abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 mei 2018 @ 16:13:48 #51
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179448997
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 14:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:

Ik geloof echt niet dat ze bij een arts is geweest, dit is snel verzonnen om eraf te zijn.
Ik begin zelf steeds meer te geloven dat TS alleen maar aan het trollen is over zijn grote pener en zijn vriendin aan zijn rechterarm vast zit. :')
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_179449786
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 16:13 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik begin zelf steeds meer te geloven dat TS alleen maar aan het trollen is over zijn grote pener en zijn vriendin aan zijn rechterarm vast zit. :')
Nou mijn vriend zegt al, alsof hij kleiner zou worden met een condoom en glijmiddel en dan wel zou passen, nooit dat een man dan weer condooms en glijmiddel gaat gebruiken.
Gewoon onzin dit.
pi_179450580
Bloed kan ook door een SOA komen. FF checke
pi_179450682
Ik heb dat ook weleens , mijn vriend is groot geschapen en dat is niet bepaald een zegen. Tijdens en na de seks heb ik pijn en soms ook bloedverlies.

Rustiger aan doen dus.
pi_179450892
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 17:28 schreef Baaper het volgende:
Bloed kan ook door een SOA komen. FF checke
of baarmoederhalskanker..

En nakijken of de man te groot is, dus of de baarmoedermond gekneusd is gaat niet via de huisarts maar gynaecoloog.
  maandag 28 mei 2018 @ 17:58:37 #56
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179451134
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 17:47 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

of baarmoederhalskanker..

En nakijken of de man te groot is, dus of de baarmoedermond gekneusd is gaat niet via de huisarts maar gynaecoloog.
Als hij te groot zou zijn en je er tijdens de seks tegenaan zit dan heb je dat als vrouw echt wel in de gaten op het moment zelf. Tenzij je echt giga masochistisch bent is het dan toch echt wel einde oefening.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_179455459
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 17:58 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Als hij te groot zou zijn en je er tijdens de seks tegenaan zit dan heb je dat als vrouw echt wel in de gaten op het moment zelf. Tenzij je echt giga masochistisch bent is het dan toch echt wel einde oefening.
dat voel je zeker ;) maar dat is iets waarmee je wordt doorverwezen naar een gyn ivm tips etc. Ik heb nl hetzelfde meegemaakt, en bij mij werd er telkens gezegd komt door de afmetingen, en later kwamen we erachter dat dit helemaal niet het geval was.
Ja mijn partner is groot geschapen maar de pijn en het bloeden kwam doordat er kanker zat.. ik ben zoo blij dat er uiteindelijk meer onderzoek is gedaan ipv enkel bij die reden te blijven...
pi_179590838
Probleem opgelost. Ze had er wel een klein wondje van maar doordat ze bleef bloeden had niets met dat te maken, maar met haar pil.
pi_179642525
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 22:55 schreef Googke het volgende:
Probleem opgelost. Ze had er wel een klein wondje van maar doordat ze bleef bloeden had niets met dat te maken, maar met haar pil.
Mooi, kan je weer los met die paal van je
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_179649148
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 22:55 schreef Googke het volgende:
Probleem opgelost. Ze had er wel een klein wondje van maar doordat ze bleef bloeden had niets met dat te maken, maar met haar pil.
:') Ze is wel steeds creatiever met rare verhalen verzinnen of gebruikt ze bloedverdunners of zo?
  donderdag 7 juni 2018 @ 11:58:22 #61
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_179652267
Leek me inderdaad sterk dat het alleen aan je pener zou liggen :')
pi_179666211
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 07:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

:') Ze is wel steeds creatiever met rare verhalen verzinnen of gebruikt ze bloedverdunners of zo?
Ze was overgestapt naar een andere pil omdat ze last had van overmatige buikkrampen en toen we seks hadden gebruikte ze reeds de nieuwe. Na enige tijd kwam er bloed en ze is toch een dikke week blijven bloeden. Had toch ook iets met m'n pik te maken (was zonder condoom) maar gelukkig niet alles.

Vandaag wél met glijmiddel en niks aan het handje.
pi_179668229
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 00:03 schreef Googke het volgende:

[..]

Ze was overgestapt naar een andere pil omdat ze last had van overmatige buikkrampen en toen we seks hadden gebruikte ze reeds de nieuwe. Na enige tijd kwam er bloed en ze is toch een dikke week blijven bloeden. Had toch ook iets met m'n pik te maken (was zonder condoom) maar gelukkig niet alles.

Vandaag wél met glijmiddel en niks aan het handje.
Nou sorry het verhaal rammelt een beetje aan alle kanten, eerst was er bloed, toen is ze naar de huisarts geweest en die zij ALTIJD met condoom en ALTIJD met glijmiddel. bizar dat nu ineens de nieuwe pil de oorzaak is, of is die arts een beetje debiel, of wist die arts niet meer dat hij zelf deze pil had voorgeschreven?
pi_179672378
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 07:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Nou sorry het verhaal rammelt een beetje aan alle kanten, eerst was er bloed, toen is ze naar de huisarts geweest en die zij ALTIJD met condoom en ALTIJD met glijmiddel. bizar dat nu ineens de nieuwe pil de oorzaak is, of is die arts een beetje debiel, of wist die arts niet meer dat hij zelf deze pil had voorgeschreven?
*Zucht* ik zal het simpel uitleggen want ik denk dat je me niet gelooft en ik maar wat kom opscheppen op het internet. Ik zou niet weten wat ik hiermee bereik maar goed.

1) coïtus en na enige tijd bloed. Toen was ze reeds overgestapt naar een andere pil.
2) resultaat: bloed.
3) de eerstvolgende vrijdag na de dokter die zo'n diagnose stelt. Het is niet dat alles is gescheurd, er is een wondje van maar het is niet spectaculair.
4) week later nog last. Ze denkt dat het haar pil is want het duurt lang.
5) opgelost: het is die pil.

Ik ben niet bij de dokter geweest dus ik hoor ook maar hoe het is.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 12:53:37 #65
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_179672381
Gvd :') _O- je ziet vrouwtjes van 1.50m door 3 negers uitgehold worden met een penis van 25cm en daar is niks aan de hand maar deze fokkermaagd heeft met zijn 20 cm natuurlijk een bloedende vriendin omdat veel te groot :') _O-

Iemand is onzeker over de grootte van zijn penis.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_179673078
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
Gvd :') _O- je ziet vrouwtjes van 1.50m door 3 negers uitgehold worden met een penis van 25cm en daar is niks aan de hand maar deze fokkermaagd heeft met zijn 20 cm natuurlijk een bloedende vriendin omdat veel te groot :') _O-

Iemand is onzeker over de grootte van zijn penis.
_O- O+
S. 2014
J. 2016
pi_179676384
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 12:53 schreef Googke het volgende:

[..]

*Zucht* ik zal het simpel uitleggen want ik denk dat je me niet gelooft en ik maar wat kom opscheppen op het internet. Ik zou niet weten wat ik hiermee bereik maar goed.

1) coïtus en na enige tijd bloed. Toen was ze reeds overgestapt naar een andere pil.
2) resultaat: bloed.
3) de eerstvolgende vrijdag na de dokter die zo'n diagnose stelt. Het is niet dat alles is gescheurd, er is een wondje van maar het is niet spectaculair.
4) week later nog last. Ze denkt dat het haar pil is want het duurt lang.
5) opgelost: het is die pil.

Ik ben niet bij de dokter geweest dus ik hoor ook maar hoe het is.
Ik geloof ook niet dat ze bij de dokter is geweest
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')