euro voor uit te geven. Ik game amper en zo geweldig vind ik het allemaal nog niet.
Tja als je alleen BFV speelt misschien niet. Al zou het mij ook niet waard zijn om te gamen op krap 60 fps met alles op low of zo.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Eindredactie Games vrijdag 7 september 2018 @ 11:05:23 #180
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181746725
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:51 schreef Questular het volgende:

[..]

Je krijgt er in bepaalde opzichten een voordeel mee. Maar cheaten zoals spelen met rapid fire triggers of after market controllers? Nee dat niet.
Het is geen cheaten omdat Sony het toestaat (overigens wordt het uiteraard niet in officiële comps toegestaan), maar als je bedenkt dat 99% van de spelers gewoon met een controller speelt kun je wel spreken van een buitensporig groot oneerlijk voordeel. Je kunt er dan voor kiezen om daar schijt aan te hebben natuurlijk.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 7 september 2018 @ 11:06:33 #181
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_181746745
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:05 schreef 2dope het volgende:

[..]

Het is geen cheaten omdat Sony het toestaat (overigens wordt het uiteraard niet in officiële comps toegestaan), maar als je bedenkt dat 99% van de spelers gewoon met een controller speelt kun je wel spreken van een buitensporig groot oneerlijk voordeel. Je kunt er dan voor kiezen om daar schijt aan te hebben natuurlijk.
Heerlijk toch. Al die console plebejers afslachten.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 7 september 2018 @ 11:08:47 #182
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_181746777
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Heerlijk toch. Al die console plebejers afslachten.
Je bent zelf ook een console player dan _O-
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_181746829
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:05 schreef 2dope het volgende:

[..]

Het is geen cheaten omdat Sony het toestaat (overigens wordt het uiteraard niet in officiële comps toegestaan), maar als je bedenkt dat 99% van de spelers gewoon met een controller speelt kun je wel spreken van een buitensporig groot oneerlijk voordeel. Je kunt er dan voor kiezen om daar schijt aan te hebben natuurlijk.
Ik moet het buitensporig groot voordeel nog zien te vinden dan. De mensen waarmee ik in een squad speel merken anders weinig van het feit dat ik door mn grote voordeel hele velden tegenstanders in mn eentje afknal. Wel merk ik dat ze zelf in tank 90-1 gaan in potjes. Terwijl ik als medic bv 25 kills maak in een potje. Maar goed ik heb er inderdaad ook gewoon schijt aan. Dit is een goedkope optie voor mij om te kunnen gamen en al helemaal fijn dat ik nu weer met vrienden kan gamen die de overstap naar de ps4 hebben gemaakt, zonder dat ik mn geringe game tijd hoef te steken in het onder de knie krijgen van een controller. Zo kan ik bv the division lekker co-oppen.
  Eindredactie Games vrijdag 7 september 2018 @ 11:15:38 #184
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181746871
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Heerlijk toch. Al die console plebejers afslachten.
Het wordt ongetwijfeld lekker makkelijk ja. Alleen ik zou dan toch iets minder trots zijn op een #1 positie dan wanneer je op eerlijke wijze wint van mensen die dezelfde 'handicap' hebben. Overigens is het wel zo dat je een stuk minder configuratie-opties hebt ten aanzien van bijv. sensitivity dan op een pc.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_181746935
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:15 schreef 2dope het volgende:

[..]

Het wordt ongetwijfeld lekker makkelijk ja. Alleen ik zou dan toch iets minder trots zijn op een #1 positie dan wanneer je op eerlijke wijze wint van mensen die dezelfde 'handicap' hebben. Overigens is het wel zo dat je een stuk minder configuratie-opties hebt ten aanzien van bijv. sensitivity dan op een pc.
Voor een deel eens en voor een deel ook weer niet. PC player field is nooit eerlijk geweest. Als ik met een monster pc een game win tegen mensen die een pc hebben die de game net gedraaid krijgen dan heb ik ook mede dankzij een redelijk groot voordeel gewonnen.
pi_181747226
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:19 schreef Questular het volgende:

[..]

Voor een deel eens en voor een deel ook weer niet. PC player field is nooit eerlijk geweest. Als ik met een monster pc een game win tegen mensen die een pc hebben die de game net gedraaid krijgen dan heb ik ook mede dankzij een redelijk groot voordeel gewonnen.
Bij consoles was het altijd: Iedereen in hetzelfde schuitje.
  Eindredactie Games vrijdag 7 september 2018 @ 11:35:56 #187
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181747246
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:19 schreef Questular het volgende:

[..]

Voor een deel eens en voor een deel ook weer niet. PC player field is nooit eerlijk geweest.
Klopt, console player field wel.
quote:
Als ik met een monster pc een game win tegen mensen die een pc hebben die de game net gedraaid krijgen dan heb ik ook mede dankzij een redelijk groot voordeel gewonnen.
Zeker waar, hoewel ik die vergelijking niet helemaal op vind gaan. Als jij met je aardappel-PC toch besluit om een competitieve online shooter op te starten dan kun je verwachten dat de performance je mogelijk parten speelt. Als je je PS4 opstart ga (of ging) je er vanuit dat performance en aansturing voor iedereen gelijk is.

Maar het blijft wel een interessant onderwerp. Ik heb ook wel mensen gezien die keihard ownen met een controller, als je niet beter zou weten zou je nooit geloven dat ze met een controler spelen. Vroegah heb ik op redelijk hoog niveau HLDM en CS gespeeld, toen had ik een gast in m'n team die een trackball gebruikte :P En daar was 'ie me toch een partijtje goed mee... Ik zou zelf wel graag nieuwe methoden willen uitproberen zoals gesture-based aansturing maar dat is nog lang niet zo precies en snel als een muis
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 7 september 2018 @ 11:36:47 #188
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_181747257
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:08 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Je bent zelf ook een console player dan _O-
Ja, maar met normale besturen waarbij je geen aim assist nodig hebt. Maar ja, beter gewoon helemaal op pc met normale fps.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_181747316
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Bij consoles was het altijd: Iedereen in hetzelfde schuitje.
Nee hoor met de komst van de ps4pro en mensen met 4k schermen is het ook al niet meer 100% gelijk.
pi_181747337
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:35 schreef 2dope het volgende:

[..]

Klopt, console player field wel.

[..]

Zeker waar, hoewel ik die vergelijking niet helemaal op vind gaan. Als jij met je aardappel-PC toch besluit om een competitieve online shooter op te starten dan kun je verwachten dat de performance je mogelijk parten speelt. Als je je PS4 opstart ga (of ging) je er vanuit dat performance en aansturing voor iedereen gelijk is.

Maar het blijft wel een interessant onderwerp. Ik heb ook wel mensen gezien die keihard ownen met een controller, als je niet beter zou weten zou je nooit geloven dat ze met een controler spelen. Vroegah heb ik op redelijk hoog niveau HLDM en CS gespeeld, toen had ik een gast in m'n team die een trackball gebruikte :P En daar was 'ie me toch een partijtje goed mee... Ik zou zelf wel graag nieuwe methoden willen uitproberen zoals gesture-based aansturing maar dat is nog lang niet zo precies en snel als een muis
https://www.gamingmouse.com/gaming/fragpedal/quad/

ga je gang :)
pi_181747376
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:40 schreef Questular het volgende:

[..]

Nee hoor met de komst van de ps4pro en mensen met 4k schermen is het ook al niet meer 100% gelijk.
Ik had het over de tijd van de Xbox 360 / PS3. Had ik er ff bij moeten zeggen ;)
  Eindredactie Games vrijdag 7 september 2018 @ 11:51:35 #192
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181747548
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:40 schreef Questular het volgende:

[..]

Nee hoor met de komst van de ps4pro en mensen met 4k schermen is het ook al niet meer 100% gelijk.
Niet 100 idd, maar 99,99%. Probeer bijvoorbeeld maar eens drie (comp.) multiplayergames op te noemen waarin PS4 Pro een merkbaar betere framerate heeft. Die verbeteringen zitten hem vooral in 'graphical fidelity' zoals inderdaad upscaling en dingen als anti-aliasing en lichteffecten. Het is in ieder geval geenszins vergelijkbaar met het voordeel dat KB-M > controller.

quote:
Haha wtf :D Wel leuk bedacht maar 't zijn geen gestures, ik denk zelf meer in de richting van VR maar dan zonder VR. Dus wel met een tracking camera maar dat je gewoon alleen je vingers beweegt. Beetje zoals die Skrillex-clip :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 7 september 2018 @ 11:59:40 #193
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_181747731
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja, maar met normale besturen waarbij je geen aim assist nodig hebt. Maar ja, beter gewoon helemaal op pc met normale fps.
Precies. Dus blijf gewoon lekker daar spelen ipv je minderwaardigheidscomplex therapeutisch proberen te verhelpen middels het killen van mensen met een muis op een console....

#masterrace #superiority
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 7 september 2018 @ 12:00:23 #194
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_181747743
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:40 schreef Questular het volgende:

[..]

Nee hoor met de komst van de ps4pro en mensen met 4k schermen is het ook al niet meer 100% gelijk.
De framerate is hetzelfde. Alleen in SP mag de framerate omhoog gekrikt worden...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 7 september 2018 @ 12:05:26 #195
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_181747846
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:59 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Precies. Dus blijf gewoon lekker daar spelen ipv je minderwaardigheidscomplex therapeutisch proberen te verhelpen middels het killen van mensen met een muis op een console....

#masterrace #superiority
Doe ik ook.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Eindredactie Games vrijdag 7 september 2018 @ 12:05:56 #196
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181747853
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:00 schreef maniack28 het volgende:

[..]

De framerate is hetzelfde. Alleen in SP mag de framerate omhoog gekrikt worden...
Ondanks dat framerates gelockt zijn zijn er games waarbij de PS4 Pro die framerate beter vast kan houden, stabieler dus. Maar dat is niet bepaald een wereld van verschil verder.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 7 september 2018 @ 12:15:10 #197
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181748006
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:51 schreef Questular het volgende:

[..]

Je krijgt er in bepaalde opzichten een voordeel mee. Maar cheaten zoals spelen met rapid fire triggers of after market controllers? Nee dat niet.
Je snapt het concept voordeel wel maar ziet dat niet als cheaten. Nee, OK. :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:40 schreef Questular het volgende:

[..]

Nee hoor met de komst van de ps4pro en mensen met 4k schermen is het ook al niet meer 100% gelijk.
Wat een gelul.

Je speelt met andere input, de veranderde output is op de PC ook nooit als cheaten gezien. Een aimbot of aim assist wel.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 7 september 2018 @ 12:18:23 #198
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_181748065
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:05 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ondanks dat framerates gelockt zijn zijn er games waarbij de PS4 Pro die framerate beter vast kan houden, stabieler dus. Maar dat is niet bepaald een wereld van verschil verder.
Precies, daarom ook geen PS4 pro hier.

Maar hoe zijn de maps? Beetje tactisch of rechtlijnig?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 7 september 2018 @ 12:22:21 #199
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181748132
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ok ik lieg. :')
Tilde indrukken, fps inrammen, 1 intikken en frames noteren in beide games. Tot die tijd klinkt het verdacht subjectief gezien je hardware.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181748147
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:15 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je snapt het concept voordeel wel maar ziet dat niet als cheaten. Nee, OK. :')

[..]

Wat een gelul.

Je speelt met andere input, de veranderde output is op de PC ook nooit als cheaten gezien. Een aimbot of aim assist wel.
Dus gran turismo met een force-feedback stuurtje spelen tegen mensen met een standaard controller is ook cheaten want een voordeel is automatisch cheaten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')